Aion ostaa halvan vahvistimen yamahan tornikaiuttimille ja yamahan subbarille. Aluksi halvan hinnan takia meinasin hankkia yamaha rxv-350 vahvistimen koska siinä on kaikki kaipaanani. Nyt sitten giganttiin tulikin erittäin halpaan hintaa sony str-hd540 vahvistin jossa tehoa 45wattia enemmän kuin yamahassa ja lisäksi kaksi subwoofer ulostuloa mutta vähemmän liittimiä. Kysymys kuuluu entä kumpi on parempi ja laadukkaampi. Ja mitä on värisyvyys vahvistimessa ja mitä eroa analoginen ja digitaalinen vahvistin???????
apua äkkiä
1
127
Vastaukset
- 1qazxc
Jos saat sen vanhan Yamahan muutamalla kympillä, ominaisuudet todella riittävät ja rahat on vähissä, niin osta pois. Muuten osta se Sony Gigantista. Se on edellisvuoden mallia, mutta 149e on todella edullinen hinta ja se on ehdottomasti tota Yamahaa parempi. Mulla on vanhempi malli STR-DH520, johon olen ollut tyytyväinen. Löytyy HDMI-liitännät, häviötön HD-ääni, automaattinen säätö mikrofonilla yms.
Noilla tehoeroilla ei ole käytännössä mitään merkitystä. En tajua mitä tolla vahvistimen värisyvyydellä tarkoitat, enkä halua tietääkään. Varsinaisesti digitaalista vahvistinta ei ole olemassakaan vaan se on amatöörimainen nimitys D-luokan vahvistimelle. Niiden etuna on parempi hyötysuhde, mutta äänenlaatu voi olla huonompikin. Niitä käytetään lähinnä julkisten tilojen PA-laitteissa, joissa oikeasti tarvitaan suurta äänenpainetta. Käytä googlea itse ja lue vaikka Wikipediasta lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974