Millaisia kokemuksia Ämyrin tansseista? Kesäkuun lopulla Sinitaivaan ja Neljän Suoran keikka. Vastaavat tanssit Riutalla, Kolmilammilla tai Mäntsälässä kerää paljon tanssitaitoisia (kurssit käyneitä) kolmi-nelikymppisiä paikalle. Käykö tämän ikäistä porukkaa myös Ämyrillä, kun muissa lähialueen paikoissa ei ole samaan aikaan yhtä "hyvät" esiintyjät?
Ämyri
7
966
Vastaukset
- miestanssija3
Aattelin Tampereelta asti tulla just tolloin Ämyrille. :)
- Turun pualest !
Kerran tänä kesänä kävin Ämyrillä Elokuun puolessavälissä. Paikkana ihan OK. Mukavavia tanssitettavia naisia; varsinkin viimeinen jonka kanssa tanssin. Valitettavasti jouduin lähtemään vähän kesken illan pois kun olin pariskunnan kyydissä joiden mökillä olin lauantaipäivän ollut heidän mökkirantaa siivoamassa. Ehkä täytyy mennä ensi vuonna taas uudestaan.
- Aapeli123123
Ämyri on juuri sen takia erinomainen tanssipaikka että nämä esiintymishaluiset pro-tanssijat loistavat poissaolollaan. Toivotatvasti näin on tulevinakin kesinä.
- erkkinä
Aapelin kannattais varmaan opetella, nii kävis flaksikin.
- Aapeli123123
Kuka on väittänyt että en osaisi tanssia? Vaikka en olekaan esiintymishaluinen pro-pelle niin siitä huolimatta seuraa löytyy
- On sinut huomattu
Aapeli123123 kirjoitti:
Kuka on väittänyt että en osaisi tanssia? Vaikka en olekaan esiintymishaluinen pro-pelle niin siitä huolimatta seuraa löytyy
Sillä ei ole käytännön merkitystä oletko proopelle vai muuten vain pöllö. On sinut huomattu.
- Anonyymi
Kiva paikka, hyvät juhannustanhut luvassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733