Tämä sattui minulle viime keväänä. Olimme kavereitten kanssa ryyppäämässä ja yksi meistä oli kuskina. Ilta meni mukavasti ja kotimatkalla sammahdin tai oikeastaan torkahdin kuskin takapenkille. Meitä oli neljä kuski, joka tietysti oli kaverini. Olin kierroksen viimeinen kotiin vietävä ja heräsin kun kaverini herätteli minua. Olin nukkunut koko "kaverit kotiin kierroksen". Olin aika tokkurassa ja kaverini talutti minut kotiin, jossa vaimoni asiaankuuluvan leikkisästi sätti minua ja kehui kaveriani reippaaksi ja fiksuksi kun ei juo ja rällää.
Makuuhuoneessa vaimoni riisui minut ja taisin teeskennellä humalaisempaa kuin olin. Hän riisui minut alasti ja kaverini naurahti ja sanoi että hänellä --- ei olisi mitään tuota vastaan---. Kierähdin sängyyn ja vaimoni peitteli minut. Torkahdin uudestaan ja heräsin johonkin. Vilkaisin rannekelloa, olin kait torkkunut vajaan puolituntia. Kaikki "nukkumiset" olivat selventäneet päätäni aika tavalla, olihan sitä kertynyt vajaat puolitoista tuntia.
Vilkaisin parisängyn toista puoliskoa, joka oli tyhjä. Siististi peitto tyynyineen paikoillaan.
Oven raosta kuitenkin näkyi hämärästi valoa ja nousin ja menin raollaan olevalle ovelle. Keittiö oli pimeänä ja sen ovi olohuoneeseen raollaan ja siellä oli täysi valaistus. Äänistä kuulin heti että siellä naidaan, puhinaa, huohotusta, vikinää ja muuta sellaista ääntä, josta ei voi erehtyä.
Menin keittiön poikki ovelle ja katsoin oven raosta. Olohuoneen sohvalla makasi vaimoni puolittain makaavassa asennossa, reidet levällään kymmentä vaikka kaksi asennossa ja reisien välissä kaverini naimassa vaimoani. Hän oli selin minuun, ja vaimoni jalat oli nostettu kyynärtaipeisiin asti ja vaimoni kädet ristissä kaverini niskassa. Kaverini huohotti ja ähisi työntäessään kulliaan edestakaisin ja paljaat pakarat tärähtelivät työntöjen tahdissa. Vaimoni inisi ja vikisi työntöjen tahtiin. Kaiken lisäksi huokaili että --- ei ole saanut munaa pitkään aikaan--- Se ärsytti, olin töitten takia aika väsynyt mutta ei hänen puutteessa ole tarttenut olla, vaikka edellisestä rakastelusta olikin pari viikkoa ;-D
Kyrpäni seisoi kovana kuin kivi, eikä tullut mieleenkään että olisin keskeyttänyt heidät. Se oli kumman kiihottavaa katsoa kuinka kova vieras kulli liukui vaimon pilluun ja tämä vielä nautti estottomasti. Kaverini nussi voimkkaamin ja pakarat heilahteli siihen tahtiin että kohta lasti tulee vaimoni pilluun. Näin takaapäin selvästi kuinka kova kulli sousi edestakasin vaimon pillussa. Vaimo uikutti jo äänekkäästi ja keinutti peppuaan vastaan. Kaverini huohotti ja äristi, pakarat keinui tosi vauhdilla ja voimalla. Vaimo vikisi ja näin että kaverini saa. Hän tarrasi tiukemmin sohvatyynyistä kiinni ja karjahti kun kyrpä laukesi, pakarat ottivat muutaman tiukan puristuksen ja vaimoni uikutti alla.
Olin niin kuumana että olisin voinut mennä mukaan. Vaimoni alkoi nousta kaverini alta pois, livahdin keittiön poikki takaisin makuuhuoneeseen ja peiton alle. Hetken päästä vaimoni oli vieressäni ja suorastaan kuulin helpotuksen äänessä, kun hän totesi kaverilleni minun edelleen nukkuvan.
Meillä oli kolme huonetta, koska ostimme hieman "kasvuvaraa" asuntoon, tulevia lapsia varten. Nyt se oli meidän työ- ja vierashuone.
Kuulin seinän takaa ääniä ja arvasin siellä vierassohvaa avattavan sängyksi. Puolisen tuntia meni hiljalleen, kullini oli kovana kuin kivi kun ajattelin mitä seinän takana tapahtui. Lopulta kuulin sieltä varmoja ääniä. Nousin ja taas varovasti keittiön kautta vierashuoneen ovelle. Vierassänky oli ovesta heti oikealle pääpuoli seinää kohti. Siirryin polvillani niin paljon että näin vartalot. Jos he kääntäisivät katseensa jalkopäähän olisin kuitenkin piilossa. Kaverini oli selällään ja vaimoni ratsasti mieliasennossaan päällä. Näin vajaan metrin päästä kuinka kaverini kova kyrpä lipui edestakasin vaimoni pilluun ja sitä vaimon ininää ja huohotusta. Hän nautti saadessaan vierasta munaa...--- Anna kyrpää kunnolla ---... vaimo huohotti... --- anna anna anna, saat nussia mua -----... kaverini huohotti takaisin --- annat mulle toistekkin, annat mulle toisenkin kerran, mä haluun nussia sua mun luona --- ... kaverini oli tosi kuumana vaimooni. Onneksi se oli pelkää naimista ilman tunnetta. Vaimoni vikisi ja tiesin hänen saavan pian... ininää joka oli yhtäjaksoista ääntä... hän keinutti herkkupeppuaan tiuhemmin ja kaverini sormet olivat uponneet vaimoni pakaroihin... kiljahdus vaimoltani, jota en ollut aikoihin... koko vartalo jännittyi vasten kaverini seisovaa kullia... Suorastaan näin kuinka pillu supisteli kullin ympärillä... vaimoni huohotti ja voihki... --- ai ai ai ai ai --- .... sitten hän alkoi nousta pois... Kaverini sanoi että haluaa tulla päälle... vaimoni meni vatsalleen ja työnsi pepun tyrkylle.. kaverini alkoi naida takaapäin... kädet kainaloitten alta vaimon rinnoilla... huohotti vaimoni korviin ja suuhun... vaimo uikutti alla ja näin kuinka kova paksu kyrpä nai tiukkaa pillua... vauhti kiihtyi ja pakarat tärisi tutusti kun kaverini alkoi saada... hän huohotti ja nussia rajusti vaimon rinnoista kiinni pitäen... vaimo uikutti--- oi oi oi oi --- ... kaverini nai ja alkoi urisemaan.. pakarat tärähti ja koko mies naulitsi vaimoni patjaan kiinni... muutama kova raju työntö... kaverini huohotti ja veti kullinsa ulos... ehdin nähdä kuinka spermaa pisaroi vaimon pillulle...
Vaimoni alkoi nousta taas alta pois... samassa nousin ja nopeasti omaan makuuhuoneeseen. Olin hetken siellä ja taas vaimoni oli vieressäni, olin vatsallani pää tyynyssä. Jos hän olisi nostanut peittoa ja olisin selälläni, kova kullini olisi tehnyt "teltan". Vaimoni huohotti edelleen nainnista, nousi ja meni takaisin. Kuulin puhetta seinän takaa. Vaimoni naurua ja kiherrystä. Kaverinikin nauroi jotain. Nousin ja menin kuulolle.
He juttelivat niitä näitä. Lupasivat toisilleen olla asiasta vaiti... sitten huohotusta ja suukottelua... kaverini patisteli lupausta toisesta nainnista hänen luonaan ja vaimoni kierteli vastausta. Puolisen tuntia meni ja äänet tulivat kiihkeämmiksi... sänky natisi ja sitten kuulin kaverini käheän käskevän äänen...--- Ime sitä!--- Vaimoni harasi vastaan, tiesin että hän ei pidä siitä mutta ilmeisesti kaverini onnistui koska kohta huohotti --- aaah, otat hyvin suihin ---
Kuulin kuinka sänky natisi ja vilkaisin varovasti. Vaimoni oli nyt selällään ja kaverini nussi hitaan voimakkaasti. Näin kuinka kova kyrpä lipui edestakaisin vaimoni pillussa... vaimon kantapäät naputtivat nainnin tahtiin kaverini pakaroita... kädet tiukasti niskan ympärillä.
Katselin koko ajan jalkopäästä, joten he eivät huomanneet mitään... vaimoni inisi mielihyvästä. Minua taas otti päähän. Kolme kertaa oli aika paljon minulle ja nyt kaverini veteli jo kolmatta kertaa muutaman tunnin sisällä. Vaimoni huohotti kiimassa --- kuinka hyvää tekee saada vierasta munaa, nussi nussi pane mua ---... Kaverini huohotti että oli aina... --- halunnut panna sua, kuinka herkkupeppu oli kiihottanut--- ... huohotus ja suudelmat oli tosi äänekkäitä...
Koin vahingoniloa kun kaverini veti puolivelton kullin ulos, ilmeisesti ei ottanutkaan eteen kunnolla. Vaimoni huohotti ja tarttui tiukasti sormillaan kaverini kaluun kiinni ja alkoi vedellä edestakaisin, heilutteli sitä ja puristeli sanoen --- oi oi otetaan sulle kovaksi taas, ihanan iso kulli, haluun tätä uudestaan ---... vaimoni heilutti kullia sivusuunnassa ja välillä hieroi terskaa pillunkarvoja vasten.... kaverini huohotti ja kysyi onko se isompi kuin minulla... vaimo naurahti ja valehteli sujuvasti--- on paljon isompi, sillä on pieni kulli, ihanaa saada sulta isoa munaa, tekee hyvää kun on puutteessa--- vaimoni sanat tehosi ja kaverini kyrpä alkoi kovettua... ja sormien tiukassa otteessa kulli kovettui... vaimo hyväili välillä terskaa... sitten hän ohjasi kovan kyrvän pillun huulille ja kaverini työnsi kerralla kovan kalun sisään... vaimoni huokaisi äänekkäästi nautinnosta ja kaverini alkoi nussia tosi rajusti... kädet vaimon pakaroiden alla ja kasvot olkataipeeseen upotettuna... vaimoni oli alla reidet levällään ja keinutti peppuaan vasten kovaa kyrpää... huohotus oli melkoin... sänky natisi ja taisi sängyn päätykin naputtaa seinää... kaverini nussi tosi tiuhaa tahtia... lopulta tahti oli aivan sekalaista ja kaverini kuuluva ärähdys... pakarat tärähtivät muutaman kerran... molemmat olivat paikallaan ja huohottivat toistensa suuhun... vaimon reidet tiukasti kaverini lanteiden ympärillä... kaverini huohotti--- oli tosi hyvä pano---... vaimoni keinutti lanteitaan... --- oot tosi hyvä, en ole saanut aikoihin näin hyvää---.
Varovasti nousin, kyrpä kovana ja menin omaan makuuhuoneeseen. Kuulin keskustelua ja lopulta ulko-ovi kolahti varovasti kiinni. Vaimoni tuli viereeni nukkumaan, ei edes suihkussa käynyt.
En puhunut asiasta mitään kummallekkaan. Vaimoni oli kuin huonon omantunnon ruumiillistuma ja tosi vaivautunut. Pari viikkoa meillä oli tosi hyvää lempeä, hän passasi minua ja oli muutenkin tosi lempeä ja upea. Kerran hän kuitenkin sanoi viettävänsää "tyttöjen illan" ja lähti viettämään sitä. Kello viisi aamulla hän palasi voipuneena. Teeskentelin nukkuvaa ja muka heräsin hänen tuloonsa... Meillä menee nyt hyvin, ja luulen että hän ei enää tapaa kaveriani niissä merkeissä.
kaverille
aviomies
4
16966
Vastaukset
- Veli Veijari
Tämmöinen tilanne pitää tietenkin hyödyntää ja vaikka rangaista pikkuvaimoa sen suloiseen peppuun!
- Pentti Hirvonen
ja lempi leiskuu, niin varmaan, kaikki näkee unta siitä että kaveri panee omaa muijaa, mutta todellisuudessa kukaan ei halua sitä.
- nainen kuin unelma
Sait minut kiimaan kirjoituksellasi..todella kiihottavaa.Kirjoita toistekin.:)
- mie vaan
Kaunista :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963999Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562827Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881413Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228944- 49936