Voiko opiskelupaikan perua jos on jo ottanut sen vastaan?
Aion yrittään työttömyysetuudella opiskelemaan, mutta jos etuutta ei myönnetä niin sitten peruutan opiskelupaikan.
Opiskelupaikka vain pitää ottaa vastaan, koska tukipäätös tulee vasta sen jälkeen kun tuo opiskelupaikan vastaanottamisen aikaraja on jo kulunut umpeen. Joten näin siis paikka on ensin otettava vastaan ja sitten vasta saa tiedon meneekä tukihakemus läpi.
Opiskelun peruuttaminen opiskelupaikan hyväksymisen jälkeen
5
2781
Vastaukset
- jotjot
Opiskelun voi peruuttaa ja lopettaa milloin vain. Onhan noita keskeyttäjiä runsain määrin.
Opiskelusta kieltäytyminen kuitenkin todennäköisesti on haitallista tulevaisuudellesi, ellei sinulla jo ole hyvä ammatti ja työ. - qdetyd
Ööö ja miks et voi opiskella opintotuella lainalla? Ärsyttää sun kaltaset ihmiset jotka yrittää vaan lypsii mahdollisimman paljon rahaa yhteiskunnalta.
- Essab
Opinto tuki on liian pieni ja lainaa en ota.
- noppisss
Eli jos työttömyysetuutta ei myönnetä, elät mieluummin surkeilla tukiaisilla koko elämäsi?
No, toivottavasti hakemasi etuus myönnetään, että pääset opiskelemaan ja aikanaan myös töihin. Äläkä nyt vain sano, ettet kuitenkaan töihin aio mennä koskaan. - Essab
noppisss kirjoitti:
Eli jos työttömyysetuutta ei myönnetä, elät mieluummin surkeilla tukiaisilla koko elämäsi?
No, toivottavasti hakemasi etuus myönnetään, että pääset opiskelemaan ja aikanaan myös töihin. Äläkä nyt vain sano, ettet kuitenkaan töihin aio mennä koskaan.Minulla on jo tutkinto, nyt olisi tarkoitus hankkia toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815