Miksi Ranskalaiset ei osaa mitään muita kieliä ku Ranskaa? onko ne jotenki tyhmempiä ku muut maailman ihmiset.
Juntti ummikkoja
4
123
Vastaukset
- pariisitar82
Olen huomannut Ranskassa asuessani, että useimmat ihmiset kyllä osaavat englantia, mutta ovat äärimmäisen arkoja. Esim. mun kaikki lääkärit ovat sanoneet ensi tapaamisella, että eivät puhu englantia, mutta aina lopulta kuitenkin osoittautuvat melko hyviksi englannin puhujiksi, kun vain rohkaistuvat. Mutta on totta, että useimmat ihmiset sanovat jyrkän ei:n kun heiltä kysytään, että puhuvatko englantia.
- Englantia tänä kesän
Ei välttämättä kannatakaan edes kysyä, puhuuko joku englantia: oman kokemuksen perusteella ihan jokainen vaihtaa kielen englantiin, kun itse kysyy/vastaa englanniksi. :)
- dtj
Niin,olishan se toki hyvä Ranskalaistenkin Englantia osata,nehän ne kuitenki joutuu aina vapauttamaan Ranskan Saksalaisten miehityksestä.
- 1+1
Miten minusta vaukuttaa, että juurikin avauksen sisältö ja kielenkäyttö liittyy hyvinkin tuohon mainittuun tyhmyyteen, joka on lisäksi sivistymättämyydellä kuorutettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266