Minkäs merkkistä varashälytintä suosittelisitte vm.2003 corolla versoon? Saako sellaisia, mitkä toimivat auton omilla avaimilla? Jälkiasentavatko merkkiliikkeessä ja kannataanko hintoja sieltä edes kysellä?
Mitäs toyotistit suosittelisitte.......
2
644
Vastaukset
- NigAri
Parempihan se on että viedään eikä koskaan enää löydy.
Lähes aina jää jotain vikaa kuitenkin.
Varkauden yhteydessä rikottiin lasi ja vaaleat penkit tuli vereen, ne pestiin mutta vuoden kuluttua on alkanut taasen näkymään "verijälkiä" ja kulumia ko. kohdissa.
Toiseksi mitäpä jos varashälyttimeen tulee vika ja et itsekään pääse autolla mihinkään.
Saatta olla aika ongelma, harvinaisuutensa ym. vuoksi.
Jos hälyttimesi herättelee yöllä ihmisiä, voi olla joskus lasi rikottu.
Aikoinaan kun laitettiin puhelimia samaan hälytysjärjästelmään äänet ja valot ärsytti usein sivullisia.
Niin mihin sitä yleensä tarvitset.
Minä ei ainakaan koskaan ostaisi autoa joka on viritelty, vaikkapa tuhansien euron osilla tai erikoisilla ikkunakalvoilla.
Sama autohan se vain on, mutta paljon ongelmallisempi eli kalliimpaa ajaa. - Caesar
varashälytintä, jos asiaa tarkemmin pohtii. Ajonesto estää koslan saamisen käyntiin, sen ledi pelottaa senverran kuin varashälyttimenkin ja arvokama eli radiovehkeet on integroitu eikä niillä jälkimarkkina-arvoa liene. Joku huumehörhö voi tietysti mennä sisälle mutta tuskin se hälyttimiäkään silloin ymmärtää pelätä. Itse näitä pohtiessa tulin siihen tulokseen että ei se meteli enää murtautumisen jälkeen juuri lisäarvoa tuo ja jätin asentamatta. Koska joka tapauksessa mahd. murtotilanteessa vahinko jo ehtii tapahtua panostin ilkivalta- ja murtovakuutuksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944