kuvataide

erkki24

olen taiteilija erkki kautto täältä äijälästä keskisuomesta olen etupäässä taiteillut puu refilejä tulevista tapahtumista sekä kirjoitellut runoja minulla on esm jeesus metsurina öljy v. 1982 ensimmäinen työni elämän viiva taivaan portti risteilyohjus ufo golkata tein päätyöni esimies hommissa uitolla taide on harrastukseni vaikka itse sanon muut taiteilijat jääpi hopealle .en kehu itseäni sillä lahjan sain luojaltani .runoja olen riimitellyt ja tehnyt niistä 2000 tuhannen painoksen sata jätin muistoksi itselle on työttömän virsi s. ensimmäinen ja toinen rakkautta maailmaan minne menit kaunista aikaa kartanon museossa keitele en myy taulujani pilkka hintaan niin kuin teki aik. särestöniemi aik. 50 markkaa kuin moni muukin minun tauluni hinnat on paplo picasson h. olkoon myymättä ellei kukaan osta. mutta ilman en myy. käydä voi katsomassa miljoonatien 113 41390 äijälä puh 0452069156 laukaan äijälässä keskisuomessa. kannattaa nähdä ostaa ei ole pakko mitään en kehu .mutta näkemisen arvoisia .

7

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soon hianoo....

      ...että mies uskoo itteensä! Sää olet siintä mukava "ittesi kehuja" notta sulle ei kukahan viitti sannoo pahaa sannaa. Jatka samahan mallihin niin ehkä joskus jopa sinäkii käärit sitä "lännentuohta" kahmalokaupalla niinkuun Palmut ja Orraakset.
      Näköö ihan selevästi että sun kansnas tuloo hyvin toimee kuka tahansa. Jos olet se Erkki Kautto jonka pari työtä olen nähäny niin ei noi "hintasi" oo ihan tuulesta temmattuja.
      Runojas en oo nähäny valitettavasti.

      Virkistävvää lukee tämmösiäkii alotuksia! Pysy nuan valosana ihimisenä!!! :D

      • erkki 24

        soon hieanoo .no on hienoo kun vastasit en kyllä tunnista sinua mutta tulloo niin pohjalaisella kirjoituksella oli kiva lukea joo mä olen tämmönen taiteen harrastaja enhän minä ite niillä rahoilla mitään tekis jos sattusin joskus jotain kallista kaupaks saamaan vaan lahjoittaisi Orvoille lapsille suomen maahan ,kun ittelle ei tullu lapsia kun aikoinaan rakastuin vuotta liian nuoreen naiseen oisinhan minä sen vuoden odottanut mutta kun vanhemmat anto mulle äkkilähöt siksi olen poikamies ,ja pysyn kerran kun aidosti rakastuu niin sitä toista kertaa ei tuu . laulan karageota myös laulun kerran l. votilaisen kappale ,anteeksi kirjoitus virheet ,taisi koulussa olla 6. arvosana .tauluja on nyt seinillä noin parisataa . suurin inspiraatio on iän myötä menny saunan taa . ehgen olen se erkki kautto ,kaupannu tauluja jopa 20 miljoonaa euroa kpl.mut se siitä. kiitos .


      • Ei mitähän Eki!!
        erkki 24 kirjoitti:

        soon hieanoo .no on hienoo kun vastasit en kyllä tunnista sinua mutta tulloo niin pohjalaisella kirjoituksella oli kiva lukea joo mä olen tämmönen taiteen harrastaja enhän minä ite niillä rahoilla mitään tekis jos sattusin joskus jotain kallista kaupaks saamaan vaan lahjoittaisi Orvoille lapsille suomen maahan ,kun ittelle ei tullu lapsia kun aikoinaan rakastuin vuotta liian nuoreen naiseen oisinhan minä sen vuoden odottanut mutta kun vanhemmat anto mulle äkkilähöt siksi olen poikamies ,ja pysyn kerran kun aidosti rakastuu niin sitä toista kertaa ei tuu . laulan karageota myös laulun kerran l. votilaisen kappale ,anteeksi kirjoitus virheet ,taisi koulussa olla 6. arvosana .tauluja on nyt seinillä noin parisataa . suurin inspiraatio on iän myötä menny saunan taa . ehgen olen se erkki kautto ,kaupannu tauluja jopa 20 miljoonaa euroa kpl.mut se siitä. kiitos .

        Oot mukava tyyppi tällä palstalla vaihteheks! Ollahan niin viimosen päälle vittuuntuneita noihin kahtehen palstalla peliänsä pitävään 'peräkammaripoikaan'. Vaihteheksi tällaanen ilmielävä oikea peräkammaripoika on tänne tervetullut! Sinä nimittäin et ole ainakaan narsistinen, kateellinen ja vainoharhaanen niinku noi kaksi.

        Jotain runonpätkää toivoosin sulta tähän? Uskon että sulta se jopa taittuis?


      • Piristävää!!!

        Vaikka kehut itseäsi niin sulla on pilke silmäkulmassa! Se on taiteilijalla hieno ominaisuus! Toivottavasti noi "toiveesi" toteutuu!


      • erkki 24
        Ei mitähän Eki!! kirjoitti:

        Oot mukava tyyppi tällä palstalla vaihteheks! Ollahan niin viimosen päälle vittuuntuneita noihin kahtehen palstalla peliänsä pitävään 'peräkammaripoikaan'. Vaihteheksi tällaanen ilmielävä oikea peräkammaripoika on tänne tervetullut! Sinä nimittäin et ole ainakaan narsistinen, kateellinen ja vainoharhaanen niinku noi kaksi.

        Jotain runonpätkää toivoosin sulta tähän? Uskon että sulta se jopa taittuis?

        ei mitähän eki nyt kirjoitan yhden runoni tähän kun kaunihisti pyysit .Työttömän Virsi.Ei oo noita töitä, joutuu valmomaan öitä. Velatkin mieltä painaa, eikä pankki anna lainaa. Eukos aattelin tota naapurin Tainaa, mutta milläs sen perheen elättäs, kun töihinkään ei herättäs. Kysyhän ne tohon naapuriin savottarenkiä mutta kun ei oo niitä metsurin kenkiä. Eikä oo ies moottorisahhoo. Kun siihenkin tarvitaan niin iso kasa rahhoo. Niin, että kortistoon tässä täytyy lähtee, kunhan ensin lämmitän nuo ruuan tähteet. Kävelle aattelin mennä, kun autookaan ei oo ennää. Mutta katkera en oo vielä, saanhan kävellä kotiini koivutiellä. Työttömänä vihellen, ja tätä maailman mennoo ihmetellen. Mitähän ne herrat oikein luppoo ja meinoo. Kaipa tässä täytyy yrittää ommoo keinoo, ja matkia, vaikka Eino Leinoo. Saunan lauteilla tämä runo tulla tupsahti v.1983.ter. erkki kautto.


      • erkki 24
        Piristävää!!! kirjoitti:

        Vaikka kehut itseäsi niin sulla on pilke silmäkulmassa! Se on taiteilijalla hieno ominaisuus! Toivottavasti noi "toiveesi" toteutuu!

        vastaan kirjoittajalle piristävää ,minä kehun sen takia kun kukaan muu ei kehu ja ymmärsit, että niinku vähän pilke silmä kulmassa tosi hienoo kun joku ymmärtää tämmöstäkin humoria tosikko ei taho pärjätä täällä vähän katalassa molimossa. kun jos joskus toiveeni toteutuu ,niin teen hymyn joittenkin orpojen lapsien huulille ittelläni ei oo varsinaisia perijöitä kuin ulos ottomies. ter .erkki kautto. kiitos .


      • Anonyymi00007
        erkki 24 kirjoitti:

        vastaan kirjoittajalle piristävää ,minä kehun sen takia kun kukaan muu ei kehu ja ymmärsit, että niinku vähän pilke silmä kulmassa tosi hienoo kun joku ymmärtää tämmöstäkin humoria tosikko ei taho pärjätä täällä vähän katalassa molimossa. kun jos joskus toiveeni toteutuu ,niin teen hymyn joittenkin orpojen lapsien huulille ittelläni ei oo varsinaisia perijöitä kuin ulos ottomies. ter .erkki kautto. kiitos .

        HYVÄ ERKKI!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe