Mistähän löytyisi suomenkielinen käyttöohje autokameraan.
Käyttöohje
1
130
Vastaukset
- yli 1000 erilaista
olisit laittanut linkin kameraasi, vaikea muuten arvailal merkkiä. Eikös siinä saman kaupan sivulla ollut käyttöojje josta kopioi ja https://translate.google.com/ kyllä suomentaa.
Siinähän on automaattikäynnistys (liiketunnistus) jos havaitsee liikettä, senkin voisin mainita, vaika sillä ehkä saa 10-12 mt kuvis, ne inter polarisoidaan/zoomataan, eli ei kannata ottaa kuin ehkä 3-5 mt kuvia.
tuossa minun kamerani suomennos, hiin helppo se kyllä on kun tutustuu että kaikki havaitsee, eikä tarvitse käyttöohjeita.
Video asetukset:
Videon formaatti asetukset: 1280 * 720848 * 480 ja 640 * 480
Video päivämäärä: Open / Close
Liikkeentunnistus: on / off, valitse "On", jos esineet liikkuvat, laite alkaa automaattisesti tallennuksen, 2 minuuttia tiedostoa, ei esineitä siirrät kaksi minuuttia myöhemmin, kone on liikkeentunnistus valmiustilassa, kun objektit siirtyvät kun aloittaa nauhoituksen.
kamera: ON / OFF
Kamera sykli: 2 minuuttia, 5 minuuttia, 10 pistettä
Viivästynyt sulkeminen: Close / 10 minuuttia / 20 minuuttia
Video ääni: on / off,
Kameran asetukset:
1: image size: 2592 * 1944,2048 * 1536,1600 * 1200, * 1024,
2: Kuvanlaatu: laatu / parempi / Yleistä
3: shooting mode: off / itselaukaisin 2 sekuntia / Itselaukaisin 10 sekuntia / Jatkuva
4: altistus: altistus kirkkautta solmu
5: Date: Close / päivä / pvm aika
Järjestelmän asetukset: ----- Teho: 50Hz, 60Hz
Automaattinen sammutus: 1 minuutti, 3 minuuttia, 5 minuuttia
taustakuva aika: pois. 30 sekuntia, 1 minuutti. 2 minuuttia
TV-standardi: NISC / PAL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348