Olen 20 v luotettava, iloinen ja lapsia rakastava nuori nainen seinäjoelta kotoisin. Jos haluat järjestää lapsellesi/lapsillesi hoitajan palkkaamalla minut teille kotiin, niin otan työn erittäin mielelläni vastaan. Tai jos tarvitset lyhyempiaikaista lastenhoitoapua menojesi ajaksi.
Tässä työkokemukseni lasten kanssa:
Päiväkotiharjoittelija Kärjen päiväkodissa 6 kk ajan (10/2011-4/2012)
Työtodistuksessa käytös kiitettävä, työtaito kiitettävä, ahkeruus kiitettävä, yhteistyö kiitettävä.
Päiväkotiharjoittelija Tenavakodissa 6 kk ajan (6/2012-11/2012)
Harjoittelija Törnävän ala-asteen iltapäiväkerhossa 3 kk ajan (3/2013-5/2013)
Päiväkotiharjoittelija Katajalaakson päiväkodissa 2kk ajan (10/2013-12/2013)
Olen lasten kanssa sosiaalinen ja kuuntelen heitä, lempeä mutta rajoista kiinni pitävä. Tykkään olla mukana lasten leikeissä, peleissä ja askarteluissa. Olen tottunut auttamaan ja hoitamaan lapsia kaikissa päivän toimissa. Lapsen iällä tai lasten määrällä ei ole väliä, sillä olen ollut isoissa ja eri ikäisten lasten ryhmissä päiväkodissa työskennellessäni, mutta eniten minulla on kokemusta 4-7 vuotiaista. Voin myös huolehtia ruuan laitosta, koska olen aiemmin opiskellut yli vuoden kokkialaa, ja pienimuotoisten kotitöiden tekeminen onnistuu myös. Lemmikit eivät haittaa, sillä pidän eläimistä.
Tähän mennessä olen ollut lastenhoitajana kahdessa eri perheessä.
Toisessa perheessä on 5 ja 7 vuotiaat lapset, ja toisessa viisi 1-7 vuotiasta lasta. Heitä on ollut erittäin mukava hoitaa ja ottaisin mielelläni lisää lastenhoito työtä !
Ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 0400566877
Minttu
LASTENHOITOA TAMPEREELLA JUHANNUKSENA JA VIIKONLOPPUISIN :) !
minttutre
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472