Mitenkä tuolla Amerikassa Miami Beachilla menee tää autonvuokraus ikäraja ? Kun eikös amerikassa 16-vuotias saa ajaa autoa .. Nii olen 17 ja olen menossa Miami Beachiin kaverini kanssa Ja haluaisimme vuokrata auton koska siellä sitä autoa tarvitaankin :D olemme siis menossa shoppailu matkalle ja emme nyt pelkästään shoppaile yms niin voiko amerikassa 17-v vuokrata autoa? Vaikka ei olis ajokorttia ?:/
Auton vuokraaminen
4
304
Vastaukset
- Hyvä provo
No ei varmasti voi
- teen driver
Autoa ei vuokrata alle 25 vuotiaille. Ei myoskaan ajokortittomille (mista tuollainen ajatus palkahti paahasi?), luottokortti pitaa myos olla .
- örkki
Kyllä autoa vuokrataan myös 21-24 vuotiaille, mutta pitää vaan maksaa extraa.
- floridian
Juuri niinkuin yllä mainittu, Floridassa ei tosiaan alle 21-vuotiaille vuokrata missään autoa, 21-24 -vuotiaille yleensä jäätävän isosta lisämaksusta, iät toki vähän vaihtelee firmoittain. Eikä kortittomille tietystikkään.. Onhan tää ihana lomapaikka, mutta en kyllä alle 21-vuotiaille suunnittele kun ilman autoo ei pääse yhtään mihinkään! Paitsi kävellen Miami-beachin rantakatua, joka on murto-osan murto-osa kaikesta, mitä Floridassa kannatais nähdä. Paitsi jos menee bailaamaan joka ilta! Tosin sekään ei alle 21-vuotiaana onnistu, jos ei oo hyvää fake-ID:ta. Täällä niissä ollaan vähän tarkempia kun Suomessa. Vanhemmat kannattaa ottaa reissuun mukaan niin saa vähän enemmän irti! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760