Working holiday - viisumi (kuinka kauan kestää??)

niina3

Moikka!
Kuinka kauan teillä on mennyt kun olette saaneet working holiday -viisumin? Itse olen hakenut jo yli viikko sitten, mutta viisumihakemus on edelleen tilassa "submitted" ei siis ole muuttunut vastaanotetuksi vaikka sivujen mukaan viisumi yleensä myönnetään kuudessa päivässä! Mikähän nyt mättää?
Lähtöön on vielä aikaa, mutta lennot on jo varattu joten hieman pelottaa kun asia ei tunnu etenevän..

3

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIR2

Se kuusi _työ_päivää on ohjeellinen. Viime viikolla oli myös yksi ylimääräinen vapaapäivä. Jos ei viikon ylimääräisen odottelun jälkeen kuulu mitään, lähetä sposti tai kilauta perään.

• Aussi74

Niina3 hyvä. Mikä on tämä working holday -viisumi? Kysyin samaa tällä palstalla eräältä toiselta Australiaan matkaavalta. Tietääkseni tällä ei saa työskennellä, vaikka sama "working" kuvaakin työtä. Australiassa ollaan erittäin tarkkoja näiden työlupien suhteen. Mistä olet hakenut tätä viisumia? Aikoinaan, kun itse lähdin Australiaan, haettiin viisumi Australian valtion tiedotustoimiston kautta Australian Tukholman suurlähetystöstä. Luvatta työskentelystä kiinnijääminen johtaa siihen, että sinut palautetaan vällittömästi Suomeen. Rajavaltontaviranomaiset voivat estää pääsysi Australiaan mahdollisen palautuksen jälkeen jopa kolmeksi vuodeksi.
      Tämä kuulostaa varmaankin pelottelulta, mutta ole tarkkana, jotta matkasi ei mene piloille. On hieno maa. Koska en tiedä sen enempää nykyisestä viisumikäytännöstä, toivotan sinulle vaan HYVÄÄ MATKAAAA..........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3133
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      194
      2828
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1818
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      257
      1486
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1263
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      45
      1145
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1027
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      145
      967
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      924
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe