Kuinka saada maksullisia iPad/iPhone-sovelluksia täysin maksutta

Jonttu666

Jos et jo tiennyt, siihen on helppo tapa. Se on turvallinen, eikä siinä vaadita rekisteröitymistä tai Applen tilin antamista. Siihen ei myöskään tarvita Jailbreikkaamista.

Tarvitset
Laitteesi (no way)
Tietokoneen
USB-kaapelin, jolla yhdistää laitteesi koneeseen
Pari ohjelmaa, yksi laitteeseen ja yksi tietokoneeseen

Ohjeet: (jos et saa selkoa ohjeistani, YouTubesta löytyy lisää neuvoja)
1. Käynnistä laitteesi ja mene tähän sivustoon, ja lataa pyydetty ohjelma.
http://tui.tongbu.com/m/index.htm
2. Lataamisen jälkeen avaa tuo ohjelma.
3. Teksti on kiinaksi, mutta etsi sovelluksesta hakukenttä näytön yläkulmasta. Kirjoita siihen haluamasi sovelluksen nimi. (sovellus ymmärtää englantia, älä huoli)¨
4. Lataa uusin versio sovelluksestasi. Tämä on sen verran ilmiselvää, että ymmärrät kyllä itsekin, mitä painaa.
5. Ladattu ohjelma ladaataan laitteeseesi, mutta se ei vielä toimi. Sovelluksen käynnistyessä se kysyy Applen tiliäsi. Näin EI pitäisi tapahtua. Se on bugi.
6. Käynnistä tietokoneesi ja mene sillä tähän sivustoon:
http://www.tongbu.com/zhushou/
7. Lataa ohjelma linkistä.
(. Ohjelman nimi pitäisi olla Tongbu Assistant. Se toinen ohjelma on aika lailla hyödytön.
8. Yhdistä laitteesi USB-kaapelilla tietokoneeseen. Sinun pitäisi nyt nähdä laitteesi status näytölläsi.
9. Paina Apps-painiketta, ja sen jälkeen mene laitteesi kohdalle. Sinun pitäisi nyt nähdä laitteesi sovelluslista. Etsi Fix Crash-painike, paina sitä, odota kun se tekee tehtävänsä ja poistaa ohjelmasi bugin.
10. Nyt ohjelmasi pitäisi toimia. Tällä menetelmällä voit asentaa useampia sovelluksia samaan aikaan.

HUOM. Kaikki App Storen ohjelmat eivät ohjelmasta löydy, ja ne saattavat olla bugisia. Pidä maalaisjärki päässä!

6

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne666

Ai joo, ja meinasin unohtaa, että ensimmäisen Fix Crash-kerran jälkeen laitteeseesi asentuu toinen ohjelma Tongbulta. En tiedä mitä se tekee, mutta sekin on vaaraton ohjelma.

• LehtiMies2626t84

Hei vitttu, tamähän toimii. Sain sitten Backflip Madnessin ja Geometry Dashin ilmatteeks!
      Kiitti!

• SeRandomMies

Mullakin toimii. Nyt omistan Minecraft pe:n. Enkä maksanu. (:

• wjnvöpäsmv

Hei kiitti kun jaoit. Mää hommasin itelleni Minen, Geometry Dashin, ja jonkun oudon kiinalaispelin jossa pinotaan kissoja...

• Anonyymi00005

Tele Latino APK es una app de streaming gratuita que ofrece películas, series y canales en vivo de todo el mundo, con un fuerte enfoque en el entretenimiento latino. Diseñada para dispositivos Android, cuenta con una interfaz intuitiva, calidad de streaming HD y una amplia gama de contenido de múltiples géneros. Ya sea que disfrutes de películas, series o deportes en vivo, Tele Latino APK te ofrece una experiencia de entretenimiento integral sin cuotas de suscripción.

https://tele-latino-apk.net/

• Anonyymi00006

Download Android APK Files fast and free on APKPure Lite. Discover and update Android apps and games with free APK downloader for Android mobile devices.
      https://apkrocket.net/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      336
      5351
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2707
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1885
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1581
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1543
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1464
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe