Oisko myytävän?

Innostunut isä

Minkä kokoinen motogross pyörä ois tommoselle 11 vuotta täyttävälle pojalle sopiva joka ei ole ennen harrastanut tätä lajia.Kertokaa merkkejä/malleja.Jos joltain löytyis käytetty ja ajovarusteet niin vois suunitella ens kesäksi

8

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsf

Mitenkään halveeraamatta tätä foorumia,annan malliks toisen kuitenkin jossa on kaikenlaista asiaa ja osto/myyntipalsta.

http://offroadpro.net/fin

• jani heiskari

mun veli oli 8 vuotta kun sille ostettiin 80kuutioinen monttupyörä ite ajan monkeyllä

• tarpeeksi saanut

Älkää vaan menkö kukaan ostaan jotain yamahan romua kun mulla oli itellä yz 125 niin se kesti 3vko kunnon ajoa ja hajos käsiin...arvatkaa kuinka paljon v...i!!!!????ei se mitään...jos joku pyörä pitää ostaa niin ostakaa honda cr 80,85,125,250jne.jne

• Jeff Ward

Osta 80 kuutioinen. kawasaki tai honda on parhaita/luotettavia merkkejä. Muista ostaa kunnon ajovarusteet ettei tuu haavereita.

• ari pyykkö

mul ois yks kawasaki joka on 65 kuutioinen vuosimallia 2001 mukaan tulisi nasta renkaat jotka on ihan uudet tai ainakin melkein. taka lokari on vain vähän saanut siipeensä

• osta_KTM

KTM kannattaa ostaa, on tosi luotettava

• 87957854

Se ajaa tänäpäivänä jo autolla ja nai nuoria naisia autonsa takapenkillä ja heittää spermansa naisen kauniille pakaroille. Ktso minä vuonna aloitettu.

• OnniPuuronen
        87957854 kirjoitti:

Se ajaa tänäpäivänä jo autolla ja nai nuoria naisia autonsa takapenkillä ja heittää spermansa naisen kauniille pakaroille. Ktso minä vuonna aloitettu.

Ehei, se osti pyörän ja ajoi kymmenkunta vuotta crossia. Sinä aikana sen pallit hakkautui koviksi kuin golfpallot ja kalu litteäksi kuin majavanhäntä.Kyky meni ,mutta onneksi myös halutkin, kun viimeisessä kisassa kolautti päänsä männynkylkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe