Elokuussa isäni ja hänen naisystävänsä ovat menossa naimisiin ja siskojen kanssa olemme miettineet, että antaisimme lahjaksi ns. "selviytymispakkauksen", johon tulisi kaikkea huumorilla hankittua. Löysimme kirjakaupasta kirjan (taisi olla Avioliitto - käyttäjän opas) jo siihen, mutta mitä muuta tämä pakkaus voisi sisältää?
Häälahjaksi
4
272
Vastaukset
- eeehkä keksin :)
No humoristiseen selviytymispakettiin voisi sisältyä jotain alkoholipitoista, että "kestävät" toisiaan. Myös korvatulpat (kannattaa olla aika pientä kokoa, s tai xs) on ihan kiva idea ettei heidän tarvitse kuunnella toisiaan kun eivät jaksa. Isälle voisi laittaa sinne myös esim. vinkiksi hierontaöljyn, hierontaoppaan ja kiinnittää siihen lappu missä lukee "tällä se kyllä leppyy".
- Selviytymispakkaus
Hehe kiitos vinkistä, jätämme ne alkoholipitoiset ainakin pois, sillä morsian on raskaana ja haluaisimme sellaisia tavaroita mistä molemmat "hyötyvät" :D Keksimme jo hommata rautalankaa, korvatulpat ja päreet kummallekin :D
- Lämmintä kättä
Sen ikäiset eivät tarvitse mitään. Roinaa on kahdessa huushollissa vaikka muille jakaa
- Kukkamaljakko
Turhaa härpäkettä selviytymispakkaukset. En haluaisi miksikään lahjaksi.
Johonkin vaatehuoneen perähyllylle se kuitenkin koituu.
Vaikka aluksi tuntuukin hyvältä idealta, niin ottaisitko itse sellasen mielihyvin vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023