Kertokaapas missä päin Etelä-Suomea on ASIANTUNTEVIA eläinlääkäreitä jotka kastroivat chinchilloja? Lähinnä 100 km säteellä Hämeenlinnasta. Hinta suunnilleen?
Tiedän että leikkaus on iso riski noin pienelle eläimelle, enkä aiokaan sitä tehdä jos en löydä todella asiantuntevaa eläinlääkäriä joka sen tekisi. Haluaisin laittaa tyttö- ja poikachillani samaan häkkiin, mutta en haluaisi alkaa poikastehtailijaksi...
Chinchillan kastrointi?
6
1093
Vastaukset
- MaaritH
Espoon Kauniaisissa on asiantunteva eläinlääkäri Kristiina Kontio-Jalanka (Eläinlääkäriasema Arkki). Hän tietää hyvin cincuista ja suosittelen häntä! Mun yksi cincu on kastroitu siellä ja monia tuttujen cincuja myös. Kaikki tietämäni kastroinnit siellä ovat onnistuneet mainiosti.
Myös Tampereella on myös joku eläinlääkäri, joka tietää, miten cincu kastroidaan. Eläinlääkärin nimen saa joku sen tietävä kertoa. Monia muitakin löytyy ja nykyään cincun kastrointi ei enää ole sellainen riski kun vielä joitain vuosia sitten. (Aikaisemmin ongelmana oli se, että eläinlääkärit eivät tienneet, kuinka herkkiä chinchillat ovat nukutuslääkkeelle, mutta nykyään asia on jo tiedostettu.)- MaaritH
Hinta on noin 70 euroa, riippuen kylläkin paikasta, mutta Arkissa oli tuon 70 e.
- Yeppee
MaaritH kirjoitti:
Hinta on noin 70 euroa, riippuen kylläkin paikasta, mutta Arkissa oli tuon 70 e.
Hei!
Tampereella olen käyttänyt kaksi chinchillaa kastroitavana Hakametsän eläinlääkäriasemalla. Ell nimi on Saila Kariola. Hinta oli 88e ja siihen sisältyi Ditrim-antibioottikuuri. Olin tyytyväinen.
Tarkoititko Maarit häntä vai jotain toista? Olisi näet lähitulevaisuudessa edessä tuon Juuson 7v. kastrointi. - MaaritH
Yeppee kirjoitti:
Hei!
Tampereella olen käyttänyt kaksi chinchillaa kastroitavana Hakametsän eläinlääkäriasemalla. Ell nimi on Saila Kariola. Hinta oli 88e ja siihen sisältyi Ditrim-antibioottikuuri. Olin tyytyväinen.
Tarkoititko Maarit häntä vai jotain toista? Olisi näet lähitulevaisuudessa edessä tuon Juuson 7v. kastrointi.Juuri tätä Hakametsää tarkoitin.
- Yeppee
MaaritH kirjoitti:
Juuri tätä Hakametsää tarkoitin.
Sinne aion suunnistaa Sailalle jo kolmannen kerran :)
- AnonyymiUUSI
Yeppee kirjoitti:
Sinne aion suunnistaa Sailalle jo kolmannen kerran :)
Hei
Tietääkö kukaan hyvää lääkäriä Oulun alueelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235590
- 725232
- 994305
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753680Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603328- 442900
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 461945
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743