Olen 20 v luotettava, iloinen ja lapsia rakastava nuori nainen seinäjoelta kotoisin. Jos haluat järjestää lapsellesi/lapsillesi hoitajan palkkaamalla minut teille kotiin, niin otan työn erittäin mielelläni vastaan. Tai jos tarvitset lyhyempiaikaista lastenhoitoapua menojesi ajaksi.
Tässä työkokemukseni lasten kanssa:
Päiväkotiharjoittelija Kärjen päiväkodissa 6 kk ajan (10/2011-4/2012)
Työtodistuksessa käytös kiitettävä, työtaito kiitettävä, ahkeruus kiitettävä, yhteistyö kiitettävä.
Päiväkotiharjoittelija Tenavakodissa 6 kk ajan (6/2012-11/2012)
Harjoittelija Törnävän ala-asteen iltapäiväkerhossa 3 kk ajan (3/2013-5/2013)
Päiväkotiharjoittelija Katajalaakson päiväkodissa 2kk ajan (10/2013-12/2013)
Olen lasten kanssa sosiaalinen ja kuuntelen heitä, lempeä mutta rajoista kiinni pitävä. Tykkään olla mukana lasten leikeissä, peleissä ja askarteluissa. Olen tottunut auttamaan ja hoitamaan lapsia kaikissa päivän toimissa. Lapsen iällä tai lasten määrällä ei ole väliä, sillä olen ollut isoissa ja eri ikäisten lasten ryhmissä päiväkodissa työskennellessäni, mutta eniten minulla on kokemusta 4-7 vuotiaista. Voin myös huolehtia ruuan laitosta, koska olen aiemmin opiskellut yli vuoden kokkialaa, ja pienimuotoisten kotitöiden tekeminen onnistuu myös. Lemmikit eivät haittaa, sillä pidän eläimistä.
Tähän mennessä olen ollut lastenhoitajana kahdessa eri perheessä.
Toisessa perheessä on 5 ja 7 vuotiaat lapset, ja toisessa viisi 1-7 vuotiasta lasta. Heitä on ollut erittäin mukava hoitaa ja ottaisin mielelläni lisää lastenhoito työtä !'
Ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 0400566877
Minttu
LASTENHOITOA JUHANNUKSENA JA VIIKONLOPPUISIN :) !
minttutampereelta
2
109
Vastaukset
- Missä?
Hei,
missä päin työskentelet? Meillä olisi tarvetta lastenvahdille viikonloppuisin ja välillä arki-iltaisinkin. Lasten iät 4, 5 ja 8 vuotta. - minttuvastaa
minulla on auto että pääsen kyllä kulkemaan :) ! mutta annalassa asun, ota yhteyttä sähköpostitse !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038