Troski ateisti, Preppertow Vladimir, Putin, minä Aleksanteri toinen, IT on napoleon, Xslim on stalin, Nasse on mannerheim ja hekekee on unohdettu sotilas, eli tuntematon potilas.
Kurpizzan natsiudesta keskustelua, mitä olette mieltä pukeeko hitlerviikset Kurpizzaa? Onko hänestä aineista natsiksi?
Kurpizza on natsi.
56
82
Vastaukset
MIKSEN MIE SAANUT OLLA STALIN? Tai edes Lenin, ole kiltti!
Mikä on 'le natzi' ja millä oikeudelle minä en ole Vladimir Putin? :( Ja miksi minä kuolin vankilassa epäilyttävästi mahdollisen myrkytyksen kautta.
Ja mitäs minä nyt sinulle olen tehnyt?
Mutta oravat ovat erittäin vaarallisia ärsytettyinä, sen takia tulee pysyä mahdolisimman kaukana siileistä ja muista Putinin kannattajista. Viime viikolla joukko muukalaislegioonassa matkanneita virolaisista joutui toteamaan saimaannorpan olevan uhanalainen laji. Tämän takia on erittäin tärkeää pitää hiukset puhtaina ja käyttää täishampoota. Punkkeja on nyt liikenteessä. Monia onkin vastikään jäänyt poliisin ratsiassa kiinni rattijuopumuksesta. Ihmisten pitäisi muistaa, että terveellinen ruokavalio on tärkeää, kuten myös riittävä uni. Usein opiskelurauha kuitenkin häiriintyy monien jonnejen ja lissujen takia. Elämäntapainkkareiden määrä on lisääntynyt ja HeKeKee aloitti Hekestania -kirjoituskilpailun.
Tämä ja muut vuokraelovat saatavissa Makuunista, kunhan muistatte oravien olevan ärsytettyinä vaarallisia...
Nyt kilahti, ^^ mutta hauskaa oli kirjoittaa...rainbowdash120 kirjoitti:
Nyt sinusta tuli siis biologinalku? Hitlerviikset..
Saako kysyä jotain. OIkeastaan aika paljonkin:
1. Mistä sait päähäsi, että olisin natsi?
2. Olenko tehnyt sinulle jotain pahaa?
3. Miksi aloit yhtäkkiä riehumaan?
Eipä muuta.kurpizza kirjoitti:
Saako kysyä jotain. OIkeastaan aika paljonkin:
1. Mistä sait päähäsi, että olisin natsi?
2. Olenko tehnyt sinulle jotain pahaa?
3. Miksi aloit yhtäkkiä riehumaan?
Eipä muuta.1. Se vain välähti ja nyt minä sen tajusin!
2. Olet natsi.
3.Natsit ovat pian suomessakin!
Hitlerviikset. Kuin taulussa Musta neliö, niin filosofista, niin kaunista.
Kurpizza natsi? Kuulostaa kaukaa haetulta.
- ramboraimouftw
Sitähän se onkin.
Sinua ei mainittu le aloitusviestissä, joten moukka hiljaa kun suurmiehet puhuu kurpizzan natseudesta!
israelin-tukija kirjoitti:
Sinua ei mainittu le aloitusviestissä, joten moukka hiljaa kun suurmiehet puhuu kurpizzan natseudesta!
Ja, tyst ny! Jag trår att Kurpizza är fascisten...
Kiitos tuesta.
icepicked kirjoitti:
Ja, tyst ny! Jag trår att Kurpizza är fascisten...
Varför Stalin talar svenska? Är den märk av svenska är språk talat på övermanniskörna. Jag tror också hon är en rasist oc fascist!
Varför Stalin talar svenska? Är den märk av svenska är språk talat på övermanniskörna. Jag tror också hon är en rasist oc fascist!
Извините, мужчина. Jag lärnade Svensk språk därför att jag vill läsa Das Kapital i Germansk. Svenska är nära Germansk.
icepicked kirjoitti:
Извините, мужчина. Jag lärnade Svensk språk därför att jag vill läsa Das Kapital i Germansk. Svenska är nära Germansk.
Germansk är så tråkiga jag har conquerat deras länder...
Germansk är så tråkiga jag har conquerat deras länder...
Vi ska dödarna fascistern!
siis mitämitämitä. en ole lenin
- badass
rainbowdash120 kirjoitti:
Tästä hetkestä!
Lmao
Jos diktaattoreista puhutaan, saanko minä olla Voldemort?
kurpizza kirjoitti:
XD
Voiks minä olla Kronos? Naispuoleisena tietenkin...Ei sinä olet natsi! Se on kohtalosi :/
Ystävät olen päättänyt että Minä Napoleon Bonaparte olen tästä lähtien ystävien kesken toverillisesti Napsu... Joten puhutelkaa minua haluamallanne tavalla...
Napsu... Kuulostaa hiukan homolta.
Sacre bleu! För helvete! Moukka hiljaa olen Napsu Bonaparte, caiser of Ranska!
Eli olet lyhyt...
Enfer! För helvete! Sacrebleu! Jag är lång!
168 cm...
On se minusta aika pitkä...israelin-tukija kirjoitti:
Putin on 170 cm :(
XD ÄKS DEE! Mie olen vain 5cm sitä lyhyempi! Silloisella mittapuulla Napsu, alkuperäiseltä nimeltään Nabullione Buonaparte, oli tosin keskimääräistä pidempi, joten mistä hänen kompleksinsa johtui? Sigge vastaa: Napoleonilla oli pieni muna.
Kiekkoilija är en skrangliga rasist lika Kurpizza, båda af den är grobianer.
- HeKeKee'd
Ich kann Deutchs spcrehen, so ich bin Natzi auch!
(Saksani on päässyt kyllä ruostumaan)
- Siiliö
"Ja miksi minä kuolin vankilassa epäilyttävästi mahdollisen myrkytyksen kautta. "
Kuule Napsu kyllä se oli myrkytys. Myrkytit aamiaisesi arsenikilla siinä toivossa, että pääsisit pakenemaan, kun sinut hommattaisiin sairaalaan... Mutta sitten sinä annostellessasi arsenikkia aloit punoa puoliääneen suuruudenhulluja suunnitelmiasi siitä, miten valloittaisit ensin Ranskan takaisin, sitten koko Euroopan ja niin edelleen, kunnes koko maailma olisi hallussasi. Samalla laitoit koko ajan arsenikkia lisää ja lisää ja sitä tuli VÄHÄN liikaa.Enfer! Ei se voinut noin tapahtua! Minä olen järjissäni! Minä luen par'aikaa muinaisegyptiläistä Kuolleiden kirjaa, joten osaan palata haudasta yhdistyneenä Osirikseen! Olen terve! Olen järjissäni!
Enfer! Ei se voinut noin tapahtua! Minä olen järjissäni! Minä luen par'aikaa muinaisegyptiläistä Kuolleiden kirjaa, joten osaan palata haudasta yhdistyneenä Osirikseen! Olen terve! Olen järjissäni!
Minä puolestani kuolin sairaskohtaukseen epämääräisissä oloissa.
icepicked kirjoitti:
Minä puolestani kuolin sairaskohtaukseen epämääräisissä oloissa.
haluatko tietää totuuden? No kerron kuitenkin halusit tai et... Hyvöä on tästä se tulee:
Bro Titon kanssa myrkytettii sut... Ei millään pahalla Stallu...
-Napsu Bonis, Ranskan keisariisraelin-tukija kirjoitti:
haluatko tietää totuuden? No kerron kuitenkin halusit tai et... Hyvöä on tästä se tulee:
Bro Titon kanssa myrkytettii sut... Ei millään pahalla Stallu...
-Napsu Bonis, Ranskan keisariEt tu, mi Tito!
Enfer! Ei se voinut noin tapahtua! Minä olen järjissäni! Minä luen par'aikaa muinaisegyptiläistä Kuolleiden kirjaa, joten osaan palata haudasta yhdistyneenä Osirikseen! Olen terve! Olen järjissäni!
Ja sitten sinulla on sininen iho! XD Kuten Osiriksella...
icepicked kirjoitti:
Et tu, mi Tito!
Joo sori... Ei millään pahalla, mutta hyvin siinä näytti käyvän... Päästiin Suolistoon keskustelemaan asia läpi... Bro Tito tuumasi kuinka paljoo myrkkyy sie pystyisit nielemään... Anteeksi
Joo sori... Ei millään pahalla, mutta hyvin siinä näytti käyvän... Päästiin Suolistoon keskustelemaan asia läpi... Bro Tito tuumasi kuinka paljoo myrkkyy sie pystyisit nielemään... Anteeksi
Mitä tuo sydän merkitsee? Ette kai vihjaa mitään? En voi edes ääneen lausua ajatuksiani..!
icepicked kirjoitti:
Mitä tuo sydän merkitsee? Ette kai vihjaa mitään? En voi edes ääneen lausua ajatuksiani..!
Stallu, se oli ainoastaan sydämelliset anteeksipyynnöt minulta ja Brolta, koska se myrkky vaikutti sydämeen vähän...
- Napsu Bueno-Parta, Frankian keisariisraelin-tukija kirjoitti:
Stallu, se oli ainoastaan sydämelliset anteeksipyynnöt minulta ja Brolta, koska se myrkky vaikutti sydämeen vähän...
- Napsu Bueno-Parta, Frankian keisariEn muista, mitä tein myrkkyhuuruissani, mutta haluan ilmoittaa, etten ole vastuussa mistään. Arvostan anteeksipyyntöänne, mutta minun on pakko lähettää teidät Siperiaan.
kurpizza kirjoitti:
Ja sitten sinulla on sininen iho! XD Kuten Osiriksella...
Hakaristin pitäisi olla kädessäsi.
icepicked kirjoitti:
En muista, mitä tein myrkkyhuuruissani, mutta haluan ilmoittaa, etten ole vastuussa mistään. Arvostan anteeksipyyntöänne, mutta minun on pakko lähettää teidät Siperiaan.
Äläs nyt Stallu, heti kun muutin sukunimeni espanjalais-suomalaiseksi Bueno-Parraksi ja nyt sinä rupeat kiukuttelemaan Josif BROz Tito on kova jätkä, se sanoi sinulle aikoinaan että "kuules Stallu jos et lopeta näitten sarjamurhaajien lähettämistä Yugoslaviaan minä lähetän yhden Norskin ja toista ei tarvita!"
Lähde; http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175385/Did-Tito-poison-Stalin-Historian-claims-Yugoslav-dictator-killed-rival-target-22-Soviet-assassination-attempts.htmlrainbowdash120 kirjoitti:
Hakaristin pitäisi olla kädessäsi.
Ei ole... Kenen käteen se sitten viillettiin? O_O
Oletko muuten kentauri? XDisraelin-tukija kirjoitti:
Äläs nyt Stallu, heti kun muutin sukunimeni espanjalais-suomalaiseksi Bueno-Parraksi ja nyt sinä rupeat kiukuttelemaan Josif BROz Tito on kova jätkä, se sanoi sinulle aikoinaan että "kuules Stallu jos et lopeta näitten sarjamurhaajien lähettämistä Yugoslaviaan minä lähetän yhden Norskin ja toista ei tarvita!"
Lähde; http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175385/Did-Tito-poison-Stalin-Historian-claims-Yugoslav-dictator-killed-rival-target-22-Soviet-assassination-attempts.htmlEn minä kiukuttele! Julistan vain täyden vastuuvapauden, mikä onkin järkevää, sillä rakkaalla Titollamme vaikuttaa olevan jonkinlainen kiintymys Norskiin...
icepicked kirjoitti:
En minä kiukuttele! Julistan vain täyden vastuuvapauden, mikä onkin järkevää, sillä rakkaalla Titollamme vaikuttaa olevan jonkinlainen kiintymys Norskiin...
Sopiiko sulle että lempinimesi on Stallu samalla tavalla kun mie oon Napsu?
Sopiiko sulle että lempinimesi on Stallu samalla tavalla kun mie oon Napsu?
Voit kutsua minua ihan miksi haluat.
kurpizza kirjoitti:
Ei ole... Kenen käteen se sitten viillettiin? O_O
Oletko muuten kentauri? XDRaippari yrittää vain peittää tällä syyttelyllä omaa natsismiaan...
- psychologi
kiekkoilija94 kirjoitti:
Raippari yrittää vain peittää tällä syyttelyllä omaa natsismiaan...
tykkäätkö, kurpizza, vetämisen sijaan viiltää käteen?
tunnetko, kiekkoilija, raipparin yrittävän peitellä sinulta jotain?
lieneekö molemmilla toisiaan kohtaan mailat pystyssä? psychologi kirjoitti:
tykkäätkö, kurpizza, vetämisen sijaan viiltää käteen?
tunnetko, kiekkoilija, raipparin yrittävän peitellä sinulta jotain?
lieneekö molemmilla toisiaan kohtaan mailat pystyssä?Psychologin paluu...
Ja: En ole perehtynyt kumpaankaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945