Hai ,kaaleet

tuleva kirjailija

Teen teistä muutamistä kirjaa. Tulee kiva kirja. Kerron sitten kun se on valmis.Kaikki kaaleet saa sen ilmaiseksi. myöskin valvoja.

ei kai tämä ole sääntöjen vastainen ? Arkistoin tämän kirjoituksen. Jos tulee jotain epä selvyyttä.

15

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeinkirjoitus

      Muista hommata kunnollinen oikolukija kirjallesi.

      • kiitos paljon

        On tietossa jo, kiitos, huono on suomi


    • ei me osata mittään

      Niin-, me mannet emme osaa mitään, eihän ? Emmekä ole koskaan osanneet mitään, eihän ? Elviskään ei osannut mitään, eihän ? Äiti Teressakaan ei osannut mitään, eihän? Yl Brynner sir Charles Chaplin sir Michael Caine Bob Hoskins Django Reinhardt . Nämäkään eivät osanneet mitään, eihän ? Entäs kaikki nämä ?

      http://www.imninalu.net/famousGypsies.htm

      ei ne osannut mitään, koska he olivat mustalaisia, eihän ?

      • horttokaalo.

        Ei nuita voi laskea mustalaisiks, ovat niin kaajeenmoisia.


      • edelleen hämmästynyt

        Korjaus tähän kohtaan. Miten ikä mies voi antaa kaajinsa, pitää pöksyjä, farkkuja ?
        Onko se mustalaisuutta, eikös ole rahnujen teko? Ällöttävää, hävettävää, kun ei ole käytös tapoja! Eikö tämmöinen ole balihnojen teko ? Sitten tullaan tänne palstalle sanomaa ja tarkoittamaan. EI SE OLE MUSTALAINEN, JOKA ON LUKENNUT, JA HOMMANUT AMMATIN ITSELLEEN. Sekö on mustalaisuutta, kun elää valkolaisten kustannuksella.
        Sanon vaan, että ikinä en ole ollut sosiaali pummina. Sen takia minä en varmaan ole mustalainen, vai mitä ? Vaikka virtaa 100% mustalais veri minun suonissa


      • tutkivainen

        mitäs vanhoja taitoja sukukunittain on kaaleilla jälellä,vanhoista ajoista? hevosten/eläinten käsittely,kauppa taidot on lähes kaikissa mustalais heimoissa perus taitoina,musikkaalisuus myös,ei kaikissa mutta lähes. onko mitää tietoa vanhoilla kaaleilla mitkä taidot on perinteiset kaale heimolla?


      • luulisin niin
        tutkivainen kirjoitti:

        mitäs vanhoja taitoja sukukunittain on kaaleilla jälellä,vanhoista ajoista? hevosten/eläinten käsittely,kauppa taidot on lähes kaikissa mustalais heimoissa perus taitoina,musikkaalisuus myös,ei kaikissa mutta lähes. onko mitää tietoa vanhoilla kaaleilla mitkä taidot on perinteiset kaale heimolla?

        Kaupan teko, ja valkolaisten narraaminen


      • pummaaminen
        tutkivainen kirjoitti:

        mitäs vanhoja taitoja sukukunittain on kaaleilla jälellä,vanhoista ajoista? hevosten/eläinten käsittely,kauppa taidot on lähes kaikissa mustalais heimoissa perus taitoina,musikkaalisuus myös,ei kaikissa mutta lähes. onko mitää tietoa vanhoilla kaaleilla mitkä taidot on perinteiset kaale heimolla?

        Lengaaminen, se on vanha taito, vain muutamilla, ei kaikilla


      • mietteitä vaan

        Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
        mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
        Et niin salassa tee,ettei se joskus tule ilmi, et niin pimiässä ole tehnyt, ettei valo sitä paljasta


      • hyvä

        Hyvä kirjotus


    • Helena B
      • Matt Nenne

        Kerrankin joku puhuu asiaa tällä palstalla, kuunnelkaa tätä miestä.


      • ketjun aloittaja

        Näättekö nyt ?Onko tuo mustalaisuutta ? Hyi olkoon mikä sika, eläin. Oikiasti eläinkään ei tee tuollaista, elämet tappaa vain nälkäänsä. Kyllä oikiasti inhottaa tuollainen. Minä ymmärrän sen, jos itsiään puolustaa, jos toinen tulee päälle. Mutta tuosta käy selvästi ilmi, että hän nautti teostaan. hyi! Kiitän vain Jeesusta että minun lapset eivät ole tuollaisia, eikä kaikki mustalaiset.
        Voi kaalo kansaa, mihin olette menossa. Onko rakkaus kansa matkustajaan hävinnyt siltä kokonaan pois


    • 12121212

      ihan totta täyttä asiaa kerrankin.eikä mitää paskan jauhantaa.

      • 5632öä+pi8uhb

        Sama


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe