Millä hintaa on mahdollista saada pieni valmistalon.80m2-90m2... miten pystyy sääsTää?
Pieni valmistalo
4
400
Vastaukset
- löytyy löytyy
Täältä löytyy;
http://www.sm-nivala.com/smn/
Ei tarvitse hankalia, aikaavieviä ja kalliita lupaprosesseja edes. Voi laittaa väliaikaisena vaikkapa rakennuskielto alueelle jolloin tontikin saa aivan pilkkahintaan. Eikä oikeasti ole yhtään sen kummempi kuin nuo halpis karvalakki valmistalot joista saa kuitenkin maksaa nykypäivänä reilusti yli 200 000€.- aaturakentaa
Mietin kans tuossa, että jos tontini on liliian pehmeä, niin pitäiskö sitten joku halpa tilaelementtitalo, mutta jos kantoo on niin joku halpa laattaperusteinen? Voisko se näin mennä??
- 85:)
Muistan kun oli joskus sellainen kioski joka oli tehty kahdesta parakista.... oli vähän ilkee kun lattia vietti keskeltä reunoille... perhanan perustukset oli pikkasen pettäny:)
Mutta eikös tuollainen asuintilaelementti ole aika nopea tapa saada taloa pystyyn, eikös jopa kerrostalo tehä näin??? Niin anteeksi otsikossa oli pienet talot:)
- 12+16
Pitää tehdä kunnolliset maanparannukset eli poistaa entistä ja uutta tilalle tarpeeksi syvältä, ettei ala elämään.
Kunnasta tekevät maaperätutkimuksen. Sieltä saa ohjeet muutenkin.
Lisäkustannusta tulee rakennusluvasta ja liittymistä, vesi ja sähkö.
Putkia pitää suojata jäätymiseltä alapohjassa. Maalaisjärjen käytöllä on helppoa asumista.
Yksi melko edullinen on Älvsbytalo, vaikka niitä jotkut moittivatkin. Ainakin seinän rakenne on hengittävä eli siten hyvä. Ei tule homeongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2472342Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151541Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141436Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711295Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t231042Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177911Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun11857Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75782
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62771