Kun hl2 joskus sit ilmestyy ja haluaa pelata counteria niin pitääkö rekisteröityä steamiin ja maksaa jotain extraa että pääsen verkkoon pelaamaan? Vai miten se homma oikein toimii?
Steam kysymys
5
395
Vastaukset
- Jussi
Countteria???
- don
eli tosta olis kysymys. Sorry, huonosta artikuloinnista.
don kirjoitti:
eli tosta olis kysymys. Sorry, huonosta artikuloinnista.
Yritin eilen 2 kertaa saada vastausta tohon mutta itki aina vaan et oon jo lähettäny saman laisen viestin.
No steamiin täytyy rekisteröityä eikä se maksa mitään. Siis sun ei tarvii ku se peli ostaa. Kaikki muu on ilmasta.- Don
lammas-jr kirjoitti:
Yritin eilen 2 kertaa saada vastausta tohon mutta itki aina vaan et oon jo lähettäny saman laisen viestin.
No steamiin täytyy rekisteröityä eikä se maksa mitään. Siis sun ei tarvii ku se peli ostaa. Kaikki muu on ilmasta.kumartaa.
ps. mä en sit ammu sua kun näen "lampaan" nimen jossain servulla ;-) Don kirjoitti:
kumartaa.
ps. mä en sit ammu sua kun näen "lampaan" nimen jossain servulla ;-)En kauheen usein pelaa enään nimellä lammas. Jotenkin ei silloin osu mihinkään. Pelaan nimellä paco. Joku varmaan nähnykki "ET soittaa kotiin" bindin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653