Ite seuraan näitä nyt kesällä.
Salkkarit
Uusi päivä
Summeri
Kaikki C.S.I.-sarjat
Leijonan luola
Sinkkulaiva
Kuppilat kuntoon, Gordon ramsay
Kertokaa mitä te seuraatte ja suositelkaa jotain hyviä ohjelmia.
Mitä sarjoja katsotte telkkarista?
7
79
Vastaukset
Ainoa mitä katon, on Criminal Minds
- fnfnfn
Telkkarista en taida katsoa oikeastaan juuri mitään säännöllisesti tällä hetkellä. Maanantaisin katon kyllä sitä Lähiöelämää, vaikka ei se mitenkään erikoinen sarja ole. Simpsoneita katon toisinaan, mutta yleensä siellä pyörii ne jaksot mitkä oon nähny jo sata kertaa.
Mutta nyt katson netistä näitä sarjoja:
- Orange is the New Black - kausi 2
- Pretty Little Liars - kausi 4
Ja aikeissa on katsoa Hannibalin 2. kausi loppuun (saatan kyllä ehkä odottaa, että sitä aletaan näyttää telkkarista) ja Modernia perhettä pitäis myös kattoa kolmannesta kaudesta alkaen, kun multa meni ohi se mainos, missä sanottiin, että se jatkuu...
- fnfn
- CBS
holmes nyc, i kveld med ylvis, criminal minds.
ja holmes nyc kyllä yksi parhaista ohjelmista mitä olen itse katsonut, parempi kuin BBC:n versio ainakin omasta mielestä. - Flixaaja
Telkkarista ei tuu vittuakaan, Samaa paskaa päivästä toiseen. Katon netflixsistä ja suosittelen Ensisilmäyksellä. (How i met your mother)
The Walking Dead.
- joo.
bump
- dadasfsdfdsgrfdg
TVstä en kato mitään koska tv on paskaa,
Mutta Netflixistä katon
DoctrWhota
Ja Orange is new blackkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684