Moi eli oon 12v. Vanhemmat yli herkkiä noille ikärajoille kysyin et saanko ostaa The amazing spider-man 2 pelin ja vastasivat kieltäytävästi. Mutta itse tiedän että oikeasti ei noista peleistä tule mitään haittaa ja PEGI:n ikärajat ovat vitsiin verrattavissa niin kysyisin teiltä että saanko ostaa Gamestop nimisestä liikkeestä itse tämän kyseisen pelin? Tarvitsen apua!
Saako 12v ostaa k-16 spiderman pelin ITSE?
9
630
Vastaukset
- mieti nyt...
Hei jos sä oot 12 ja se peli on
k-16 niin et kai sä voi sitä ite ostaa
mistään liikkeestä ainakaa...
Jostain nettikaupasta voi onnistuakin..- K-16
Sanoin väärin olen 13v*
- Niinpä.
Siis käsittäkseni kaikki mut ikäluoitukset lukuunottamatta 18 merkintää, neliöityä ilärajaa tai ympyröityä punaista merkintää ovat ikä SUOSITUKSIA. Tai käytä steamia kuten me kaikki muutkin, siellä ei paljoa iällä väliä ole.
- K-16
Eli kun 16 on suositus niin voinko käydä itse ostamassa sen?
- mr.näätä
K-16 kirjoitti:
Eli kun 16 on suositus niin voinko käydä itse ostamassa sen?
riippuu myyjästä. jos on mulkku, ei myy.
- oppia ikä kaikki
m*lkkuko?
M*lkunpennut ne ainakin antaa lapsensa vilistää yöt ulkona, kännätä, katsella väkivaltaa. - ässh
Kyl mä 12v tyttö joskus kävin K16 pelin ottamassa.
Hyllyltä vaan peli käteen ja kassalle.
Mutta aina riippuu myyjästä! - Näin
Joo, eli riippu täysin myyjästä. K-18 pelejä ei voi ostaa ala-ikäinen. Jos haluat ostaa pelin, kysy vaan myyjältä. Suosittelen vielä keskustelemaan vanhempien kanssa.
- K-16
Jes sain tampereelta ostettua itse pelin!! Ei kysynyt mitään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708