Mitä tuo meinaa kun firefoxilla aukaisen esim ylen sivun niin ensin aukea pieni ikkuna jossa tuo osoite. Käyttöjärjestelmä on XP.
click.media-code.net
7
174
Vastaukset
Esiintyykö tätä muilla selaimilla? Pikkuhiljaa kannattaisi siirtyä pois XP käyttiksestä koska sen tuki päättyi jo.
- äimänkäki
Google Cromella ei kylläkään esiinny sitä. Ei kai sitä XP voi vaihtaa muuten kuin uusi kone ostettava.
Voi. Asentamalla esimerkiksi Lubuntu Linux jakelu. Se sopii ihan hyvin nettikäyttöön ja on vieläpä täysin ilmainen.
- click
sama juttu täällä. XP myös, ja firefoxia käytän. se on aika ärsyttävää koska se saa koneen lagimaan kauheasti (ainakin minulla). tietääkö kukaan mistä johtuu?
Adblockin asennus.
- äimänkäki
Adblockista se johtuu mutta en haluis poistaa sitä kun mainoksia tunkee aivan liikaa.
Ei ainakaan minulla tuollaista näy kun Adblock on käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654010
- 663762
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1123618SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p652977- 732816
- 562271
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.591604Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411185Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171172Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271168