Oon siis 11-vuotias tyttö, jolla on aika isot rinnat... Noin viikko sitten tunsin vasemmassa rinnassani herneenkokoisen, kovan, kivuttoman patin. Ei liiku minnekkään. Kun työntää sormea nännistä alaspäin ja vähän pyörittelee niin tuntuu se kyhmy. Pelottaa että onko se joku rintasyöpä vai mitä? Pitäisikö huolestua? Mennä lääkäriin? Vai onko se vain joku normaali/harmiton juttu? Haluaisin vastauksen..
Rintäsyöpäkö? :(
Voi ei
2
53
Vastaukset
- Aikuinen nainen
Mitäpä jos kertoisit äidillesi asiasta? Tuskin syöpä kaikkein todennäköisin asia on sinun ikäiselläsi. Mutta jos rinnassa on jotain poikkeuksellista, niin onhan se hyvä tarkastaa. Uskon, että äitisi tai joku muu luotettava aikuinen nainen osaa arvioida tilannetta, kun vaan kerrot pelostasi.
- Voi ei
Okei, kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013