Mistähän löytyisi suomenkielinen käyttöohje autokameraan.
Käyttöohje
1
121
Vastaukset
- yli 1000 erilaista
olisit laittanut linkin kameraasi, vaikea muuten arvailal merkkiä. Eikös siinä saman kaupan sivulla ollut käyttöojje josta kopioi ja https://translate.google.com/ kyllä suomentaa.
Siinähän on automaattikäynnistys (liiketunnistus) jos havaitsee liikettä, senkin voisin mainita, vaika sillä ehkä saa 10-12 mt kuvis, ne inter polarisoidaan/zoomataan, eli ei kannata ottaa kuin ehkä 3-5 mt kuvia.
tuossa minun kamerani suomennos, hiin helppo se kyllä on kun tutustuu että kaikki havaitsee, eikä tarvitse käyttöohjeita.
Video asetukset:
Videon formaatti asetukset: 1280 * 720848 * 480 ja 640 * 480
Video päivämäärä: Open / Close
Liikkeentunnistus: on / off, valitse "On", jos esineet liikkuvat, laite alkaa automaattisesti tallennuksen, 2 minuuttia tiedostoa, ei esineitä siirrät kaksi minuuttia myöhemmin, kone on liikkeentunnistus valmiustilassa, kun objektit siirtyvät kun aloittaa nauhoituksen.
kamera: ON / OFF
Kamera sykli: 2 minuuttia, 5 minuuttia, 10 pistettä
Viivästynyt sulkeminen: Close / 10 minuuttia / 20 minuuttia
Video ääni: on / off,
Kameran asetukset:
1: image size: 2592 * 1944,2048 * 1536,1600 * 1200, * 1024,
2: Kuvanlaatu: laatu / parempi / Yleistä
3: shooting mode: off / itselaukaisin 2 sekuntia / Itselaukaisin 10 sekuntia / Jatkuva
4: altistus: altistus kirkkautta solmu
5: Date: Close / päivä / pvm aika
Järjestelmän asetukset: ----- Teho: 50Hz, 60Hz
Automaattinen sammutus: 1 minuutti, 3 minuuttia, 5 minuuttia
taustakuva aika: pois. 30 sekuntia, 1 minuutti. 2 minuuttia
TV-standardi: NISC / PAL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744001447- 1891094
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11932Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10917- 64911
- 64876