Seksi serkun kanssa

Mä oon

Ootteks tehneet moista

45

10973

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole

      Sairasta

      • ahaa.

        Perusteletko miksi se on mielestäsi sairasta kiitos


      • no thanks
        ahaa. kirjoitti:

        Perusteletko miksi se on mielestäsi sairasta kiitos

        Kukaan normaali sekaannu serkkuunsa


      • niinnuas
        ahaa. kirjoitti:

        Perusteletko miksi se on mielestäsi sairasta kiitos

        Onhan tuo laillista ja tiedän serkkupareja. Hieman moraalisesti arveluttavaa tosin. En lähtis kokeileen.

        http://1i.fi/ihanuuus


      • Ottakaapa selvää

    • Eev.a

      Entä sitten? Kuka on "normaali?" Joku persuja äänestävä amiksessa oleva Latelan juntti-kaaleppi?

    • 8+11

      Ooon, ja monta kertaa. Ollaan naimisissa.

      • juntti

        Ensirakkauteni oli serkkutyttö ja harrastettiin myös seksiä. Eikä siinä minusta ollut mitään väärää koska molemmat rakastimme toisiamme ja molemmista seksi oli ok.


    • Mä oon

      Hyvä 8 11! Oispa mullakin käynyt toi onni.

    • Hyi mätä

      Jos sukurutsasta tykkää...

      • Wittuuu

        "Hyi mätä," kyse ei ole sukurutsasta. Ongelmasi on omassa päässäsi.


      • Hyi mätä
        Wittuuu kirjoitti:

        "Hyi mätä," kyse ei ole sukurutsasta. Ongelmasi on omassa päässäsi.

        Omassa päässäni? No minulla ei tulisi mieleenkään serkkuni kanssa sekstata, varmaan vanhemmatkin mielissään (sisaruksia kun ovat keskenään) kun sukulaiset toisiaan nai.


      • HIV+MUTTA EN KERRO

        ROBERT ROSSANDER RUTSAA


    • Raija1

      Omassa päässäsi. Minäkin olen sekstannut serkkuni kanssa, eikä siinä ollut kenenkään vanhempien mielestä mitään ongelmaa. Enkä nyt silloin kolmikymppisenä välittänyt keidenkään vanhempien mielipiteistä. Taidat olla murrosiässä. Ymmärrän, ettet kykene itsenäisesti perustelemaan mielipiteitäsi tai toimintaasi, vaan perustelet ne jonkin auktoriteetin oletetulla kannalla. Kumma juttu, kun tässäkin keskustelussa olet yksin vastassa neljää ihmistä, sinulla ei ole perusteluja kannallesi ja silti olet mielestäsi se, joka on oikeassa.

      • oksettaaNYT

        Juu ei ihme, että suomeen syntyy vammaisia suomalaisia, kun suku runkkareita on täällä!!!!!!!! Hyi v***UU!!!


      • vammainen
        oksettaaNYT kirjoitti:

        Juu ei ihme, että suomeen syntyy vammaisia suomalaisia, kun suku runkkareita on täällä!!!!!!!! Hyi v***UU!!!

        OksettaaNYT, mä oon vammanen ja haluatko, että lyön pääsi vittuun? Tai ei, itse asiassa sunlaiset vitun saastat pitäis kiduttaa hitaasti kuoliaiks.


      • oksettaaviel ENEMMÄn
        vammainen kirjoitti:

        OksettaaNYT, mä oon vammanen ja haluatko, että lyön pääsi vittuun? Tai ei, itse asiassa sunlaiset vitun saastat pitäis kiduttaa hitaasti kuoliaiks.

        Hyi vittu vammane tuu vittu tänne ja kiduta muanhitaasti luuseri, ESPoO on kotikunta joten tervetuloa!!!!! Vitun sisäsiittonen likanen vammane suomalainen paska


    • laillistakin

      Serkuthan saavat mennä naimisiinkin keskenään

      • 24uniubiubuhbhu

        Ja suomi on ainoo maa minkä siihen antaa luvan!!! SAIRASTA!!! Ja sairaita ootte enemmän kuka hyväksyy tuollaisen sukuruntsauksen!!!!!!


      • Unelias Espoossa
        24uniubiubuhbhu kirjoitti:

        Ja suomi on ainoo maa minkä siihen antaa luvan!!! SAIRASTA!!! Ja sairaita ootte enemmän kuka hyväksyy tuollaisen sukuruntsauksen!!!!!!

        Serkusavioliitot ovat laillisia melkein kaikkialla, paitsi joissain USA:n takapajuisemmissa osavaltioissa ja Itä-Aasiassa. Lähi-idässä ne ovat hyvin yleisiä. Sopii tutkia vaikka Wikipediasta.


      • Alp0
        24uniubiubuhbhu kirjoitti:

        Ja suomi on ainoo maa minkä siihen antaa luvan!!! SAIRASTA!!! Ja sairaita ootte enemmän kuka hyväksyy tuollaisen sukuruntsauksen!!!!!!

        24ugiubojne, kantsisko sun oikolukea viestisi, kun lyöntivirheitä tulee aika paljon. Ja kielioppivirheitä, esim yllä tulisi olla "maa, JOKA antaa luvan (ei "maa, mikä antaa luvan) ja "rutsaus" (ei "runtsaus"):


      • iuhihvihctytfuy
        Alp0 kirjoitti:

        24ugiubojne, kantsisko sun oikolukea viestisi, kun lyöntivirheitä tulee aika paljon. Ja kielioppivirheitä, esim yllä tulisi olla "maa, JOKA antaa luvan (ei "maa, mikä antaa luvan) ja "rutsaus" (ei "runtsaus"):

        Voi, että ku oot niin tarkka, meeppäs kuule opettamaan tonne ulos muillekin miten kirjoitellaan ja eletään ku et näköjään muuta nää ku ei elämää ole voi voi että köy sääliksi, ei ihme ku jotku suomalaiset näyttääkin nii junteilta ku serkkuja nussii YÖK SAIRAITA ootte!! Menkää kuule viel ukos huutelee miten normaalia serkkuja on panna!!!


      • Alp0
        iuhihvihctytfuy kirjoitti:

        Voi, että ku oot niin tarkka, meeppäs kuule opettamaan tonne ulos muillekin miten kirjoitellaan ja eletään ku et näköjään muuta nää ku ei elämää ole voi voi että köy sääliksi, ei ihme ku jotku suomalaiset näyttääkin nii junteilta ku serkkuja nussii YÖK SAIRAITA ootte!! Menkää kuule viel ukos huutelee miten normaalia serkkuja on panna!!!

        Hahahahaha amisjätkä hajoo raivoos pelle


      • uhybyyuvbh
        Alp0 kirjoitti:

        Hahahahaha amisjätkä hajoo raivoos pelle

        Hahahaaaa voi kevät, en oo mikää amisjätkä enkä pelle vaan ehkä maailman kaunein nainen minkä oot ikinä tavannut ja haluisit mua heti ku näkisit ja naiseksi myös ottaa usko pois!!!!!!!!


      • 5+7
        uhybyyuvbh kirjoitti:

        Hahahaaaa voi kevät, en oo mikää amisjätkä enkä pelle vaan ehkä maailman kaunein nainen minkä oot ikinä tavannut ja haluisit mua heti ku näkisit ja naiseksi myös ottaa usko pois!!!!!!!!

        uhybyyuvbh amismuija, aika moni tässäkin keskustelussa pitää sua pellenä. Näemmä totuus tekee kipeää, kun et voi kohdata sitä.


      • hubuhbuhib
        5+7 kirjoitti:

        uhybyyuvbh amismuija, aika moni tässäkin keskustelussa pitää sua pellenä. Näemmä totuus tekee kipeää, kun et voi kohdata sitä.

        Juu ja mua kiinnostaaki mitä aattelette musta tooosi paljon :DDD menkää nussii viel siskoja ja veljiäki sisäsiittoset!!! YÖK ja OKSETTAVAA ei voi muuta sanoo!!!! Serkusten panemine on ssairasta!!! Kiva sanoo kun on lapsiakin, että vanhemmilla on samat äidit tai isät eli mummi tai vaari on sams kun isällä ja äitillä yök. Siinä vaiheessa häpeäisin mun perhettä YLIKaiken.


      • hbuhbhb
        5+7 kirjoitti:

        uhybyyuvbh amismuija, aika moni tässäkin keskustelussa pitää sua pellenä. Näemmä totuus tekee kipeää, kun et voi kohdata sitä.

        Pakko viel tähän sanoo et tekeekin kipeetä ku miettii mietin sairaita ihmiset on!!!


    • kusin kusin

      Mitä serkumpi sen herkumpi.

    • Miksiköhän..?!

      Serkut saavat mennä naimisiin mutta lasten hankkimista ei suositella...!!

      • Mä oon

        Nimi Miksiköhän, ton ymmärrän hyvin, sisäsiittoisuuden riski nousee, ts perinnöllisten sairauksien. Se ei liity seurusteluun sinänsä.


      • ghkcgh

        Kuka ei muka suosittele?

        Älä viitsi jauhaa paskaa asiasta mistä et mitään tiedä.

        Riskit eivät serkkuliitoissa kasva kuin pari prosenttiyksikköä normaaliin verrattuna ja se on käytännössä täysin merkityksetöntä. Suurin osa perinnöllisistä sairauksista ovat hirvittävän paljon riskialttiimpia periytymään lapselle, ja siltikään sellaisten parien lasten tekemistä ei ole kukaan ollut koskaan kieltämässä.


    • ei sukua kellekkään

      periaatteessa kuka tahansa saa olla vapaehtoisesti yhdynnässä kenenvain kanssa, mutta pienet on piirit jos oman perheen sisällä on ns. sopimusseksiä.

      Serkut on kait ihan ok, mutta jos esim. vanhemmat on lastensa kanssa tai sisarukset keskenään... tai täti sisarenlapsen kanssa... nii... ei ei ei.... tai no toi täti ja siskon / veljen lapsi on ok, jos kumpikin on aikuisia....

    • sauli niinistö

      kaikki käy kunhan se perustuu vapaehtoisuuteen ja rakkauteen )))))))))))

      • love is free

        Hienovastaus olen samaa mieltä!


    • hml,löj,

      Paljonko on väliä, onko serkku vai ei? Minun on vaikea ymmärtää tätä vastustamista, Vastustajien ainoa perustelu on, että se on "sairasta."

    • Anonyymi

      Onko täällä ketään vielä voinko kysyä kysymyksen

    • Anonyymi

      Serkuthan ne parhaita ovat. Ei muuta kuin vakoa kyntämään ja siemenlasti sisään...

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mielelläni tuohon hommaan ryhtyisin. Seksiä ei ole harrastettu mutta teininä tuli serkun tissit kokeiltua, imettyä ja nuoltua moneen otteeseen. Serkun persekin pääsi aika usein hiveltäväksi ja puristeltavaksi. Serkun tissit ja perse ovat edelleen yhdet parhaista jotka tiedän.


    • Anonyymi

      haluaisin sua niin Yli-Iin Maria

    • Anonyymi

      Ei muuta ku serkut kimppaan.. sieltä ne älyvälkyt syntyy.. :) :)

    • Haluan kovasti kaunottaren kanssa seksiä, ja hän sattuu olemaan 5-v nuorempi serkkutyttö. Hän on todella KUUMA!

      • Kaikin puolin täydellinen, ja serkkuus kiihottaa vielä lisää


      • Anonyymi

        kahdeksan vuotta ja ajatus syttyi sinunkin päässäsi. Taitaa vaan olla hohtolamppu.


    • Anonyymi

      4xkertaa nussinut serkkutyttöä ja parhainpia panoja koskaan!!

    • Anonyymi

      Kyllä ja monesti. Ihanaa tunkeutua takaapäin pehmeää peppuun. Siemenet sisälle vaan....aahhh.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe