Sain ilmoituksen juuri että pääsen stadin ammattiopistoon Tieto-ja tietoliikennetekniikan alalle.
Eli mitä siis ict asentajat tekee oli kolme osaa. Tietokonejärjestelmät, tietoliikenne, ja palvelimet. Pitäisi yksi valita. Itse olen enemmän kiinnostunut ohjelmoinnista mutta ict asentat tuskinpa ohjelmoi mitään? Saattaa olla että valitsen mielummin elektroniikka-asentaja linjan, mutta haluaisin kyllä tietää vähän jotain tosta ict linjansta ennen kun päätän. ICT kuulostaa ehkä vähän tylsältä.
ICT Asentaja?
helsipk
3
395
Vastaukset
- maa.likko
Soita stadin amiksen oman alan opinto-ohjaajalle. Löytyy kyseisen koulun netti sivuilta ku etsit, jos on jo lomilla ni ota työkkärii yhteyttä.
- jdjdjdkd
Tolla ei tee vittu mitään voin kertoa tuolta valmistuneena, saat rauhassa lähetellä hakemuksia kukaan ei ikinä tuu vastaa sulle yhtää mitää. 2vioden hukkakoulu.
- Joopajuu
Kaksi vuotisen ?
Siitä onkin jo aikaa kun ICT-koulutus oli muuttunut kolmivuotiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412694
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621