myytävänä

241

ensimmäinen öljyväri työni vuonna 1982 taiteiltu ei pidä säikähtää hintaa varmaan tuplaantuu aikanaan monin kertaiseksi nyt hinta on 20 miljoonaa euroa .taulun nimi jeesus metsurina.erkki kautto miljoonatie 113 41390 äijälä puh on 0452069156. pystyn perustelemaan tauluni hinnan mistä se muodostuu. verrataan picasson töihin hinta pieni.

5

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puskutraktori

Saako alennusta?
      Olen piirtänyt rahaa. Voin piirtää 20 miljoonaa puhtaana käteen. Minulla ei ole kotia, joten voiko maalaus olla sinulla?

• erkki 24

olet piirtänyt rahaa siis 20 miljoonaa vai enemmän piirtänyt vai taiteillut en taida ihan uskoa tarinaasi mutta jos sulla on sijoittaa 20 miljoonaa se on paljon rahaa niin siitä vaan ,jos sinun maalaus on minulla epä'ilen koska minä olen todella taiteillut monta 20 miljoonan taulua ja ne on minun ,kiitos vastauksesta kuitenkin onhan sekin jotain mutta kaikki mitä minä myisin lahjoittaisin orvoille lapsille suomessa ja pyytähän saa se on eri juttu kuka maksaa ....allennusta ei saa päinvastoin hinta nousee joka päivä niin se vain menee ei maha mittää mutta minun taulujani ei voi edes väärentää kun ne on puurefielejä .....

• 1nkunaapeli

Enpä tiedä kovinkaan montaa kuuluisaakaan taiteilijaa, joiden töitä olisi myyty suomessa tai ulkomailla 20 miljoonalla, joten ymmärtänet, jos suhtaudun ilmoitukseesi hieman skeptisesti.

Aikoinaan serkkuni lähetti Lontooseen arvioitavaksi yhden omistamansa Picasson teoksen, pienikokoinen kyllä, mutta sen hinta-arvioksi muodostui siihen aikaan pienempi summa kun tuo omasta työstäsi pyytämä.

• Jossun turinaa

Voinko maksaa monopoliseteleillä? Sain nimittäin juuri rakennettua hotellin erottajalle ja kohta on tiedossa rahaa.

• Anonyymi

Hullu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      91
      3829
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1989
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1803
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1672
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1493
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      102
      1493
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1432
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1344
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1297
    Aihe