Eli kun yritän kirjautua sisään tulee että
luotettavaa palvelinyhteyttä ei voi muodosta
tämä voi olla tilapäinen ongelma tai tiedonsiirtopalvelut eivät ole
käytössä android-laitteessasi
jos ongelma jatkuu ota yhteys asiakas tukeen
ja netti pitäisi olla kyllähyvä kun wlanilla kirjaudun (40Mb)
roottasin puhelimeni ja GPLAY ei saa yhteyttä palvelimeen
6
214
Vastaukset
Kokeile poistaa Google tili siitä ja kirjaudu siihen uudestaan.
- playkauppa ongelmia
kun mitään tilejä ei ole en ole kirjautunut kertaakaan pitäisi varmuuskopiot saada
mulla on siis cyanoge mode
ja päivitin cyanoge moden 11
ja luotettavaa palvelin yhteyttä ei saada Toimiiko netti muuten puhelimen kautta? Jos ei niin veikkaisin ihan ensimmäiseksi yhteysongelmaa.
Päivitit siis Cyanogenmod 10 -> Cyanogenmod 11? Vai ihan ensimmäistä kertaa asensit Cyanogenmodin?
Mikä puhelin?
Asensitko jonkun milestone- vai uusimman nightly-version?
Asennuksessa on voinut joku mennä pieleen. Flashasitko boot.img tiedoston siitä Cyanogenmodin paketista jonka latasit netistä? Tämä on yleisin syy jos joku ei toimi kunnolla, eli yleensä ei ole kenttää ja ei saa yhteyttä esim. wifillä.Ton boot.img jutun voi varmaan unohtaa. Sitä ei ainakaan useimmissa samsungeissa tarvitse erikseen flashata.
No mikä recovery? Heimdall vai Clockworkmod vai...?
- Ja olet valinnu
Oikean ja viimeisimmän Gapp version laitteelles ?
http://wiki.cyanogenmod.org/w/Google_Apps
http://wccftech.com/download-latest-google-apps-android-1/ - nngnkgmgngkglglglgln
TeitKö sovellustenhallinnasta postit google playn väliaikaistiedostot ja tyhjensit välimuistin?
clear data/cache of playstore app and try again. its on setting-->apps-->All apps-->Google play
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720