Jos muutan Ruotsiin ja saan Ruotsin kansalaisuuden, niin mihin asioihin minulla ei kuitenkaan ole oikeutta, vaan ainoastaan syntyperäisillä Ruotsin kansalaisilla?
Vastaukset 7
- jeeeppi
oikeudet ovat samat kuin syntyperaisilla ruotsalaisilla
- pokke
Ok. Ajattelin, että onko jotain virkaa, johon voi päästä vain syntyperäinen Ruotsin kansalainen, kun Suomessahan presidenttinä voi olla vain syntyperäinen Suomen kansalainen.
- ellerhyr
täällä on kunkku
ei pressa- pokke
Kyllä kyllä, mutta ajattelin, onko jotain virkaa, johon voidaan valita vain syntyperäinen Ruotsin kansalainen.
- Käytäntö
Teoria ja käytäntö vaihtelee.
Jos oot syntyperäinen ruotsalainen ja et murra yhtään ruotsia, niin saat parempia työpaikkoja ja helpomman tien huipulle.
Näinhän ei pitäisi olla "säännösten" mukaan, mutta käytännössä on näin.
Jos oot Ruotsin kansalainen, niin saat myös liikkua tietyillä sotilaallisilla paikoilla, missä ulkomaalaiset ei saa.- jopafinnepää
Toi sotilasjuttu on veks jo kauan sitten
Jo ennen kuin laittoivat armeijan roskiin.
- lyyliluu
toi nyt meni hiukka Asian vieresta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498