Omatekemä Harry Potter kirja

Dolly Anglea

Eli onks kukaan tehnyt omaa Harry Potter kirjaa siis ihan vaan kotona eikä mitenkään julkasusti.Ite teen Harry Potter kirjaa ihan huvin vuoksi tietokoneella.Sen nimi on Harry Potter ja maaginen kaulakoru.Eli kommentoikaa aiotteko edes tehä.

7

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dolly Anglea

      Muuten mun nimi ei liity oikeastaan Harry Potteriin mutta jos tahotte tietää miksi nimeni on Dolly Anglea niin siinä kirjassa jota teen niin Dolly Anglea on sen kaulakorun omistaja ja voin kirjoittaa tänne vähän siitä kirjasta tarinaa jos tahotte.

    • Dolly Anglea

      Nonii eli nyt voisin kirjoittaa vähän sitä kirjaa eli olkaa hyvät Harry Potter and the a magical neckloce(suom:Harry Potter ja maaginen kaulakoru)

      Harry,Ron herätkää!Hermione huusi.
      -Eikö ihminen saa nukkua rauhassa?Ron kysyi unisella äänellä.
      Harry otti lasinsa yöpöydältä ja haukotteli syvään.
      -Kello on jo kymmenen.Minä heräsin kaksi tuntia sitten ja te vain nukuitte.Hermione sanoi.Sitäpaitsi koulu alkaa tänään.
      -Onko aamiainen valmis?Ron kysyi.
      -On ollut jo tunti sitten.Äitisi odottaa teitä.Hermione vastasi.
      Viimein he pääsivät lähtemään.
      King's Crossin asemalla he juoksivat laitureiden 9 ja 10 välistä ja menivät suorinta tietä Tylypahkan Pikajunaan sillä olivat himan myöhässä.Pikajunassa kuten tavallista Hermione,Ron ja Harry menivät samaan koppiin(mikä lie nimeltään)
      Ja tällä kerta Ginny liittyi heidän seuraansa.
      -muuten,oletteko miettineet missä se yksi tyttö on joka oli meidän kanssamme samalla luokalla,sillä en ole nähnyt häntä Tylypahkassa ykkös luokan jälkeen?Ron kysyi.
      -Muistatko missä tuvassa hän oli?Harry kysyi.
      -Kai Korpinkynnessä.Ron vastasi.

      Aika lyhyt mutta voin jatkaa jos haluatte ja kommatkaa mitä piditte.

    • Anonymous

      Ihan kamala

      • vähän fiksumpi

        Anteeksi huono kommentti Mutta kai sinä ymmärrät että et kauheasti kerro mistään. Olisi ihan kiva jos kuvailisit asioita enemmän kuin mitä 3-vuotiaiden kirjoissa kuvaillaan. Sitten tippui punainen lanka. Kerrot paljon ja hyppäät asiasta toiseen. Voisi olla hyvä joss ett olisi noin viiden rivin jälkeen keksinyt jotain ihme kadonnutta tyttöä. Se pilasi paljon kun oli alussa. Minusta kyllä harry potterit loppuivat 7 kirjaan ja he olivat täysi-ikäisiä joten voisit vaikkapa kertoa heidän lapsiensa seikkailusta.


      • kirjailia
        vähän fiksumpi kirjoitti:

        Anteeksi huono kommentti Mutta kai sinä ymmärrät että et kauheasti kerro mistään. Olisi ihan kiva jos kuvailisit asioita enemmän kuin mitä 3-vuotiaiden kirjoissa kuvaillaan. Sitten tippui punainen lanka. Kerrot paljon ja hyppäät asiasta toiseen. Voisi olla hyvä joss ett olisi noin viiden rivin jälkeen keksinyt jotain ihme kadonnutta tyttöä. Se pilasi paljon kun oli alussa. Minusta kyllä harry potterit loppuivat 7 kirjaan ja he olivat täysi-ikäisiä joten voisit vaikkapa kertoa heidän lapsiensa seikkailusta.

        Toisaalta hyvä että harjoittelet kirjoittamista. Jatka vain, tämä on vaan minun mielipide joten hyvä joss kirjoitat. Itse olen julkaissut kirjoja ja on kokemusta punaisen langan kadottamisesta! ;)


      • Dolly Anglea
        vähän fiksumpi kirjoitti:

        Anteeksi huono kommentti Mutta kai sinä ymmärrät että et kauheasti kerro mistään. Olisi ihan kiva jos kuvailisit asioita enemmän kuin mitä 3-vuotiaiden kirjoissa kuvaillaan. Sitten tippui punainen lanka. Kerrot paljon ja hyppäät asiasta toiseen. Voisi olla hyvä joss ett olisi noin viiden rivin jälkeen keksinyt jotain ihme kadonnutta tyttöä. Se pilasi paljon kun oli alussa. Minusta kyllä harry potterit loppuivat 7 kirjaan ja he olivat täysi-ikäisiä joten voisit vaikkapa kertoa heidän lapsiensa seikkailusta.

        Tämä on oikeastaan tiivistetty versio oikeasta kirjata ja voin kyllä kirjoittaa senkin tänne ja se kadonnut tyttö jos kiinnostaa on suuri osa kirjaa.Tämä tiivistetty versio on omasta mielestänikin aika huono.


    • zgdhz

      Kirjota koko kirjja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe