onko oikeus ruusukkeeseen?

onkovaikoeikö

Ilmeisesti kennelliitolla on Show link netti kauppa jossa myydään ruusukkeita, löytyy mm match show ruusukkeet ja ihan virallisetkin. Jos siis koirani on match shown (siis koko mätsärin, ei esim vaan punasten) kolmanneksi paras eikä saada kisoista ruusuketta tai saadaan joku ihan pieni missä on numero 3 niin onko koira silloin ns. oikeutettu esim tälläiseen? http://kauppa.showlink.fi/tuote/match-show-1-5-perusruusuke--match-show-1-5-rosette-basic/103275/#product_description_anchor tottakai tuollaisenhan saa ostaa, mutta onko ns oikein esitellä vieraile linkin ruusuketta ja sanoa että meidän musti sai tämän mallikkalan mätsäreistä? :)
Kiitos jo etukäteen

2

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta pois vaa

Kuka estää? Itse olen mm. ostanut hukkuneen ruusukkeen tilalle samanlaisen mutta hieman isomman ja hienomman ruusukkeen :P mutta tämä hukkunut oli ns. arvoruusuke, eli meidän BIS3 sijoitus, emmä normin SIN4 sijoituksen eteen rahaa pistäs. Mutta se on jokaisen oma asia, kuinka suuressa arvossa mitäkin sijoitusta pitää, eli ymmärrän esim. ekan mätsärisijoituksen tai ainoan mätsärisijoituksen merkityksen. Heittäisin kuitenkin ehkä "vanhan" ruusukkeen menemään jos ostaisin tilalle hienomman...

• mitävälii

No jos sä ostaisit tuollaisen ruusukkeen ja väittäisit saaneesi sen sieltä mätsäristä, niin sehän olisi vale. Miksi edes vaivautua valehtelemaan jostain mätsäriruusukkeesta? Mätsäreissä ne palkinnot ja ruusukkeet on just niin hyviä tai huonoja mitä ne järjestäjät sinne hankkii, eli siellä jaetaan ihan mitä vaan laidasta laitaan. Itse olen saanut mätsärin bis veteraanille sellaisen vanhan sertiruusukkeen johon oli sert sanan päälle liimattu kiiltokuvakoira :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe