Ihoni kutiaa paikoittain, enimmäkseen kädet ja tekee joskus pariin sormeen pienen pieniä vesikelloja. Syön lääkärin reseptillä TrioBe-vitamiinia, B6, B12, 2 tablettia päivässä. Sekö on syy ? Tuoteselosteen mukaan noin 1 henkilö tuhannesta voi saada sen haittavaikutuksen.
Ihottumaa TrioBe-vitamiinista ?
3
1040
Vastaukset
- beetä kroppaan
Synteettiset B-vitamiinit aiheuttaa moista oiretta ja varsinkin suurella annoksella.
Osta laatua luontaistuotekaupasta tai Citymarket
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm - Nettidiagn. vaikeus
Jos syöt reseptillä B-vitamiinia, niin tuskinpa yleisterveytesikään on täysin kunnossa. Eli et voi varmuudella sanoa, johtuuko oire muusta sairaudesta tai lääkkeestä. Voithan tuon testata lopettamalla vitamiinin.
Käsiekseemat ovat hyvin yleisiä vaivoja. Puolella suomalaisista keski-iän ylittäneistä on lääkärinhoitoa vaativat ihovaiva. Käytä suojakäsineitä märissä ja likaisissa hommissa. Käytä hellävaraista pesuainetta käsien pesuun ja laadukasta voidetta rasvaukseen. Kortisonivoiteita ei kannata käyttää pitkäaikaisesti, ohentavat vain ihoa. Protopic (reseptilääke) on itselläni pitänyt käsien iho-oireet hyvin kurissa. Käytän sitä ylläpitohoitona harvakseltaan. Eli vaikka on kallis voide, niin on riittoisa.- elintavat.
Puolella suomalaisista keski-iän ylittäneistä on lääkärinhoitoa vaativat ihovaiva.
Itse en ole tavannut yhtään, joten olisiko liian ylimalkainen.
Ruokavalio
on todellakin merkitystä, miten iho voi. Iho on ihmisen suurin elin, joten EI ole ihan sama, mitä suuhunsa laittaa, vaikka niin kuvittelisi.
Monipuolinen ja terveellinen ravinto ja /tai kotiruoka on pelkkä tyhjä fraasi, jota suurin osa suomalaisista ei edes ymmärrä.
Esimerkiksi pasta, ruispala ja big mac ovat eri ruokia, mutta kaikkien pääraaka-aineena on sama ravinneköyhä vehnäjauho. Toinen haaste tulee ravintoaineiden imeytymisestä. Monen suomalaisen suoliston toiminta on kaukana optimaalisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569