Tästä tulee hauskaa!
Its gonna be fun!
22
92
Vastaukset
HiHi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi- HeKeKee'd
HiHii DerP!
- motari
HeKeKee'd kirjoitti:
HiHii DerP!
ponirunkun orgasmi ja höhöhöö pärisee. vittu mikä paskaläjä
motari kirjoitti:
ponirunkun orgasmi ja höhöhöö pärisee. vittu mikä paskaläjä
sanokaas spämbotti joka toimii foorumil nii saadan natsille hommia.
rainbowdash120 kirjoitti:
Hitsi kun ei toimi forumil :(.
Hahaa, yhteenlasku on voittamaton! Kurpizza voi muuten halutessaan hävittää koko ketjun, etkö voikin, joten olkaa kiltisti!
Morrosta!
- motari
teeppä se vitun mätä vihannes!
- Johny Derp
motari kirjoitti:
teeppä se vitun mätä vihannes!
Oot nii vitu oikeassa. Pulinat ei oo Pulinat jos tääl o jotai epämääräsii hauskuuden fobbii. Oomme nii vitu yht täs asias et pitäs järjestää trollien vallankumous. Siit tuliski hauskaa, ehottomast. Ketk osallistuu. Oletan motarin ja mun olevan jo mukan
- motari
Johny Derp kirjoitti:
Oot nii vitu oikeassa. Pulinat ei oo Pulinat jos tääl o jotai epämääräsii hauskuuden fobbii. Oomme nii vitu yht täs asias et pitäs järjestää trollien vallankumous. Siit tuliski hauskaa, ehottomast. Ketk osallistuu. Oletan motarin ja mun olevan jo mukan
sama kirotuskieli ku mul. anyways. oletin rd:n olevan joku mahtava trolli, mut sitte se oliki vaa yks näit mursui nuoleskeleva ponipaska. yhtää parempi oiskoha se joku vitunpaska vaimikäsenyt oli? need more trolls!!!!!
- psychologi
motari kirjoitti:
sama kirotuskieli ku mul. anyways. oletin rd:n olevan joku mahtava trolli, mut sitte se oliki vaa yks näit mursui nuoleskeleva ponipaska. yhtää parempi oiskoha se joku vitunpaska vaimikäsenyt oli? need more trolls!!!!!
in. mutta vaan ärsyttämässä kaksimielisesti. ainiinjoo kysymys...
oletteko tutkineet kovastikin toistenne kieliä? - Johny Derp
psychologi kirjoitti:
in. mutta vaan ärsyttämässä kaksimielisesti. ainiinjoo kysymys...
oletteko tutkineet kovastikin toistenne kieliä?Kaikki jotk haluu luotsit pois voi ilmottautuu. vois tehä oma keskusteluki sille.
motari kirjoitti:
teeppä se vitun mätä vihannes!
motari// Kaskun ei mätä Sahlberg! XD Tai Raipparin mukaan mätä-natsi....
On oikeastaan kiva, että täällä on alkanut ilmestymään porukkaa takaisin... Simo Kurki on lähesunohdettu, mutta moottoriturpaa on vaikea unohtaa...kurpizza kirjoitti:
motari// Kaskun ei mätä Sahlberg! XD Tai Raipparin mukaan mätä-natsi....
On oikeastaan kiva, että täällä on alkanut ilmestymään porukkaa takaisin... Simo Kurki on lähesunohdettu, mutta moottoriturpaa on vaikea unohtaa...Kyllä routa porsaan kotiin ajaa; Suolistosta on mahdotonta poistua.
icepicked kirjoitti:
Kyllä routa porsaan kotiin ajaa; Suolistosta on mahdotonta poistua.
*Routa suolistolaisen kotiin ajaa...
kurpizza kirjoitti:
*Routa suolistolaisen kotiin ajaa...
Miksi tämä herätti vääränlaisia muelikuvia?
- dafafafaf
It's* going to be fun!*
- Delusions? I'm Norski.
Are you the first letter in the world? I live in your ass, Burger.
Onko tämä se trollausketju?
veh kirjoitti:
Näköjään. XD Ja Raipparilla onkin muuttunut kuva, no sitä en olekaan huomannut...koska kone...
Antibronyes 4ver! Yeaah!
- emptyofficial._
Mää on Trollien vallankumouksessa ehdottomasti mukana!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483