Kurpizza on natsi.

Troski ateisti, Preppertow Vladimir, Putin, minä Aleksanteri toinen, IT on napoleon, Xslim on stalin, Nasse on mannerheim ja hekekee on unohdettu sotilas, eli tuntematon potilas.

Kurpizzan natsiudesta keskustelua, mitä olette mieltä pukeeko hitlerviikset Kurpizzaa? Onko hänestä aineista natsiksi?

56

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIKSEN MIE SAANUT OLLA STALIN? Tai edes Lenin, ole kiltti!

      • No täten julistan sinut Staliniksi ja Xslimin Leniniksi!


    • Mikä on 'le natzi' ja millä oikeudelle minä en ole Vladimir Putin? :( Ja miksi minä kuolin vankilassa epäilyttävästi mahdollisen myrkytyksen kautta.

    • Ja mitäs minä nyt sinulle olen tehnyt?

      Mutta oravat ovat erittäin vaarallisia ärsytettyinä, sen takia tulee pysyä mahdolisimman kaukana siileistä ja muista Putinin kannattajista. Viime viikolla joukko muukalaislegioonassa matkanneita virolaisista joutui toteamaan saimaannorpan olevan uhanalainen laji. Tämän takia on erittäin tärkeää pitää hiukset puhtaina ja käyttää täishampoota. Punkkeja on nyt liikenteessä. Monia onkin vastikään jäänyt poliisin ratsiassa kiinni rattijuopumuksesta. Ihmisten pitäisi muistaa, että terveellinen ruokavalio on tärkeää, kuten myös riittävä uni. Usein opiskelurauha kuitenkin häiriintyy monien jonnejen ja lissujen takia. Elämäntapainkkareiden määrä on lisääntynyt ja HeKeKee aloitti Hekestania -kirjoituskilpailun.
      Tämä ja muut vuokraelovat saatavissa Makuunista, kunhan muistatte oravien olevan ärsytettyinä vaarallisia...

      Nyt kilahti, ^^ mutta hauskaa oli kirjoittaa...

      • Nyt sinusta tuli siis biologinalku? Hitlerviikset..


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Nyt sinusta tuli siis biologinalku? Hitlerviikset..

        Saako kysyä jotain. OIkeastaan aika paljonkin:
        1. Mistä sait päähäsi, että olisin natsi?
        2. Olenko tehnyt sinulle jotain pahaa?
        3. Miksi aloit yhtäkkiä riehumaan?

        Eipä muuta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Saako kysyä jotain. OIkeastaan aika paljonkin:
        1. Mistä sait päähäsi, että olisin natsi?
        2. Olenko tehnyt sinulle jotain pahaa?
        3. Miksi aloit yhtäkkiä riehumaan?

        Eipä muuta.

        1. Se vain välähti ja nyt minä sen tajusin!
        2. Olet natsi.
        3.Natsit ovat pian suomessakin!


    • Hitlerviikset. Kuin taulussa Musta neliö, niin filosofista, niin kaunista.

    • Kurpizza natsi? Kuulostaa kaukaa haetulta.

      • ramboraimouftw

        Sitähän se onkin.


      • Sinua ei mainittu le aloitusviestissä, joten moukka hiljaa kun suurmiehet puhuu kurpizzan natseudesta!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinua ei mainittu le aloitusviestissä, joten moukka hiljaa kun suurmiehet puhuu kurpizzan natseudesta!

        Ja, tyst ny! Jag trår att Kurpizza är fascisten...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinua ei mainittu le aloitusviestissä, joten moukka hiljaa kun suurmiehet puhuu kurpizzan natseudesta!

        Kiitos tuesta.


      • icepicked kirjoitti:

        Ja, tyst ny! Jag trår att Kurpizza är fascisten...

        Varför Stalin talar svenska? Är den märk av svenska är språk talat på övermanniskörna. Jag tror också hon är en rasist oc fascist!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Varför Stalin talar svenska? Är den märk av svenska är språk talat på övermanniskörna. Jag tror också hon är en rasist oc fascist!

        Извините, мужчина. Jag lärnade Svensk språk därför att jag vill läsa Das Kapital i Germansk. Svenska är nära Germansk.


      • icepicked kirjoitti:

        Извините, мужчина. Jag lärnade Svensk språk därför att jag vill läsa Das Kapital i Germansk. Svenska är nära Germansk.

        Germansk är så tråkiga jag har conquerat deras länder...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Germansk är så tråkiga jag har conquerat deras länder...

        Vi ska dödarna fascistern!


      • icepicked kirjoitti:

        Vi ska dödarna fascistern!

        Vi strika rasisterna på helvete!


    • siis mitämitämitä. en ole lenin

      • Niin. Ja mistä lähtien minä olen ollut natsi..?


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin. Ja mistä lähtien minä olen ollut natsi..?

        Tästä hetkestä!


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Tästä hetkestä!

        Miksi juuri natsi?


      • badass
        rainbowdash120 kirjoitti:

        Tästä hetkestä!

        Lmao


    • Jos diktaattoreista puhutaan, saanko minä olla Voldemort?

      • XD

        Voiks minä olla Kronos? Naispuoleisena tietenkin...


      • kurpizza kirjoitti:

        XD

        Voiks minä olla Kronos? Naispuoleisena tietenkin...

        Ei sinä olet natsi! Se on kohtalosi :/


    • Ystävät olen päättänyt että Minä Napoleon Bonaparte olen tästä lähtien ystävien kesken toverillisesti Napsu... Joten puhutelkaa minua haluamallanne tavalla...

    • Napsu... Kuulostaa hiukan homolta.

      • Sacre bleu! För helvete! Moukka hiljaa olen Napsu Bonaparte, caiser of Ranska!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sacre bleu! För helvete! Moukka hiljaa olen Napsu Bonaparte, caiser of Ranska!

        Eli olet lyhyt...


      • kurpizza kirjoitti:

        Eli olet lyhyt...

        Enfer! För helvete! Sacrebleu! Jag är lång!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enfer! För helvete! Sacrebleu! Jag är lång!

        168 cm...

        On se minusta aika pitkä...


      • kurpizza kirjoitti:

        168 cm...

        On se minusta aika pitkä...

        Putin on 170 cm :(


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Putin on 170 cm :(

        XD ÄKS DEE! Mie olen vain 5cm sitä lyhyempi! Silloisella mittapuulla Napsu, alkuperäiseltä nimeltään Nabullione Buonaparte, oli tosin keskimääräistä pidempi, joten mistä hänen kompleksinsa johtui? Sigge vastaa: Napoleonilla oli pieni muna.


    • Kiekkoilija är en skrangliga rasist lika Kurpizza, båda af den är grobianer.

      • HeKeKee'd

        Ich kann Deutchs spcrehen, so ich bin Natzi auch!

        (Saksani on päässyt kyllä ruostumaan)


    • Siiliö

      "Ja miksi minä kuolin vankilassa epäilyttävästi mahdollisen myrkytyksen kautta. "

      Kuule Napsu kyllä se oli myrkytys. Myrkytit aamiaisesi arsenikilla siinä toivossa, että pääsisit pakenemaan, kun sinut hommattaisiin sairaalaan... Mutta sitten sinä annostellessasi arsenikkia aloit punoa puoliääneen suuruudenhulluja suunnitelmiasi siitä, miten valloittaisit ensin Ranskan takaisin, sitten koko Euroopan ja niin edelleen, kunnes koko maailma olisi hallussasi. Samalla laitoit koko ajan arsenikkia lisää ja lisää ja sitä tuli VÄHÄN liikaa.

      • Enfer! Ei se voinut noin tapahtua! Minä olen järjissäni! Minä luen par'aikaa muinaisegyptiläistä Kuolleiden kirjaa, joten osaan palata haudasta yhdistyneenä Osirikseen! Olen terve! Olen järjissäni!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enfer! Ei se voinut noin tapahtua! Minä olen järjissäni! Minä luen par'aikaa muinaisegyptiläistä Kuolleiden kirjaa, joten osaan palata haudasta yhdistyneenä Osirikseen! Olen terve! Olen järjissäni!

        Minä puolestani kuolin sairaskohtaukseen epämääräisissä oloissa.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä puolestani kuolin sairaskohtaukseen epämääräisissä oloissa.

        haluatko tietää totuuden? No kerron kuitenkin halusit tai et... Hyvöä on tästä se tulee:

        Bro Titon kanssa myrkytettii sut... Ei millään pahalla Stallu...

        -Napsu Bonis, Ranskan keisari


      • israelin-tukija kirjoitti:

        haluatko tietää totuuden? No kerron kuitenkin halusit tai et... Hyvöä on tästä se tulee:

        Bro Titon kanssa myrkytettii sut... Ei millään pahalla Stallu...

        -Napsu Bonis, Ranskan keisari

        Et tu, mi Tito!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enfer! Ei se voinut noin tapahtua! Minä olen järjissäni! Minä luen par'aikaa muinaisegyptiläistä Kuolleiden kirjaa, joten osaan palata haudasta yhdistyneenä Osirikseen! Olen terve! Olen järjissäni!

        Ja sitten sinulla on sininen iho! XD Kuten Osiriksella...


      • icepicked kirjoitti:

        Et tu, mi Tito!

        Joo sori... Ei millään pahalla, mutta hyvin siinä näytti käyvän... Päästiin Suolistoon keskustelemaan asia läpi... Bro Tito tuumasi kuinka paljoo myrkkyy sie pystyisit nielemään... Anteeksi


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Joo sori... Ei millään pahalla, mutta hyvin siinä näytti käyvän... Päästiin Suolistoon keskustelemaan asia läpi... Bro Tito tuumasi kuinka paljoo myrkkyy sie pystyisit nielemään... Anteeksi

        Mitä tuo sydän merkitsee? Ette kai vihjaa mitään? En voi edes ääneen lausua ajatuksiani..!


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä tuo sydän merkitsee? Ette kai vihjaa mitään? En voi edes ääneen lausua ajatuksiani..!

        Stallu, se oli ainoastaan sydämelliset anteeksipyynnöt minulta ja Brolta, koska se myrkky vaikutti sydämeen vähän...

        - Napsu Bueno-Parta, Frankian keisari


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Stallu, se oli ainoastaan sydämelliset anteeksipyynnöt minulta ja Brolta, koska se myrkky vaikutti sydämeen vähän...

        - Napsu Bueno-Parta, Frankian keisari

        En muista, mitä tein myrkkyhuuruissani, mutta haluan ilmoittaa, etten ole vastuussa mistään. Arvostan anteeksipyyntöänne, mutta minun on pakko lähettää teidät Siperiaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja sitten sinulla on sininen iho! XD Kuten Osiriksella...

        Hakaristin pitäisi olla kädessäsi.


      • icepicked kirjoitti:

        En muista, mitä tein myrkkyhuuruissani, mutta haluan ilmoittaa, etten ole vastuussa mistään. Arvostan anteeksipyyntöänne, mutta minun on pakko lähettää teidät Siperiaan.

        Äläs nyt Stallu, heti kun muutin sukunimeni espanjalais-suomalaiseksi Bueno-Parraksi ja nyt sinä rupeat kiukuttelemaan Josif BROz Tito on kova jätkä, se sanoi sinulle aikoinaan että "kuules Stallu jos et lopeta näitten sarjamurhaajien lähettämistä Yugoslaviaan minä lähetän yhden Norskin ja toista ei tarvita!"

        Lähde; http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175385/Did-Tito-poison-Stalin-Historian-claims-Yugoslav-dictator-killed-rival-target-22-Soviet-assassination-attempts.html


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Hakaristin pitäisi olla kädessäsi.

        Ei ole... Kenen käteen se sitten viillettiin? O_O

        Oletko muuten kentauri? XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Äläs nyt Stallu, heti kun muutin sukunimeni espanjalais-suomalaiseksi Bueno-Parraksi ja nyt sinä rupeat kiukuttelemaan Josif BROz Tito on kova jätkä, se sanoi sinulle aikoinaan että "kuules Stallu jos et lopeta näitten sarjamurhaajien lähettämistä Yugoslaviaan minä lähetän yhden Norskin ja toista ei tarvita!"

        Lähde; http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175385/Did-Tito-poison-Stalin-Historian-claims-Yugoslav-dictator-killed-rival-target-22-Soviet-assassination-attempts.html

        En minä kiukuttele! Julistan vain täyden vastuuvapauden, mikä onkin järkevää, sillä rakkaalla Titollamme vaikuttaa olevan jonkinlainen kiintymys Norskiin...


      • icepicked kirjoitti:

        En minä kiukuttele! Julistan vain täyden vastuuvapauden, mikä onkin järkevää, sillä rakkaalla Titollamme vaikuttaa olevan jonkinlainen kiintymys Norskiin...

        Sopiiko sulle että lempinimesi on Stallu samalla tavalla kun mie oon Napsu?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sopiiko sulle että lempinimesi on Stallu samalla tavalla kun mie oon Napsu?

        Voit kutsua minua ihan miksi haluat.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei ole... Kenen käteen se sitten viillettiin? O_O

        Oletko muuten kentauri? XD

        Raippari yrittää vain peittää tällä syyttelyllä omaa natsismiaan...


      • psychologi
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Raippari yrittää vain peittää tällä syyttelyllä omaa natsismiaan...

        tykkäätkö, kurpizza, vetämisen sijaan viiltää käteen?
        tunnetko, kiekkoilija, raipparin yrittävän peitellä sinulta jotain?
        lieneekö molemmilla toisiaan kohtaan mailat pystyssä?


      • psychologi kirjoitti:

        tykkäätkö, kurpizza, vetämisen sijaan viiltää käteen?
        tunnetko, kiekkoilija, raipparin yrittävän peitellä sinulta jotain?
        lieneekö molemmilla toisiaan kohtaan mailat pystyssä?

        Psychologin paluu...

        Ja: En ole perehtynyt kumpaankaan...


    • Tuolta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe