Suomi24 Posti kännykkään!

Suomi24 tarjoaa nyt kesän kunniaksi Suomi24 Postin kännykkääsi, jotta sinun ei tarvitse miettiä milloin pääset seuraavan kerran tietokoneen ääreen. Voit asettaa Suomi24 Postin älypuhelimesi tai tablettisi sähköpostisovellukseen ja käyttää sähköpostiasi missä ja milloin vain.

Suomi24 Postin sovelluskäyttö (IMAP-yhteys) on kaikkien vapaasti käytettävissä 16.6. - 17.8.2014 välisen ajan.


Syötä seuraavat tiedot:

SAAPUVA POSTI IMAP
Palvelinnimi: imap.suomi24.fi (portti 993)
Käyttäjätunnus: käyttäjä[email protected], esim. [email protected]
Salasana: Suomi24 käyttäjätunnuksesi salasana.
Käytä SSL-salausta: Kyllä

LÄHTEVÄ POSTI SMTP
Palvelinnimi: smtp.suomi24.fi (portti 587)
Käyttäjätunnus: käyttäjä[email protected], esim. [email protected]
Salasana: Suomi24 käyttäjätunnuksesi salasana.
Käytä SSL-salausta: Kyllä (Android-puhelimella valitse TLS-salaus)

Huomioithan, että laitteesta riippuen SSL-asetukset täytyy asettaa erikseen asetuksista sen jälkeen kun tili on lisätty.


Ystävällisin terveisin,

Suomi24

34

10123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rexa2

      Vai vielä kännykkään...Kunhan ensin edes toimisi kunnolla ja jouhevasti ihan tavallisella tietokoneella. Herätkää!

    • Mikä mättää?

      Viestien lähetys ei onnistu, joten olettekohan ilmoittaneet virheelliset asetukset?

    • Hei!

      Mikäli käytössäsi on Android-puhelin, tulee salauksen olla TLS.

      Viestien lähetys ei onnistunut Windows-puhelimilla aiemmin, nyt tilanne on korjattu.

      Muussa tapauksessa suosittelen ottamaan yhteyttä käyttäjätukeen palaute-lomakkeen välityksellä osoitteessa http://www.suomi24.fi/palaute/lomake.

      Kerro mahdollisimman paljon lisätietoja kuten mitä laitetta käytät, mitä on tapahtunut ja oletko saanut mahdollisesti virheilmoituksia.


      Terveisin,

      Suomi24 Ylläpito // Martta

    • Kyl ihmetyttää

      Laittakaa nyt ensin sähköposti kuntoon ennen kuin tarjoatte sitä kännykkään. Treffitkään ei ole toiminut enää pitkään aikaan. Ei myöskään sähköposti kunnolla ja sieltä on poistunut paljon hyödyllistä kuten mahdollisuus torjua osoitteita ja roskaposteja. Voisitte edes tiedottaa kun palvelimenne on epäkuntoinen!!

    • Erkki Esimerkki

      Miksi annoit minun osoitteeni julkiseen jakeluun? toimiiko nuo myös sähköpostiohjelmalla, kuten Outlook Express?

      PS. Viestipuu ei ole hitti

      • Hei!

        IMAP-yhteys toimii minkä tahansa välineen sähköpostiohjelmalla, myös Outlookissa tai Thunderbirdissä.

        Pahoitteluni myös ohjeeseen lipsahtaneesta osoitteesta, sen piti olla geneerinen ohjeissa käytetty sähköpostiosoite.


        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito


    • Lomalle lähdössä

      Hei
      Ohjeet eivät toimi. Noilla konsteilla en saanut avatuksi sähköpostia. Mikä siellä estää?

      MIksi sähköpostia voi käyttää puhelimessa vain kesäaikana? Olen yrittänyt saada sitä käyttööni jo kauan, ja olen ihmetellyt, miksi se ei toimi. Selaimen kautta käyttö on puhelimessa aika kömpelöä.

      • Hei!

        Tarvitsemme hieman enemmän lisätietoja voidaksemme sanoa, missä on vika. Laita palautelomakkeella viestiä Käyttäjätuelle ja kerro mitä olet tehnyt ja mitä tapahtui.

        Olethan kuitenkin tarkistanut, että käyttäjätunnus-kohdassa lukee koko sähköpostiosoitteesi, portit ja SSL/TSL-salaukset ovat oikein eikä muissa asetuksissa ole kirjoitusvirheitä. Kannattaa tämä varmistaa, sillä esimerkiksi SSL-salaus ei ole päällä ellei sitä erikseen aseta päälle lisäasetuksista tilin luomisen jälkeen.


        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito


    • Erkkaer1987

      joo, kyllä se ,hyvä, kun suomi 24 postia, voi nykyään tilatakkin, ihan jees....

    • MIKÄ VITSI

      en kyllä tarvii... täytyy olla tosi riippuvainen että tarvii suomi24 kännykkään HAHA EI VOI KU NAURAA TÄMMÖSELLE UUTISELLE :DDDDDDDDDDDD

      • esmessi

        niin ku sä oot gay boy g-mail hehkuttaja


      • Lerppa Fagerström

        Me 50-90 vuotiaat tarvitsemma apupyöriä ja suomi24 on tähän oiva. Lisäksi, että saamme sähköpostin (toimi se tai ei) niin voimme kivassa seurassa keskustella kivoja tai haukkua toisia puskista ja naureskella, kuten sinä.

        yli 90 vuotiaat onkin jo niin fiksuja, etteivät tarvitse kuin jogurttia ja pussin sätkätupakkaa.


    • ---

      Oon kyllä tosi pettynyt, että suomi24 postista on hävinnyt mahdollisuus estää osoitteita. Miksi ihmeessä tämmöinen ratkaisu?

      Nyt uuden muutoksen jälkeen on taas alkanut tulla kaikenmaailman roskapostia ja koko ajan vaan lisääntyy kun ei oo mahdollisuutta torjua.

      Pettynyt!

      • Suomi24 sähköpostin asetuksissa näyttää olevan automaattinen välityspalvelu. Kirjoitat vain sen roskapostia lähettävän tahon @-osoitteen osoitekenttään ja ruksaat välityskäytön päälle ja niin se kaikki roskaposti välittyy takaisin lähettäjälle.


    • arpomista

      Mulla on LGE-455, android. Olen yrittänyt ensin sillä virheellisellä SSL salauksella ja sain vastaukseksi, että "tarkista verkkoyhteys" tai "tilin todennus epäonnistui". Nyt TLS salauksella saan viimemainitun viestin.
      Olen yrittänyt ainakin sata kertaa ja asetukset ja kirjoitukset ovat varmasti oikein.
      En usko, että suomi24.fi ei toimisi. Nämä kännykät vaan ovat kaikki puolivalmisteita, kun on kiire päästä markkinoille. Tämäkin puhelin on sellainen, että edes LG:n oma sivu ei sitä tunne, tai ei tuntenut joku aika sitten, jos nyt mahdollisesti tuntee.
      Tukipalvelut arpoo ratkaisuja, kuten IT-alalla on tapana.

    • mmflflfifofrkfkmf

      Miksi vain rajoitetun ajan, kun tuohan on aivan perusominaisuus gmaileissa ym?

    • Suomi24 sähköpostiuudistus on täysin susi. Tavan kännykällä et voi selaimen kautta avata lainkaan ja 7' tabletissakaan et saa kunnon näkymää jotta luku olisi hyvä. Muutakin ongelmaa on. Naurettavan tökerö sposti sivusto. Onneksi on gmail joka toimii.

    • G24oogle on paras

      Google on ja pysyy. Se on täysin ylivoimanen joka suhteessa.
      Mitä sillä kännykällä tekee yleensäkään. En pidä sitä koskaan edes mukanani.
      Se on pöydällä ja pysyy. Päällä kylläkin yötäpäivää.

      Google pelittää poijjaat. On tosi hyvä ja monipuolinen.
      tietokone riittää ainakin minulle.

      • soosia hanurissa

        Mihin sä tarviit gmailiakaan, eihän sulla ole edes ystäviä.


      • Google pitää olla
        soosia hanurissa kirjoitti:

        Mihin sä tarviit gmailiakaan, eihän sulla ole edes ystäviä.

        Kenellä niitä ystäviä sitten todellisuutessa on? Sitä kannattaa miettiä.
        G-mailia tarvitaan yleiseen pakolliseen asioimiseen maksut jne...
        Eipä juuri muuhun.
        Oikeassa olet soosi hanurissasi. Harvallapa niitä on sellaisia joita voi sanoa ystäviksi. Niitä ei ole.
        Sitäpaitsi tarvitaan vähintään kaksi sähköpostia. Minulla on google ja wippies.
        Kaikki kokeneet ja älykkäät kyllä tietävät miksi pitää olla ainakin kaksi.


      • Tollohanursoosi pökä
        Google pitää olla kirjoitti:

        Kenellä niitä ystäviä sitten todellisuutessa on? Sitä kannattaa miettiä.
        G-mailia tarvitaan yleiseen pakolliseen asioimiseen maksut jne...
        Eipä juuri muuhun.
        Oikeassa olet soosi hanurissasi. Harvallapa niitä on sellaisia joita voi sanoa ystäviksi. Niitä ei ole.
        Sitäpaitsi tarvitaan vähintään kaksi sähköpostia. Minulla on google ja wippies.
        Kaikki kokeneet ja älykkäät kyllä tietävät miksi pitää olla ainakin kaksi.

        Eikä tule ylimääräistä mitään kumpaankaan postiin. Suotimia on olemassa pilvinpimein jne..
        Kumpikin toimii erittäin asiallisesti ja hyvin. Siis google ja wippies.
        Yahoo on kuulemma myös erinomainen. kyllä niitä hyviä riittää teillekin.

        Soosi hanurille tiedoksi: Missähän äidin helmoissa sitä eletään jos ei g-mailia tarvitse?
        Olette tollo HOOPO. Siis uskomaton toope.


    • pelkkää puppua

      En ole päässyt edes lukemaan postiani sen jälkeen kun posti "uudistui".
      Joka kerta tulee pelkkä virheilmoitus. Connestion error (ei ole ilmotuskaan edes suomeksi)
      SUOMIi24 PALVELIN ON SIIS OLLUT NURIN JO KUUKAUSIA
      Miten se voi olla mahdollista ????
      Johto taitaa täällä elellä omissa pilvilinnossaan tietämättä tavallisten ihmisten ongelmista...kuten Katainen ja Stubb.

      Siellä on jo varmaan satoja roskaposteja (niitähän ei oikesti pysty blokkaamaan suomi24:ssa - kun suurin osa lähettäjistä on yhteistyössä suomi24:n kanssa)

      Nyt haluaisin päästä vielä kerran lukemaan postini ... jotta voisin siirtää kaiken asiallisen toiminnan jonkun toisen palvelimen osoitteeseen...
      ....ja antaa sitten suomi24 osoitteeni pelkäsi roskapostin keräämöksi.
      En suositte kenellekkään suoli24:sta

      • Näin on. Jos eivät korjaa hommaa niin taitaapa se kääntyä itseään vastaan.
        Ei kenenkään kannata ottaa täältä sposti osoitetta. Vanhatkin kaikkoaa ¿


    • Pitäisikös ensin nuo roskapostisuotimet korjata ennen muita uudistuksia. Uudistuksen jälkeen tullut samasta osoitteesta 1000 roskapostiviestiä 1,5kk aikana normi postiin. Yritä siinä sitten ettiä tärkeitä viestejä välistä. Ja kyllä, roskaposti asetuksiin on nuo lähettäjät laitettu estolistalle. Ei vaan toimi.

      • aasian tuntija

        Jos käytät Thunderbird sähköpostiohjelmaa, niin voit asetuksista laittaa roskapostin suoraan poistetuksi.

        Muokkaa -> Asetukset -> Turvallisuus -> Roskaposti -> Kun merkitsen viestin roskapostiksi: valinta "Poista se"


    • tarzan_82

      http://www.youtube.com/watch?v=00N4L8tmlZE

      Oikein hyvää juhannusta itse kullekin, miellyttipä sitten tämä ratkaisu tai ei! :)

      Itselläni on (tänä jussina) erityisen positiivinen mieliala joka tapauksessa! :)

    • m.posti.suomi24.fi

      Naurettava että piäisi asenta jonkunen vakoilu sovellus kännykkään, olisi Suomi24 voinut tehdä t sen tällä tavalla

      posti.suomi24.fi --> mposti.suomi24.fi

      jossa "MPOSTI" on mobiili versio palvelustanne.

    • Lumia 630

      Onko kukaan saanut toimimaan Lumia 630:n kanssa? Voin vastaanottaa viestejä, mutta en lähettää.

    • Ihan vitun hanurista tää nykyään..koko ajan helvetisti roskapostia ja yhteen ku yrittää estää niin samoi viesteistä tulee jonkun muun paskan kanssa kuukaudessa tulee yli tuhat paskaa viestiä..yritä nyt etsii niitten joukosta sit tärkeät viestit..joita on vaan se kymmenen..jos sitäkään..kunnon suodattimet roskamainonnan suhteen olisi paikallaan..tai sit pitää lopettaa tää paskan sivuston käyttö

    • Rape1

      Pari päivää sitten suomi24 toimi kännykässäni (I phone 5) vielä niin, että pystyin poistamaan saapuneita ja lähetettyjä viestejä sekä vastaamaan saamiini viesteihin.
      Miksi en enää voi tehdä niin? Minulla on ollut aikaisemmin se toiminta, jota nyt tarjoatte. en ymmärrä? Mitä minun pitäisi tehdä, jota voisin saada sen uudelleen. en ymmärrä mihin minun pitäisi syöttää tarvittavat tiedot.

    • tosi pettynyt

      Korjaisitte tai palauttaisitte vanhan toimivan meilin! yhtään sähköpostia ei ole saanut lähetetyksi tosta uudesta paska postista, niin että olisi mennyt ihan vastaanottajalle asti. Ominaisuudet katosivat. Joten saittehan käyttäjämäärätkin katoamaan...Jopa facekin herjaa kun laittaa osoitetietoihin 24 meiliosoitteen, että epäkelvollinen sähköpostiosoite.

    • joona2

      Tulee ilmoitus: Virhekoodi 80072FA8. Mitä tarkoittaa?

      • opas

        Koodi: Ota pikaisesti yhteys Suomi24:seen, mietimme porukalla mikähän tuo vika on.


    • Lantsu48

      Lumia 625 älypuhelimestani katosi kaikki äänet kun lisäsin siihen Suomi24 sähköpostin. Mitä tein väärin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe