Olisiko ylläpito hyvä ja vastaisi?

sananvapausko?

Väititte alaspeukutuksen eston olevan tilapäinen kokeilu?
Koskahan tämä, jo viikkoja jatkunut idioottimainen kokeilu päättyy?
Mitä hyötyä on, jos vain yksi mielipide on sallittu, haluatteko siis saman järjestelmän kuin Pohjois-Koreassa?
Teille on varmasti tullut jo riittävästi palautetta jotta voitte tuon "kokeilunne" onnistumisesta tehdä oikeita johtopäätöksiä?

Koska, vihdoinkin, osaisitte vastata näin yksinkertaiseen kysymykseen: Miksi osa viesteistä oli kaiken arvostelun ulkopuolella, siis antoi niille kumpaa palautetta hyvänsä, saldo pysyi nollassa? Kaikkein törkein tapaus oli, että erään keskustelupalstan kirjoitukselle annettu kolmesataa (300)miinusta muuttuivat taikaiskusta nollaksi, ja siinä se myös pysyi!

18

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yandex rulaa

      Ei ylläpito vastaa mitään eikä mistään.

      Täysin venäläistä toimintaa.

    • Näyttäisi

      Että Ilta-Sanomissa ja ainakin Uudessa Suomessa on vastaavanlainen systeemi, voi antaa vain plussaa. Taloussanomissa voi antaa plussaa ja miinusta, mutta se vaatii rekisteröitymisen.

      • Sittenhän tännekin pitäisi laittaa vastaava systeemi että vaatii rekisteröitymisen. :)

        En käsitä miten riitelette jostain peukuista joita voi manipuloida.


      • sananvapausko?
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Sittenhän tännekin pitäisi laittaa vastaava systeemi että vaatii rekisteröitymisen. :)

        En käsitä miten riitelette jostain peukuista joita voi manipuloida.

        ex-tissulle piiiiitkä miinus!!!!!!


      • Miten?
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Sittenhän tännekin pitäisi laittaa vastaava systeemi että vaatii rekisteröitymisen. :)

        En käsitä miten riitelette jostain peukuista joita voi manipuloida.

        Mten toimivaa peukutusta voi manipuloida?


      • sananvapausko?
        sananvapausko? kirjoitti:

        ex-tissulle piiiiitkä miinus!!!!!!

        Anteeksi, äsken jäi ajatus kesken, ex-tissu7 väitti että peukkuja voi manipuloida?
        Ainoat manipuloinnit jotka olen havainnut ovat tapahtuneet joko ylläpidon toimesta tai suostumuksella (ihan sama asia)!
        Miksi siis pitäisi rekisteröityä, onko rekisteröityneen henkilön mielipide arvokkaampi?
        Mikä mielipide se on että annetaan vain plussia, jokainen täysipäinen tietää, ettei se toimi muualla kuin Pohjois-Koreassa tai joidenkin venäläisten keskuudessa.
        YLLÄPITO ON EDELLEEN HILJAA?


      • Miten? kirjoitti:

        Mten toimivaa peukutusta voi manipuloida?

        Etenkin miinuspeukkuja manipuloitiin ja eiväthän ne ole koskaan toimineet kunnolla.
        Joku laittaa plussan viestiin josta pitää ja minuutissa siinä on 1000 miinusta.

        Kai minä itse tiedän koska joskus sattunut lipsahtamaan enkä ole yp:stä.


      • sananvapausko? kirjoitti:

        Anteeksi, äsken jäi ajatus kesken, ex-tissu7 väitti että peukkuja voi manipuloida?
        Ainoat manipuloinnit jotka olen havainnut ovat tapahtuneet joko ylläpidon toimesta tai suostumuksella (ihan sama asia)!
        Miksi siis pitäisi rekisteröityä, onko rekisteröityneen henkilön mielipide arvokkaampi?
        Mikä mielipide se on että annetaan vain plussia, jokainen täysipäinen tietää, ettei se toimi muualla kuin Pohjois-Koreassa tai joidenkin venäläisten keskuudessa.
        YLLÄPITO ON EDELLEEN HILJAA?

        Vertaat siis Pohjois-Koreaa suomi24/miinus plus ongelmaan.
        Onko sinulla vieroitusoireita koskien miinuspeukkuja?

        YP on ajat sitten tiedoittanut ettei niitä kannata ottaa vakavasti ja jengi täällä suorastaan valmistelee barrikadeja ja addresseja kun miinukset hävisi.
        Plussat joutaa myös hävitä.

        On teillä perkele murheet...??????????
        PLUSSIA JA MIINUKSIA PYSTYI MANIPULOIMAAN KUKA TAHANSA DORKAT!!!


      • sananvapausko?
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Etenkin miinuspeukkuja manipuloitiin ja eiväthän ne ole koskaan toimineet kunnolla.
        Joku laittaa plussan viestiin josta pitää ja minuutissa siinä on 1000 miinusta.

        Kai minä itse tiedän koska joskus sattunut lipsahtamaan enkä ole yp:stä.

        Valita ylläpidolle!
        Et sitten osannut kertoa miten niitä menipuloitiin?
        Piiiiitkämiiiiinus "ns" viestillesi!
        JA YLLÄPITO ON EDELLEENKIN HILJAA?


      • sananvapausko?
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Etenkin miinuspeukkuja manipuloitiin ja eiväthän ne ole koskaan toimineet kunnolla.
        Joku laittaa plussan viestiin josta pitää ja minuutissa siinä on 1000 miinusta.

        Kai minä itse tiedän koska joskus sattunut lipsahtamaan enkä ole yp:stä.

        Enpä ole moistä nähnyt, lienetkö Sinäkään?
        Sata kertaa olen nähnyt sen että eräitten viestien saldo yhtäkkiä tipuu nollaan ja sen jälkeen noita etuoikeutettuja ei enää saa arvostella.
        Onko toimivaa peukutusta, että vain YKSI mielipide on sallittu?

        JA YLLÄPITO ON EDELEENKIN "VIISAASTI" HILJAA?


      • sananvapausko?
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Vertaat siis Pohjois-Koreaa suomi24/miinus plus ongelmaan.
        Onko sinulla vieroitusoireita koskien miinuspeukkuja?

        YP on ajat sitten tiedoittanut ettei niitä kannata ottaa vakavasti ja jengi täällä suorastaan valmistelee barrikadeja ja addresseja kun miinukset hävisi.
        Plussat joutaa myös hävitä.

        On teillä perkele murheet...??????????
        PLUSSIA JA MIINUKSIA PYSTYI MANIPULOIMAAN KUKA TAHANSA DORKAT!!!

        Miksi pitää kiroilla, ainakin minun kirosanafiltterini on poistanut yhden sanan viestistäsi, mikä se lienee, en edes halua tietää, mutta eiköhan jo se että kirosanafiltteri puutuu juttuihisi, kerro kaiken kirjoitustesi tasosta.
        En ole missään nähnyt ylläpidolta juttua ettei plusmiinus peukuttelu olisi tosisaan otettava asia, vakavahan se ei ole paitsi että kaikki sananvapauteen kuuluvat asiat ovat ihan varmasti vakavasti otettavia.

        Jos vapaasti kerrottu mielipide on Sinulle kauhistus, hae kiireesti ammattiapua.

        JA YLLÄPITO ON TAASKIN "VIISAASTI" HILJAA.


      • ekstissu
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Etenkin miinuspeukkuja manipuloitiin ja eiväthän ne ole koskaan toimineet kunnolla.
        Joku laittaa plussan viestiin josta pitää ja minuutissa siinä on 1000 miinusta.

        Kai minä itse tiedän koska joskus sattunut lipsahtamaan enkä ole yp:stä.

        Et vieläkään ole osannut vastata miten niitä manipuloitiin?
        Moista en ole koskaan enkä missään nähnyt.


      • sananvapausko?
        ex-tissu7 kirjoitti:

        Etenkin miinuspeukkuja manipuloitiin ja eiväthän ne ole koskaan toimineet kunnolla.
        Joku laittaa plussan viestiin josta pitää ja minuutissa siinä on 1000 miinusta.

        Kai minä itse tiedän koska joskus sattunut lipsahtamaan enkä ole yp:stä.

        Väitit että miinuspeukkuja manipuloitiin?
        Mistähän syystä typerille sepustuksillesi on yhdessä yössä tullut kymmeniä plussia?
        Harrastuksensa kullakin, kuka uskoo, että ne ovat tulleet muualta kuin Sinun näppikseltäsi? Kai Sinä itse tiedät?

        JA YLLÄPITO ON EDELEEN "VIISAASTI" HILJAA?


      • 2+5
        sananvapausko? kirjoitti:

        Väitit että miinuspeukkuja manipuloitiin?
        Mistähän syystä typerille sepustuksillesi on yhdessä yössä tullut kymmeniä plussia?
        Harrastuksensa kullakin, kuka uskoo, että ne ovat tulleet muualta kuin Sinun näppikseltäsi? Kai Sinä itse tiedät?

        JA YLLÄPITO ON EDELEEN "VIISAASTI" HILJAA?

        Pidä se pääsi jo kiinni saatanan huorapenikka!


    • Anyway, kysehän oli loppujen lopuksi siitä että häiriköt "rakastivat" miinustella fiksuja viestejä ja nyt kun se ei onnistu niin... vähän skeida homma häiriköt mutta,mutta...
      Elämä on.

      • sananvapausko?

        Häiriköt rakastivat miinustella fiksuja viestejä?
        Onneksesi et kuulu heidän kohderyhmäänsä!
        Elämä on.....


      • sananvapausko? kirjoitti:

        Häiriköt rakastivat miinustella fiksuja viestejä?
        Onneksesi et kuulu heidän kohderyhmäänsä!
        Elämä on.....

        Sain miinuksia joka viestiini. :)
        Sinä taas sananvapaus (heh) jaksat "väitellä" yhdestä klikkauksesta jolla ei ole mitään merkitystä.


      • ex-tissu7 kirjoitti:

        Sain miinuksia joka viestiini. :)
        Sinä taas sananvapaus (heh) jaksat "väitellä" yhdestä klikkauksesta jolla ei ole mitään merkitystä.

        Kerrohan taas Pohjois-Korea vertauksesta minä menen parvekkeelle nauramaan :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe