Kaikki varmaankin tietää sen Cherrypopperin eli
jäätelötehtaan. Oon menny pelin läpi 100%
12 kertaa mutta kun alotin uuden pelin ja ostin Cherry popperin niin siinä ongelma tuli vastaan.
(ei ole tapahtunut aiemmin) Menen myymään
jäätelöä, myyn noin 25 jäätelöä mutta sitten
kuuluu hirveä ääni tietokoneesta ja kone
käynnistää ittensä uudelleen. Olen koittanut
uudelleen asentamista ja koittanut sitä kymmeniä
kertoja. Olisikohan pelissä bugi,levyssä
naarmuja tai sormenjälkiä vai muuta vikaa?
Toivottavasti joku osaa vastata :)
Help: Cherry popper
5
380
Vastaukset
- fjrtjrghtrh
Kuka jaksaa pelata 12 kertaa 100%:sti läpi?! Varmaan kivaa kerätä niitä hidden packageita ja unique jumppeja. Mulle riitti yksi kerta.
- Katie
..se on kivaa. Sitä paitsi se on ihan helppo.
Paitsi ei se hirveen helppo ekallakerralla ollu mut kun on yhen kerran menny, niin sit sen osaa.
En pelaa jurri mitään muuta kun vice cityä. - Boring....
Katie kirjoitti:
..se on kivaa. Sitä paitsi se on ihan helppo.
Paitsi ei se hirveen helppo ekallakerralla ollu mut kun on yhen kerran menny, niin sit sen osaa.
En pelaa jurri mitään muuta kun vice cityä.Pelasin kerran vice cityn läpi ja nyt se tuntuu jo ihan puulta. Sen takia että siinä on paska grafiikka ja autot käyttäytyy kuin jotkut kaukoohjattavat nikko autot. En malta odottaa GTA:San andreasta
- Sammakko
Boring.... kirjoitti:
Pelasin kerran vice cityn läpi ja nyt se tuntuu jo ihan puulta. Sen takia että siinä on paska grafiikka ja autot käyttäytyy kuin jotkut kaukoohjattavat nikko autot. En malta odottaa GTA:San andreasta
Eiköhän siin San Andreasis oo samanlainen grafiikka ja autojen ohjaust on tuskin muutettu.
- Ville-90
Sammakko kirjoitti:
Eiköhän siin San Andreasis oo samanlainen grafiikka ja autojen ohjaust on tuskin muutettu.
En mäkään usko että sitä paljoo ainakaan muuteta. Mutta kuvien perusteella autot ainakin on nätimpiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958