Supertietokone

Vähän aikaa sitten lehdessä oli tieto supertietokoneen työllistävästä vaikutuksesta Kajaanissa. Peräti 6 henkeä työllistää tämä supertietokone Kajaanissa.
Kainuun ETU lupaili aikoinaan supertietokoneen tuovan mukanaan Kajaaniin satoja työpaikkoja.
Tämmöisiä ne ovat nämä Kainuun ETU:n lupaukset.

37

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti Toivanen, TJ

      Kun tyhjän täytti tyhjällä, syntyi Kainuun Etu.

      • kokoomuslainen nro 1

        Suojatyöpaikka vailla vertaa on Kainuun ETU.
        Kunhan vaan jotakin puuhastellaan sen suurempaa tuloksellista vastuuta...


      • fujitsu

        Ei pidä paikkaansa hyvä juttu.


    • syöpiä yhteisössä

      Kyllä Tihisenniemen halpaa sähköä kuluttavat firmat työllistävät koko Kainuuta... niskalimassa pitää raataa, että saa omat korotetut sähkölaskut maksettua noiden loisten ylläpitämiseksi.

    • gimi räikönen

      Autojen testaustunneli. Mihinkäs sen tulo tyssäsi?

      • testiworld

        Huomasivat testaukseen soveltuvia paikkoja löytyvän lähempänä auto/rengastehtaita


      • .................

        sanon muuta.


    • run run rannukka

      Rannukka pelastaa Kainuun

      • vapaarappari

        Joko rannukkaa saa kaupoista ostaa?


    • tum tum

      J-Pennanen työlistää laitaa kuulemma tumpputehtaan?junkkaus kujalle missä se asuu.

      • jock jock

        Uutta tietoa J-Pennaselle tulee oma junkkaus huone Kainuun ETU:n lupaukset.


    • kynätönkö?

      Eipä oo kaikki kynät Annalla penaalissa?

    • Muumithukassa

      No eipäs ole narsissi Ana se penaalin terävin kynä, ei. Tosin, suuria puhumalla, taivaallisia maalailemalla, saa aivopestyiksi kuntien edustajat jakamaan rahaa. Ja ohessa pitäen ympärillään omaa palvovaa haaremiaan. Mikä kuuluu tämän syndrooman ominaispiirteisiin. Edusta olisi reilusti yli kymmenen vuoden aikana voinut jo kehittyä kovan luokan osaava toimija. Olisi voinut, mutta...

    • Köyhät kitisse

      Ne 6 tienaa ainakin 50 tavan duunarin palkan verran, ja siitähän maksetaan verot
      Eli tosi hyvä juttu.

      • Kateelliset vikisee

        kissan paskat, tienaavat keskivertoinssin verran, tunnen yhden heistä.


      • 6000

        Höpö höpö kuka tienaa kuka ei.


    • Vedätystä vaan

      Ja tyhmä rahvas uskoo kaiken!

    • J Pennanen

      Joo niin untako näit vai tuliko noita pääsi sisälle ??? (huom 3 merkkiä ei 6)

    • ETU osaa roolinsa

      "Kukas kissanhäntää nostaa jos ei kissa itse." Aina näissä tulevien määrässä on ronskeja ylilyöntejä. Kainuun etu kiilloittaa kilpeänsä kansan silmissä. On annettu valtakuntaan kuva mitenkä UBM:n lakkautettuun tehtaaseen kuotiin satoja työpaikkoja. Kaikista työpaikoista toki kiitos, kuitenkin työpaikkojen määrään laskettiin nekin yritykset jotka siirtyivät tilavampiin, ja edullisempiin tiloihin.

      • römperi

        Täytyisi olla joku mittari jolla mitattaisiin Kainuun ETU:n toimintaa.
        Onko se tehokasta vai ei.


    • kumpi oikein?

      UBM=UPM?

      • oikein

        Union Bank of Mexico


    • jock jock

      J-Pennanen lupaili aikoinaan junkkaus tietokoneen tuovan mukanaan Kajaaniin satoja työpaikkoja.Peräti 2 henkeä työllistää tämä kone hänet ?????????????

      • 1x2

        On siinä jock jockilla urakkaa kun valvoo tätä palstaa 24/7 ja jos Pennanen laittaa tänne jonkun viestin, niin hänen täytyy siihen vastata junkkauksella.
        Ei taida olla omaa elämää ollenkaan tällä jock jockilla.


      • junkutijunk
        1x2 kirjoitti:

        On siinä jock jockilla urakkaa kun valvoo tätä palstaa 24/7 ja jos Pennanen laittaa tänne jonkun viestin, niin hänen täytyy siihen vastata junkkauksella.
        Ei taida olla omaa elämää ollenkaan tällä jock jockilla.

        jock jock vaikuttaa hieman yksinkertaiselta tyypiltä...


      • pikku kalle
        1x2 kirjoitti:

        On siinä jock jockilla urakkaa kun valvoo tätä palstaa 24/7 ja jos Pennanen laittaa tänne jonkun viestin, niin hänen täytyy siihen vastata junkkauksella.
        Ei taida olla omaa elämää ollenkaan tällä jock jockilla.

        Sanos muuta töitä riittää.


    • 1x2

      Olen se Pennasen kaveri minäkin.

    • J.Pennan & co

      Hei, me junkataan!

    • --------------------

      Niin teette Kainuussa.

    • amika 500

      kommodore 64 hyvä kone.

    • --------------------

      Nintendo 16 olisi sopiva sinne Kainuuseen.

    • pärjää muutenkin

      Kuka nyt töitä kaipaa!!

    • niin pärjää

      Ei kukaan.

    • 225587

      J-Pennanen työllistää kun ajelee mopedilla koko illan Purolan raittia.

    • kone tarpeen

      Kyllähän se olisi hyvä jos tulisi.

    • junkjunk

      Ai pennalle se junkkaustietokone?

    • jynkkytonttu

      Muna alkaa kovettua kun tieto koneista puhutaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe