Mä en saa viikkorahaa!

Kui viikkorahaa =o

Mä oon jo 13 v enkä oo ikinä saanu viikkorahaa! Mut oon sitä mieltä että musta viikko rahan anteminen on ihan järjetöntä! Me ollaan kouluikäsiä ja meiän pitäis ansaita raha ihan ite, kuten jos vaikka menee siivoamaan kummitädille, kattoo pari tuntia pikku lapsien perään, leikkaa nurmikon ja jne. Ei se raha niille aikuisille taivaasta tipu! Ja huoltajilta me se viikkoraha saadaankin! Aikuiset tarvii sitä rahaa enämmän, ne ansaitsee sen käymällä töissä! Me ehkä siivotaan oma huone ja siinä on jo kourassa parikymppiä! Ei sitä rahaa kuuluis saada jos me omia jälkiä siivotaan! Ne on meidän jälkiä ja silloinhan meidän on ne joka tapauksessa siivottava! Olis eri asia jos nyt siivottais vaikka vanhempien juhlista jotain roskia sun muuta mitä nyt bilettämisen jälkeen jää! Ne ei oo meiän jälkiä joten sillon vois antaa jonkun palkan. Mut siis ku jokku saa viikossa yli viisi euroo vaik ei sen enempää oikee mitään ees oo tehnyt! Tottakai mä saan aina leireille ja kaikille matkoille aina hiukkasen taskurahaa, mutta kyllä mä työtä sen eteen joudu tekemään. Niinkuin sanonta sanoo! Kasvaessa sääntöjä vapautuu mutta vastuu lisääntyy! Tottakai se ihan oikeestikin niin menee! Jos me halutaan vapautta niin täytyy meiän enemmän ottaa vastuutakin! Ja kun me vanhennutaan kokoajan niin meiänhän pitää aina hiukan aikuistua...ei tietenkään liikaa..mä oon ainakin lapsi niin kauan kun on mahollista. Oon aika lapellinen vieläkin! Vaikka meen ylä-asteelle! No mutta siinä oli mun mielipide viikkorahasta! Jos haluutte rahaa menkää kesä töihin =D

6

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14v tyttö

      Kunnon pilluraget

      • kui viikko rahaa

        =D


    • ...

      Miksi ei? Jos vanhemmat haluavat, niin voivat he sitä rahaa antaa.

      • Kui viikko rahaa

        Noh...jos nyt on sitä ylimäärästä rahaa...toisinkuin meillä!


      • mitävittttttt
        Kui viikko rahaa kirjoitti:

        Noh...jos nyt on sitä ylimäärästä rahaa...toisinkuin meillä!

        no mitä helvettiä sä sit valitat jos itekki tiedostat ettei sitä ylimääräst rahaa oo ? itekkää en saa nykyää enää paljoo ku en jaksa tehä mitää himas , saan viikos ehk vajaat 50€ enää :D ja oon 16vuot ja isi maksaa kaike :d voin sanoo tälläi koska oltii enne semi köyhii mut nykyää onneks meil on rahaa sillee iha hyvin. sun kannattaa opiskella sit jossai lukios jos haluut sitä rahaa nii lukioon vaa ja hyvä ammatti nii siin sul eessäs kunno rahakuilu


    • mahlel119adf

      Nännännää vali vali köyhä ; b

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe