RPG

faddikti

Kun kukaan ei aloittanut tätä, niin minä päätin hoitaa sen homman.

Maailma on siis itse keksitty. Maailmassa EI ole mitään supertaikuutta ja kaikki pelaavat yksittäisillä hahmoilla, eivätkä johda mitään jättimäistä armeijaa. Maailmassa toimivat inkvisitio ja noitavainot. Ihmiset voivat osata kirouksia ja hyvänonnen loitsuja. Lisäksi ihmisten lisäksi maailmassa on myös epäpyhiä olioita, kuten vampyyrejä ja joitain äärimmäisen harvinaisia hirviöitä, kuten lohikäärmeitä. Ainoat säännöt ovat:

Ei muchausta (Voittamaton hahmo tai lähes voittamaton hahmo).
Ei autohittausta (Liikuttaa toisen hahmoa).
Ei metapelaamista (Hahmosi ei voi tietää kaikkea, mitä sinä tiedät).

Luon hahmon, vaikken ehdikään tänään mukaan.

Nimi: Alfred Harrison
Ikä: 97v
Sukupuoli: Mies
Ulkonäkö: Hyvin vanhan näköinen. Muistuttaa vähälihaista hyvinsäilynyttä ruumista.
Kyvyt: Osaa pari loitsua. On perehtynyt epäpyhiin salatieteisiin ja siirtänyt sielunsa erääseen esineeseen muuntautuen Lichiksi.
Luonne: Pelkää kuolemaa yli kaiken. Lähes aina masentunut.
Historia: Syntyi maalaiskylässä ja alkoi teininä opiskella salaa erään noidan opissa loitsuja. Nähtyään äitinsä kuoleman alkoi pelätä kuolemaa ja sen takia opiskella salatieteitä. Muutti itsensä kolmekymppisenä Lichiksi siirtämällä sielunsa erääseen esineeseen. Eli rauhaisaa eloa kotikylässään, kunnes kyläläisiä alkoi epäilyttämään hänen pitkä ikänsä, jonka vuoksi paikalle kutsuttiin inkvisitio. Hän pääsi kuitenkin pakoon ja muutti kaupunkiin.

259

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä on minun hahmoni.
      Nimi: Brishen Holland (Brishen tarkoittaa sateen aikana syntynyttä.)
      Ikä: 19
      Sukupuoli: mies
      Kyvyt: Osaa valmistaa käyttöesineitä, kuten kenkiä, vaatteita ja työvälineitä itse. Hyvä muisti, osaa ulkoa yhden kirouksen. (Mitä tehokkaampi loitsu ja mitä näkyvämpivaikutteinen, sitä vaikeammin hallittava se on. Kiroukset ovat vaikeampia kuin onnenloitsut.)
      Heikkoudet: Ei ole varsinaisesti tyhmä, mutta on kouluttamaton. Ei osaa lukea eikä kirjoittaa. Viinaanmenevä.
      Luonne: Suorapuheinen, eloisa, puhuu paljon ja kertoo aivan liikaa asioita itsestään tuntemattomille.
      Ulkonäkö: tummat hiukset, pähkinänruskeat (tietyssä valossa kellertävät) silmät, lyhyt (kuten maalaiset tuohon aikaan olivat,) vaalea iho, karkeahkot kasvonpiirteet.
      Kantaa varmuuden vuoksi kaulassaan hallitsevan uskonlahkon tunnusmerkkiä, eli pronssista sormusta, jossa on kaksi toisiinsa kietoutunutta käärmettä.
      Tausta: Kotoisin maalta köyhistä oloista. Lähetettiin kaupunkiin ostamaan hylkeennahkoja ja hankkimaan itselleen morsianta, sillä naapuritilan perhe ei suostunut naittamaan tytärtään hänelle. Joutui ryöstetyksi matkalla juotuaan liikaa, ja on nyt haahuillut kaupungissa muutaman päivän voimatta palata kotiin.

(Toivottavasti tämä roolipeli jatkuu.)

• No joo.....liikaa aktiivisuutta on sitten turha odottaa ennen kuin saan taiottua sen läppärin.

Nimi: Elise Fowler (muahaa en jaksa Alice Dollya)
      Ikä: 17v
      Sukupuoli: nainen
      Ulkonäkö: säkkäräkiharaiset punaiset hiukset ja siniset nauravat silmät, siellä täällä pisamia.
      Menneisyys: Elise eli 15-vuotiaaksi saakka onnellisessa perheessä, mutta sitten hänet lähetettiin ulkomaille vuodeksi opiskelemaan. Hänen koti-ikävänsä oli suuri, mutta kun hän tapasi muuan mukavan pojan, perhe unohtui. Kun Elisen olisi kuulunut palata kotiin, hän ei kestänytkään ajatusta ettei näkisi enää Adamia. Hän alkoi käydä töissä ja jäi asumaan Adamin kanssa. Perheestään hän ei ole kuullut mitään.
      Sitten Adam joutui onnettomuuteen ja kuoli sairaalassa. Elisellä ei ollut varaa eikä rohkeutta palata takaisin kotiinsa, mutta hän ei halunnut jäädä Adamin kotiin. Hän muutti vähän matkan päässä olevaan kaupunkiin (joka on siis kaupunki johon roolipelin toiminta keskittyy (?).).

• emptyofficial._

Tält tulloopi minun hahmo
      Nimi: Savaric Schneider
      Ikä: 21
      Kyvyt: On nopea liikkeissään ja hyvä väistelemään. On tarkka jousiamapuja ja kohtalainen lähitaistelija. Kantaa mukanaan tikaria.
      Heikkoudet: Ei jaksa kantaa raskaita kuormia tai valmistaa itse mitään muuta kuin nuolia.
      Luonne: ajattelee kahdesti ennen kuin sanoo asiansa. Pitää päänsä useimmiten kylmänä. Sietää hyvin kipua.
      Ulkonäkö: Melkein olkapäille olevat vaaleanruskeat hiukset, puvussa on huppu muttei kaapua. Selässä jousi ja nuolia, vyöllä pieni tikari. Hieman keskimääräispituutta lyhyempi. Kantaa paljon koruja mukanaan (vaihtotavarana). Hieman karkeahkot kasvonpiirteet. Pitää sormessaan vanhaa pronssiseos-sormusta.
      Tausta: Syntyi siniveriseen kreivihoviin (orpo) mutta joutui lähtemään jo nuorena tultuaan lavastetuksi kreivin murhayrityksestä. Selviytyi itsekseen varastamalla torilta hedelmiä. (Varasti kreivin koruja ennen karkotustaan)

Toivotaan että roolipeli jatkuu :)

• Nimi: Riley Moon (sukunimen todennäköisesti keksinyt itse, kenestäkään sukulaisesta ei ole tietoa.)
      Ikä: 23
      Sp: Nainen
      Ulkonäkö: Normaalia punertavammat hiukset, muuten ovat ruskeat... (sori, suunnittelin aluksi punaisia, mutta Alice ehti ensin... ) Vihertävän harmaat silmät.
      Asema: Riippuen kysyjästä, on ennustaja, "viaton ohikulkija", asiantunteva opas ja "viaton tyttö, joka ei tiedä mitään taikuudesta"
      Luonne: Njaah... En keksi. Satuilee aika paljon.
      Kyvyt: Opiskelee ja kuuntelee tarkasti, mikäli taikuudesta jossain puhutaan. Eli opettelee vielä. Vähääkin monimutkaisemmat jutut menevät yliymmärryksen. Ennustaminen on enimmäkseen ympäripyöreitä vastauksia ja satuilua sekä lasin tapaisesta (huomattavasti kestävämpää kuin lasi) aineesta valmistettu "ennustuspallon" tuijottelua
      Aseet: Em. pallon voi kääriä kankaaseen ja huitaista jonkun sen humalaisen päähän, joka erehtyi "norjalaisista leideistä" ennustajaan...

Näillä mennään...

"Menet naimisiin ruman, pienen, köyhän miehen kanssa." julistan tuijottaen ennustuspallooni. Edessäni istuvan blondin siniset silmät laajenivat kauhusta. "Mutta..." aloitan dramaattisesti "Jos halaat ensimmäistä vastaan tulevaa ruskeatukkaista miestä, menet naimisiin naapuritalon Erkin kanssa ja saatte monta tervettä poikalasta."
      "Voi kiitos." blondi sanoo ja tunkee käsiini kolikoita. "Kiitos." hän toistaa ja ryntää kadulle.

Työnnän kolikot nauraen taskuuni. Hauskinta oli, että Erkki oli eilen käynyt kysymässä myös tulevaisuuttaan... Keräsin loput kamppeeni ja jäin katsomaan blondin jälkeen...

• RPG Damon

Nimi: Damon Blackburn
      Rotu: ihminen
      Sp: mies
      Ikä: 35
      Ulkonäkö: käyttää koko pään peittävää mustaa maskia. Pitkä ja fyysisesti kehittynyt. Iho arpeutunut ja yllään ruskea takki.
      Historia: Kasvatettu orpona. Vanhemmat ilmeisesti kuolleet. Koulutettu etsimään ja tappamaan kaikkea epäuskonnollista inkvisition toimesta. Lopettanut uransa tappamalla kouluttajansa. Etsii tällä hetkellä työtä syrjäisestä kaupungista.

• RPG Damon

(jäi vajaaks...)
        Kyvyt: Hallitsee taistelulajeja erinomaisesti. Iskut nopeita ja kovia. Käyttelee puolimetristä veistään myös hyvin.
        Aseet: Takkiinsa piilotettu puolimetrinen veitsi. Lisäksi takki on sisältä ohuesti panssaroitu ja pitää mukanaan myrkkypulloa.
        Voimat: inkvisitio teki epäinhimillisiä parannuksia Damonin kehoon. Tulevat ilmi myöhemmin

• Nimi: Mikael Whitestar
      Ikä: 27
      Sp: Mies
      Ulkonäkö: Vaaleanruskea iho, pituus 187 cm ja paino 85 kg, suorat ja keskipitkät mustat hiukset, merensiniset silmät
      Kyvyt: Osaa taikoa jonkin verran, on erittäin vahva ja lihaksikas mutta ei osaa liikkua hiljaa eikä osaa liikkua nopeasti (perus soturi) on hyvä jousiampuja ja kestää hyvin vahinkoa
      Heikkoudet: korkean paikan kammo, liian hidas juoksija (max. 20 km/h ja max. Vauhti kestää maks 5 min.)
      Luonne: Ymmärtäväinen, herkästi suuttuva ja kostonhimoinen
      Kyvyt/voimat: on erittäin hyvä taistelemaan raskailla, kahden käden aseilla mutta ei osaa käyttää kilpeä. Käyttää aina haarniskaa ja on ilman haarniskaa peloissaan.
      Ei osaa myöskään käyttää tikaria.
      Ei juo alkoholia.
      Aseet: Ylisuuri sotavasara, kahden käden isomiekka, oikeassa kädessä kolme teräskynttä (ks. Wolverine)
      Varusteet: Levyhaarniska, umpikypärä, hopeasormus, perheensä muotokuva ja taikakynä, jossa on sekä loputon muste että iänikuinen muste ja sillä kynällä voi myös kaivertaa (viimeinen isältään saama lahja)

Historia:
      Mikael syntyi esikoiseksi seitsämänlapsiseen perheeseen. Hänen isänsä oli maanviljelijä ja äitinsä paladiinien suurkomentaja. Hänen äitinsä ja isänsä menehtyivät, kun heidän kaupunkiinsa hyökänneet aarnikotkain veljeskuntalaiset tuhosivat koko kaupungin. Mikael ja hänen siskonsa (joka katosi vuoden tapahtumien jälkeen) olivat ainoat jotka pääsivät pakoon. Mikael oli tuolloin 14-vuotias. Siitä lähtien hän lupasi tappaa jok'ikisen olennon, joka tarkoitti pahaa muille.
      Saanut sotakoulutusta äidiltään syntymästään lähtien ja siksi ei pelkää tappamista.
      Harhailee nykyään palkkasoturina/-murhaajana isossa kaupungissa (tän roolipelin kaupunki)

• Neloth

Nimi: Ulfric Greenwood
        Ammatti: Pyöveli
        Ikä: 31
        Historia: Oli alunperin köyhä puunhakkaaja joka tienasi juuri ja juuri henkensä pitimiksi. Eräänä päivänä sotilaat hakivat hänet mökistään ja värväsivät hänet pyöveliksi. Nykyään tienaa hyvin ja asuu suuressa talossa, mutta ammattinsa seurauksena hänestä on tullut hylkiö.
        Luonne: Rauhallinen ja hiljainen, kiduttaminen ja tappaminen on hänelle rutiini.
        Kyvyt: Käyttää miekkaa ja kirvestä taitavasti. Loistava kiduttaja.

• Neloth kirjoitti:

Nimi: Ulfric Greenwood
        Ammatti: Pyöveli
        Ikä: 31
        Historia: Oli alunperin köyhä puunhakkaaja joka tienasi juuri ja juuri henkensä pitimiksi. Eräänä päivänä sotilaat hakivat hänet mökistään ja värväsivät hänet pyöveliksi. Nykyään tienaa hyvin ja asuu suuressa talossa, mutta ammattinsa seurauksena hänestä on tullut hylkiö.
        Luonne: Rauhallinen ja hiljainen, kiduttaminen ja tappaminen on hänelle rutiini.
        Kyvyt: Käyttää miekkaa ja kirvestä taitavasti. Loistava kiduttaja.

(Jes, saatiin pyövelikin mukaan peliin. Tunnet historiaa hyvin.)

• Neloth
        icepicked kirjoitti:

(Jes, saatiin pyövelikin mukaan peliin. Tunnet historiaa hyvin.)

Kiitti trotski. Improvisoiduin historia-lehden artikkelista

• Neloth kirjoitti:

Sitä arvelinkin, sillä minulla on myös kyseinen lehti.

• Neloth kirjoitti:

(Neloth on hyvä ropettamaan, ja sinun kommettejasi myös näkee eniten ropeissa... :) Voisko joku alkaa tekemään hahmollaan jo jotain... Minun ensimmäinen viesti on hahmokuvauksen alapuolella, mutta siihen ei oikein saa mitään...)

• (Tämä on lyhyehkö, mutta jatkan myöhemmin.)

Voi saateri. Pyyhin housujeni takamuksesta likaa könytessäni ylös katuojasta. En muista eilisestä häivähdystäkään, paitsi että olin jonkun naisen kanssa. Joo, nainen se oli, onneksi. Helvetin ruma akka. Minulla on hitonmoinen jysäri, joten pelkkä kirkkaassa valossa oleskelu sattuu silmiin. Välttääkseni oksentamisen raahaudun sisään ensimmäisestä avoimesta ovesta ja saavun jonkinlaiseen ennustusmestaan.

(Kokeilen siipiäni. Jos slangi ei toimi, vaihdan. Hahmoni puhe on kuitenkin keskiaikaista.)

• Olin juuri lähdössä ulos, kun pahalle haiseva mies könysi ovesta sisään.
      "Tulitko kuulemaan kohtaloasi?" kysyn nenääni pidellen.

• "Suonette anteeksi, neiti hyvä, tulin tänne vain..." Yskäisen selvittääkseni ääntäni ja yritän palauttaa mieleeni oikean sanan.
      "...lepäämään," totean naiselle, joka taisi kysyä minulta jotakin hetki sitten. Lysähdän maahan polvilleni.

• No hyi saakeli... Juoksen paniikissa hakemaan ämpärin, jottei ällötys oksenna lattialle.
        "Haenko jonkun tänne?" kysyn.

(Olen reilu pelaaja. XD)

• Kävelen yksin kadulla ja määränpääni on suuraatelisten hovi. Katson, jospa siellä tarvittaisiin murhaajaa.
      Taskussani on vain pari (euroako?) ja siksi olen rahapulassa.

Muuten, missä kaupungissa tää juttu nyt oikein tapahtuu? Käytetäänkö KERP iä apuna?

• (Joku random kaupunki... Ei ole nimeä..)

• Olkoot nimi vaikka Abaddon?

• (Minulle käy, en usko että muillakaan on vastaan sanomista.)

• Käy minullekin.

• "Älä nyt, en minä mitään tarvitse," yritän sopertaa, vaikka laatta lentää lähes välittömästi ämpärin kosketettua käsiäni. Sihti on onneksi kohdillaan. Nainen sanoo jotakin, mutta juuri nyt en voi keskittyä siihen sattuneesta syystä.

• Onneksi hain ämpärin. Miksi humalaisten pitää aina tunkea tänne? Oksennus haisee pahalta, alkoholilta ja siltä, mitä mies on syönyt jokin aika sitten. Teen sen virheen, että vilkaisen ämpäriin.

Hyi helvata.

Ryntään hakemaan itselleni oman ämpärin.

• icepicked
        kurpizza kirjoitti:

Onneksi hain ämpärin. Miksi humalaisten pitää aina tunkea tänne? Oksennus haisee pahalta, alkoholilta ja siltä, mitä mies on syönyt jokin aika sitten. Teen sen virheen, että vilkaisen ämpäriin.

Hyi helvata.

Ryntään hakemaan itselleni oman ämpärin.

No nyt se juoksi taas jonnekin.
        "Hei, neiti..!" tämän pidemmälle en ehdi. Onneksi en syönyt kovin paljoa, koska siten ei ole paljoa oksennettavaakaan. Yökin viimeisiä ämpäriin; siinä taisi tulla kaikki. Oloni on jo hieman parempi, mutta päätäni särkee vieläkin, joten istun huoneen seinustalla sijaitsevalle sohvalle välittämättä minkään valtakunnan etiketeistä.

• Olen jo linnan portilla kun kuulen takaani itkua. Vaikuttaa nuorelta tytöltä. Menen hänen luokseen mutta samalla itku lakkaa ja tyttö juoksee kuin demonin nähnyt.
      Pyörittelen silmiäni ja käännyn takaisin.

(Tää on eka kerta että kokeilen foorumiropea, mut muuten rpg:t on tuttuja)

• RPG Damon

Yritän pysyä katseilta suojissa. Tuskin kukaan tääälläpäin asustava normaali käyttäisi maskia, mutta "lainaamani" lierihattu sopii hyvin sen piilottamiseen. Pyyhkäisen siihen jääneen tuoreen veripisaran pois ja jatkan matkaa. Pitää löytää joku tienoon tunteva ja saada tietoa kaupungista. Poikkean kujalle ja jään odottamaan uhreja.

• emptyofficial._

Avaan silmäni nähden pelkkiä sikoja kapakan läheisyydessä. "Whuush! Eilen taisi mennä vähän överiksi." Nousen ylös mudasta ja lähden kohti toria jos saisi aamupalan puhallettua jostain kojusta.
      Hiivin omenakorin luokse ja nappaan pari omenaa. Saman tien joku huutaa: "Varas!!!" Ja minun on pakko lähteä kovaa vauhtia juoksuun. Karistan takaa-ajajat kannoiltani mutta juoksen pitkää ja raamikasta miestä päin. Kyseinen mies ei näytä kovin iloiselta.

• Neloth

"Herään talostani, ja muistan että minun täytyy pian suorittaa mestaus. Otan miekkani, ja lähden kävelemään mestauslavalle. Kun olen perillä, vartija pitelee miestä aloillaan "Taas myöhässä. Myöhästy vielä kerran ja sinut mestataan." En vastaa hänelle mitään. Nousen lavalla ja ihmiset huutavat minulle, ja minua päin lentää muutama mätä hedelmä. Näen mestattavan hytisevän polvillaan. Hänen pää on peitetty säkillä, ja hänen kädet ovat sidottu selän taakse. Nostan miekkani, ja lyön. Miehen pää tippuu maahan. Ihmiset kokoontuvat nopeasti ruumiin ympärille keräämään verta. Lähden kävelemään kapakkaa päin.

• HeKeKee'd
        Neloth kirjoitti:

"Herään talostani, ja muistan että minun täytyy pian suorittaa mestaus. Otan miekkani, ja lähden kävelemään mestauslavalle. Kun olen perillä, vartija pitelee miestä aloillaan "Taas myöhässä. Myöhästy vielä kerran ja sinut mestataan." En vastaa hänelle mitään. Nousen lavalla ja ihmiset huutavat minulle, ja minua päin lentää muutama mätä hedelmä. Näen mestattavan hytisevän polvillaan. Hänen pää on peitetty säkillä, ja hänen kädet ovat sidottu selän taakse. Nostan miekkani, ja lyön. Miehen pää tippuu maahan. Ihmiset kokoontuvat nopeasti ruumiin ympärille keräämään verta. Lähden kävelemään kapakkaa päin.

Minäkin taidan tulla mukaan.

Hahmo: Derek Hound
        Ikä: 34
        Kuvaus: Kaupunginvartija Abaddeonissa. Asunut kaupungissa koko ikänsä ja tuntee sen kuin omat taskunsa. Vanhan porvarisuvun jäsen, joten kuuluu ylempään keskiluokkaan. Kotona on kaksi lasta, vaimo koira.
        Kyvyt: Oppinut keihään ja miekan käyttäjä. Hyvin koulutettu verrattuna ammattiinsa. Hän toimii suoraan sheriffin alaisuudessa joten hänellä on pääsy useisiin paikkoihin joihin ei tavallinen tallaaja pääse.
        Muuta: Uskonnollinen.

• HeKeKee'd
        HeKeKee'd kirjoitti:

Minäkin taidan tulla mukaan.

Hahmo: Derek Hound
        Ikä: 34
        Kuvaus: Kaupunginvartija Abaddeonissa. Asunut kaupungissa koko ikänsä ja tuntee sen kuin omat taskunsa. Vanhan porvarisuvun jäsen, joten kuuluu ylempään keskiluokkaan. Kotona on kaksi lasta, vaimo koira.
        Kyvyt: Oppinut keihään ja miekan käyttäjä. Hyvin koulutettu verrattuna ammattiinsa. Hän toimii suoraan sheriffin alaisuudessa joten hänellä on pääsy useisiin paikkoihin joihin ei tavallinen tallaaja pääse.
        Muuta: Uskonnollinen.

Vaimo ja koira tarkoitan xD

Nojailen kiviseen pilariin teloituslavan vieressä. Taas joku typerä rikollinen on mennyt riehumaan. Potkaisen pikkukiveä maassa. Ei ole eka kerta, kun pyöveli on myöhässä. Aurinko paistaa kuumasti, ja panssari hiostaa hiukan. Oion hiukan olkapavarusteitani. Samassa pyöväli marssii lavalle. Väkijoukko kiinnostuu heti, ja tuijottavat silmät pyöreinä lavaa. Pyöveli asettaa miekan niskalle, tähtää, heilauttaa miekkansa ylös ja huitaisee rikollisen pään poikki siististi. Murahdan, kun vääntäydyn taas partioimaan. Minun pitää tänään mennä alakaupungin kautta. Yh. Haiseva läävä, onneksi asun "kerrosta" ylempänä.

(Kaupunki on ikäänkuin porrastettu, joten alhaalla asuvat ovat köyhimmät, seuraavalla kerroksella porvarit, aatelisto... älyätte varmaan.

• RPG Damon

(kehen oot meinannu törmätä? hankala vastaa tähä ku ei tiiä ketä tarkotat...)

• RPG Damon kirjoitti:

(kehen oot meinannu törmätä? hankala vastaa tähä ku ei tiiä ketä tarkotat...)

(Voit reagoida siihen jos haluat. Kuvaus sopii sinun hahmoosi ja olet sopivassa paikassa... )

• Oksennusta ei tullutkaan.

Laitan oman ämpärini sivuun ja katson miestä, joka on kiivennyt sohvalleni. Mietin voisinko jotenkin etikettisääntöjä noudattaen nuijia häntä lasipallolla ja ajaa ovesta ulos... Haalaan miehelle kupin vettä, sillä mitä nopeampaa hän on kävely kunnossa, sitä nopeampaa hän häipyy.
      "Juo." töksäytän. Ei pitäisi olla vaikeaa. Hyvinhän se on näyttänyt eilenkin sujuneen.

(vaimo koira XD)

• Otan lasin käteeni ja yritän selittää jotakin nielemisrefleksini hetkellisestä toimimattomuudesta, mutta kohdatessani naisen tuiman katseen arvelen, että on parempi vain tehdä hänen tahtonsa mukaan. Juon lasista huomatakseni, ettei tämä vesi olekaan kovin pahaa. Voittaa ainakin viikkoja kadulla ruukussa seisseen veden, sillä viemärijärjestelmää ei ole.
        "Kiitos, neiti... Keneksi minun tulisi puhutella teitä?" katson häntä merkitsevästi.

• icepicked kirjoitti:

Otan lasin käteeni ja yritän selittää jotakin nielemisrefleksini hetkellisestä toimimattomuudesta, mutta kohdatessani naisen tuiman katseen arvelen, että on parempi vain tehdä hänen tahtonsa mukaan. Juon lasista huomatakseni, ettei tämä vesi olekaan kovin pahaa. Voittaa ainakin viikkoja kadulla ruukussa seisseen veden, sillä viemärijärjestelmää ei ole.
        "Kiitos, neiti... Keneksi minun tulisi puhutella teitä?" katson häntä merkitsevästi.

Haisuli tuijottaa oudosti ja alan hermoilla, että hän on joku inkvisition vakooja.
        "Ihan vain Riley" päätän pelata varman päälle ja sanon vain etunimeni. "Ja te olette...?"

• emptyofficial._

(Änoh nyt kun tähän ei ketään reagoinut "nyyh" niin)
      Miehellä on päällään vahvat panssarit ja hän näyttää jonkin sortin vartijalta. En tiedä epäileekö hän minua mutta parempi lähteä silti luikkimaan ja äkkiä. Kiipeän muutaman muurin yli ja kohta olenkin jo katolla. Sitä pitkin pääsen varmasti karkuun. Yhtäkkiä katto sortuu ja putaoan jonkin sortin ennujastan tupaan. Putoan lattialle jalat edellä mutta romahdan saman tien lattiaan.

• kurpizza

Yhtäkkiä joku rojahtaa katon läpi. Hienoa. Tämä ei edes ole minun asunto. Laho tämä kylläkin on, joten voin syyttää vesisadetta. Rahaa pitäisi olla tarpeeksi...
      "Älä vain sano, että sinäkin olet krapulassa." sanon kummallisen rauhallisena.

• "Olen Brishen Holland, maanviljelijän poika," vastaan samalla asettaen vesilasin lattialle. Yhtäkkiä katolta kuuluu askelia, joita seuraa rysähdys, ja välikattomateriaalina toiminut heinä pöllyää ympäri huonetta. Säikähdän rysähdystä niin pahasti, etten aluksi edes huomaa uutta tulokasta.
        "Enhän minä edes ole pahasti krapulassa, neiti... Riley," sanon ja kaadun sohvalta alas.

• emptyofficial._

"Eh.... en tietääkseni....no ehkä ihan vähän päänsäryn puolesta..." Sanon edessäni seisovalle naiselle päätäni hieroen. Kaivan omenan taskustani ja alan mutustamaan "aamupalaani" vaivautumatta edes nousta ylös.

• Mulkoilen miehiä vuorotellen. Toinen alkoi syömään omenaa näyttäen puusta pudonneelta kakaralta ja toinen putosi sohvalta kaataen oksennusämpärin.
      "Ja kukas sinä olet?" kysyn omenan syöjältä. "Onko sammunut joku kaverisi?"

• emptyofficial._

Katson toista miestä ihmetellen ja hieman kuvoksuen kunnes nousen ylös ja sanon: "eh... aivan unohdin esittäytyä..." Olen hetken hiljaa kunnes kakaisen suustani ulos: "olen Savaric Schneider ja tuo selvästi pahaati viinan menevä maajussi ei ole tuttujani. Ja te olitte...?"

• "Riley Moon. Tämä kämppä ei ole minun, joten toivon, ettei sitä enää hajoteta enempää." palpatan. "Haluatko vettä?"

• emptyofficial._

"Mmm....kyllä kiitos." Sanon hieman epävarmana ja nukuksissa ympärillä tapahtuvasta. Olen valmis omenani kanssa joten heitän sen katossa olevasta reiästä pihalle.

• Katson katon reiästä ulos lentävää omenaa. Osuu tietenkin jotain kyylänaapuria päähän... Kiikutan Savaricillekin vettä.

• emptyofficial._

Juon veden yhdellä kulautuksella ja kiitän vielä kerran. Krapula alkaa jo selvetä eikä päätäkään enää särje.

• Savaric näyttää hiukan selvemmältä kuin lattialla makaava... Brishenkö se oli?
        "Miksi tulit katon läpi?" kysyn vähän rauhoittuneena.

• Tulen sisälle linnaan. "Mikael, minulla on sinulle uusi tehtävä", huppupäinen nainen sanoo, "sinun tulisi aiheuttaa kaaosta kun veljenpoikani isoisän lapsenlapsi mestataan. Yritä ampua pyöveli, mutta älä vapauta mestattavaa."
      "Mutta kun minä...", yritän sopertaa sillä en itse halua joutua mestatuksi.
      "Saat roiman korvauksen", nainen tokaisee.
      Kasvoilleni muodostuu hymynpoikanen ja sanon kunnioittavasti: "Teen niin kuin parhaaksi näette".
      "Seuraava teloitus on ylihuomenna kello neljältä", nainen tiedottaa kun lähden pois linnan portilta.

• RPG Damon

(sori; nukahin.mut mun hahmol on vaa lakki, maski ja takki yllää. Panssari ei näy. Mut oletetaa ny...)
      Minuun törmää mies ja jatkaa matkaa. Hän nousee jollekkin katolle enkä näe häntä enää. Mutta muutama sotilas juoksee perässä ja pistän itsekkin juoksuksi. Murskaan yhden ikkunan ja hyppään sisään taloon. Sotilaat nenevät ohi. Päätän jäädä autioon taloon vielä joksikin aikaa.

• emptyofficial._

"Öhh tulin katon läpi koskah.... hmm tuota... minut aiottiin...." en saa sanaa oikein suustani koska en ole varma pitäisikö minun luottaa naiseen.

• "K-kerro vain, me... me kaikki haluamme kuulla," mumisen lattianrajasta.

• sherelockki

Vai että on Raippari päättänyt osallistuu roolipeliin

• faddikti

Olen juuri saapunut kaupunkiin. Kävellessäni ihmiset kaikkoavat tieltäni. Johtuukohan se ulkonäöstäni vai siitä, että he jotenkin aistivat, etten ole ihan tavallinen? Ihan sama. Kaupunki on paljon suurempi, kuin vanha kotikyläni. Tiesin sen, mutta silti olen hämmentynyt kaupungin suuruudesta. Minusta tuntuu, että joudun nukkumaan tämän yön taivasalla, koska en ehtinyt hakea kotootani rahaa mukaan, joten ainoa omaisuuteni oli hyvin pieni pussillinen rahaa, jota pidän aina mukana ja tietenkin pari muutakin asiaa, joita kuljetin aina.

Mutta mikä tuo on? Ennustajan maja. Tämä saattaa olla riskipeliä, mutta jos hän on yhtään kiinnostunut oikeasta taikuudesta, voisin maksaa yösijan tiedolla...

Kävelen sisään ennustajan majaan. Täällä näyttää olevan juhlat, ajattelen katsellessani ympärilläni.
      "Päivää. Tuota... En kai häiritse?" soperran.

• HeKeKee'd

Tämä paikka haisee. Alakaupunki on nimensä mukainen. Kulkukoiria on siellä täällä, siat piehtaroivat mudassa, ihmiset nakkelevat jätöksiänsä pihalle. Kaikkialla haisee paskalta. Kadulla vastaan tulevat ihmiset välttelevät katsekontaktia ja kumartelevat, kun hopeana kiiltävä haarniskani kiiltää auringossa. Nostan päätäni sotilasmaiseen tyyliin ylös tyytyväisenä.

Samassa jostain kuuluu rysähdys. Ratamokujalta. Lähden harppomaan sinne pikaisesti. Heti sinne päästyäni huomaan talon jonka katossa on reikä.

Jahas. Näen kun joku papparainen laahustaa sisään taloon. Käydäänpä vilkaisemassa. Marssin talon eteen nopeasti. Kurkkaan ikkunasta. Likaisesta ikkunasta ei näe selvästi, mutta kaksi miestä makaa kuolleen oloisena olohuoneessa. Vedän teräksisen miekkani ja marssin sisään.

"Pysähtykää poliisin nimeen!"

• Siiliö/Faddikti

Kiepsahdan ympäri. Joko minut tajuttiin? Otan taskustani vaivihkaan pullon, joka sisältää happoa, joka ei ole mitään äärimmäisen vahvaa, muttei varmaan tunnu kivalta silmissä.
      "Minä olen vain vanhus, joka haluaa tietää tulevaisuutensa! Älkää pidättäkö minua!" huudahdan mahdollisimman höperöllä äänellä. Tulevaisuuteni? Ihan kuin joku uskoisi, että eläisin niin kauaa, että tulevaisuuden tietämisestä olisi apua.

• Tuijotan sisään ilmestynyttä vartijaa ja vanhusta.
        "Mistä lähtien krapulaisten auttaminen on ollut laitonta?" Kysyn vartijalta.

• emptyofficial._

"Jos kerron joku toinen kerta käykö?" Sanon ja lähden äkkiä takaoven kautta lipettiin. Pääsen juuri ja juuri huomaamatta ulos mutta lisää sotilaita on tulossa. Parenpi pitää intensiteettiä matalalla. Ja vedän hupun päähäni ja lähden luikkimaan alakaupunkiin. Päädyn räsyiseen kapakkaan ja menen baaritiskille. Tilaan lasillisen viskiä ja shotin pirtua. Kun baarimikko sanelee laskua nappaan häntä kauluksesta kiinni ja pistän tikarin hänen kurkulleen."Olisi hyvin jaloa jos talo tarjoaisi." Sanon hädissään olevalle baarimikolle. "T-tottakai." Baarimikko vastaa. Huudan koko kapakalle: "Talo tarjoaa seuraavat kolme kierrosta!" Ja kapakassa syntyy riemun ja juhlan ääntely.

P.S. (on hyvin imarreltavaa toki mutta en ole Raippari)

• Siiliö/Faddikti

IMARTELEVAA!?!

• emptyofficial._

Joo "imartelevaa" XD

• Paiskaan likaisenharmaan auton oven kiinni ja vedän sieraimiini raikasta ilmaa. Okei, auto siis ei ole minun. Olen alaikäinen. Minä ikäänkuin....löysin sen tien varresta hylättynä. Tai, puhutaan nyt suoraa totuutta. Auton omistaja oli mennyt tarpeitaan tekemään, ja auto sattui eteeni juuri kun kantapäässäni kirvelevä rakko puhkesi. Päätin että nyt riittää, ja kaahasin autolla pois. Autoksi sitä ei ehkä ihan voi sanoa, pikemminkin romuksi. Mutta kyllä se patikoimisen voittaa.
      "Vai tämä siis on Abaddon..." mumisen mietteliäänä ja kiepautan punaisen kiharan omalle paikalleen korvani taakse. Minua pelottaa noitavainot. Punaiset hiukset ja siniset silmät, pisamia siellä täällä. Toivottavasti vielä täällä kaupungissa ei ole noitavillitystä, tuumaan lähtiessäni lampsimaan lähempiä asutuksia kohti. Samalla silmäilen tarkemmin kaupunkia. Se vaikuttaa melko vanhalta, ei lainkaan niin uudelta kuin.....Nyyhkäisy purkautuu huuliltani kun ajattelen Adamia. Polkupyörät ovat juuri muotia (ainakin vanhassa kaupungissa jossa asuin), ja moni on innostunut oikein toden teolla pyöräilystä. Pyörä, käännös, törmäys. Hässäkkä, sairaala, kuolema. Pyyhkäisen kyyneleen kiukkuisesti kasvoiltani. Menneet täytyy unohtaa.

//Okei tä oli ____hyvin_____ sekava mutta eheheh

• Autolla? Mih..?

• emptyofficial._
        icepicked kirjoitti:

Autolla? Mih..?

Tää oli vähän niinkun keskiaikaiseen tyylin tarkotettu tää RoPe

• emptyofficial._ kirjoitti:

Tää oli vähän niinkun keskiaikaiseen tyylin tarkotettu tää RoPe

Ainahan roolipeliin eksyy niitä, jotka eivät tajua mitä saa ja mitä ei saa ottaa mukaan. Tämä siis kertoo keskiaikaisen kaltaisesta maailmasta, johon ei TOSIAANKAAN saa ottaa mukaan mitään autoja!

• assassin kirjoitti:

Ainahan roolipeliin eksyy niitä, jotka eivät tajua mitä saa ja mitä ei saa ottaa mukaan. Tämä siis kertoo keskiaikaisen kaltaisesta maailmasta, johon ei TOSIAANKAAN saa ottaa mukaan mitään autoja!

Ihan sivuhuomautuksena: polkupyöriäkään ei ollut silloin.

• "Voi saatana helvetti," sihahdan kuullessani äänen. Pääsen joten kuten polvilleni maasta, ja nostaessani katseeni näen kiiltävään haarniskaan pukeutuneen miehen.
      "Anteeksi, hyvä herra, olin juuri lähdössä, kun hän..." sanon osoittaen katon läpi pudonnutta miestä.
      "rikkoi katon," jatkan ehkä turhankin kovalla äänellä. Esitykseni ei liene kovin vakuuttava, sillä luultavimmin en pysyisi edes jaloillani, jos nyt lähtisin kävelemään.

• RPG Damon

Etsiessäni vaatteita, kuulen viereisestä talosta mekastusta. Vedän hanskat käteeni ja saappaat jalkaani ja painun ulos. Menen majan seinän viereen ja pistän veitselläni seinään reiän. Painaudun seinää vasten nojaamaan ja kuuntelen. En muuten vaivaantuisi, mutta uusi kaupunki ja pienikin uutinen voi auttaa hahmottamaan aluetta.

• Kun olen juuri lähtemäisilläni portista, muistan olevani pennitön ja käännyn huputetun naisen puoleen: "Saisinko etumaksua? Sanotaanko 300 taaleria? (Toivottavasti taaleri on hyvä valuuttavaihtoehto ;))
      "Hyvä on, mutta saat luvan suoriutua tehtävästä puhtain paperein", huputettu nainen murahtaa.
      Laitan rahat taskuuni ja suuntaan suoraan Abaddonin parhaimpaan baariin. En juo alkoholia, mutta smoothie maistuisi. Näen baariin tultuani että siellä juhlitaan, ja kysäisen eräältä keski-ikäiseltä mieheltä että mitkä menot nyt on meneillään.
      Mies vastaa että baariin on tullut "vapauttaja", jonka ansiosta talo tarjoaa juomat ja einekset.
      Kysyn että kukas se vapauttaja on ja mies osoittaa tiskillä ryyppäävää ketterän näköistä miestä.
      Istahdan miehen viereen ja tilaan ison annoksen pirtelöä muffinssilautasen kera. Kysyn "vapauttajalta": "Mikä mies sinä olet olevinasi? Vai että vapauttaja?
      Oletko jo vapauttanut montakin neitosta?" Naurahdan ja sanon: Olen Mikael Whitestar, joka paikan taistelija" ja tarjoan samalla kättä paiskottavaksi.

(Emptyoffical saa jatkaa tuosta ;))

• emptyofficial._

Mulkkaan vieressäni istuvaa kättä tarjoavaa miestä kunnes sanon: "Olen Savaric Schneider ja en minä nyt tiedä olenko minä ni..." samassa joku paiskaa pullon jalkoihini " Ei perkele sanoinko minä että rauhottukaa! Niin mihin jäinkään aivan en minä niin sankari tai pelastaja ole... mitäs itse olet miehiäsi?" Kysyn ja paiskaan kättä.

• "Meikä on siis semmone joka paikan soturi", sanon ja esittelen hauiksiani, "Voimankäyttö on erikoisalaani". "Satutko tietämään olisiko tässä kaupungissa... Mikä se nyt olikaan... Ai niin Abaddon! Siis onko täällä Abaddonissa ihmisiä jotka tarvitsevat apua hämminkien aiheuttamiseen?" Yht'äkkiä käännyn vaistonvaraisesti ja otan kiinni tikarin, joka oli juuri lentämäisilläni minua päähän. Nousen ylös ja karjun: "Kuka helvetin saatana se oli joka teki tämän?" Huudan raivoissani ja mulkoilen kaikkia ihmisiä. Tusina ihmisiä osoittaa atleettisen näköistä miestä, joka näyttää katuvan tekoaan. Hytisee ainakin. Kävelen kohti miestä, nostan sen kauluksesta ilmaan ja paiskaan sen seinään.
      Istuudun takaisin paikalleni ja sanon: "Suo anteeksi Savaric, en vain siedä kiusankappaleita". Hörppään lasistani ja sanon: Kerropa vähän itsestäsi."

• emptyofficial._

"Noh saattaisi minulla olla muutama tuttu ketkä saattaisivat tarvita palveluitasi... noh sanotaanko vaikka näin että minä otan lain omiin käsiini ja väännän sitä. Tuo oli aika hyvä kaato ajattelitko osallistua turnajaisiin?"

• Siiliö/Faddikti

Katson vartijaa odottavast. Lieneekö hän sittenkään täällä minun takiani?

• Siiliö/Faddikti

Katson vartijaa odottavast. Lieneekö hän sittenkään täällä minun takiani?

• "No jos turnajaisia ajattelet niin sun olis hyvä tietää että jouduin pakenemaan kotikaupungistani koska mursin painikisoissa vastustajani selkärangan. Eikä säännöt kiinnosta muakaan. Mua kutsuttiin kavereiden kesken "Arvaamattomaksi"", Sanon ylpeänä, "Ja ihan syystä" lisään hymyillen.
      "Oletko muuten salamurhaaja?"

• Sinisiipinen

Hei voinko minäkin tulla mukaan?
        Nimi: Evelyn Fox
        Ikä: 9v
        Sukupuoli: nainen (tyttö )
        Ulkonäkö: oikeasti punaiset hiukset, mustattu noella =likainen vaikutelma. Pienikokoinen, pistväkatseinen, nopea.
        Kyvyt: Osaa parantaa monenlaista vaivaa kasvien ja muiden luonnosta saatavien elementtien avulla, osaa muutaman hassun loitsun, ja yhden salaa opetellun kirouksen.
        Luonne: Nenäkäs, kipakka (pieni ja pippurinen)
        Historia: asunut nuorena isoäitinsä, parantajaeukon luona, kun isoäiti oli kuollut tyttö jäi yksin ja lopulta hänet kavallettiit noidaksi. Hänet piti teloittaa mutta hän pääsi pakenemaan.
        Muuta: Häntä seuraa erikoislaatuinen kissa, jonka hänen isoäitinsä valjasti suojelemaan häntä.
        Tyttö pysyttelee useimmiten piilossa, vaeltelee kaupungissa, pihistää silloin tällöin jotain.
        Aseena vaivainen tikari.

En oo ennen osallistunu näihin nii kertokaa jos täs hahmossa on jotai pielessä xD

• Sinisiipinen kirjoitti:

Ulkonäkö: oikeasti punaiset hiukset, mustattu noella =likainen vaikutelma. Pienikokoinen, pistväkatseinen, nopea.
        Kyvyt: Osaa parantaa monenlaista vaivaa kasvien ja muiden luonnosta saatavien elementtien avulla, osaa muutaman hassun loitsun, ja yhden salaa opetellun kirouksen.
        Historia: asunut nuorena isoäitinsä, parantajaeukon luona, kun isoäiti oli kuollut tyttö jäi yksin ja lopulta hänet kavallettiit noidaksi. Hänet piti teloittaa mutta hän pääsi pakenemaan.
        Muuta: Häntä seuraa erikoislaatuinen kissa, jonka hänen isoäitinsä valjasti suojelemaan häntä.
        Tyttö pysyttelee useimmiten piilossa, vaeltelee kaupungissa, pihistää silloin tällöin jotain.
        Aseena vaivainen tikari.

En oo ennen osallistunu näihin nii kertokaa jos täs hahmossa on jotai pielessä xD

Täydellinen hahmoesittely!

• Sinisiipinen
        Sinisiipinen kirjoitti:

Aseena vaivainen tikari.

Hiippailen iltahämärissä Abaddonin kaduilla, toivon että saisin pihistettyä jotain syötävää itselleni. Läheltä kuuluu meteliä. Baarista. Tottakai siellä joku aina uhoaa. En välitä heistä vaan kävelen ohi. Katson vahingossa ikkunasta sisään ja katson jotakuta karskia miestä suoraan silmiin vetäydyn äkkiä kapealle kujalle, seinän syvennyksen varjoihin. Sydämeni hakkaa. Entä jos hän tulee ulos. Miksi tulisi? Olin niin mitätön . Ja jos hän tulee, tuikkaat häntä tikarilla selkään, likaista, mutta toimivaa peliä. Yritän vain vakuutella itseäni ja jään syvennykseen piileskelemään.

• emptyofficial._
        Sinisiipinen kirjoitti:

Aseena vaivainen tikari.

Täydellinen on. Priimakamaa!

• RPG Damon
        Sinisiipinen kirjoitti:

Hiippailen iltahämärissä Abaddonin kaduilla, toivon että saisin pihistettyä jotain syötävää itselleni. Läheltä kuuluu meteliä. Baarista. Tottakai siellä joku aina uhoaa. En välitä heistä vaan kävelen ohi. Katson vahingossa ikkunasta sisään ja katson jotakuta karskia miestä suoraan silmiin vetäydyn äkkiä kapealle kujalle, seinän syvennyksen varjoihin. Sydämeni hakkaa. Entä jos hän tulee ulos. Miksi tulisi? Olin niin mitätön . Ja jos hän tulee, tuikkaat häntä tikarilla selkään, likaista, mutta toimivaa peliä. Yritän vain vakuutella itseäni ja jään syvennykseen piileskelemään.

(kenest puhut? oman hahmoni pää on peitetty mustal maskil ja siit ei näy mitään solisluista ylöspäin, mut mitevvaa)
        Kuunnellessani pieni tyttö näkee minut ja pistää juoksuksi. Lähden perään, sillä jos hän kiljuu kenellekkään, inkvisitio saa minusta vihiä. Tyttö pakenee kujalle ja juoksen perään. Siellä ei näyttäisi olevan muita, mutta hän on ehtinyt piiloon. "Älä leiki kanssani." Sanon ja peitän uloskäynnin. "Tule esiin."

• emptyofficial._

"En ole varsinaisesti salamurhaaja vaikka olen toki murhannut ihmisiä mutta yritän pikemminkin vain selvitä...jos ymmärrät mitä tarkoitan. " sanoin ja tilasin lisää viskiä. Yhtäkkiä joku tulee koputtamaan olkapäähäni kysyen:"Luuletko olevasi kovakin?" Nousen ylös tuolistani ja vastaan kyseiseöle miekkoselle
      :" Älä enää ikinä koske minuun. Oletko nyt aivan varma että haluat saad..." Samalla mies ryntää minua päin mutta saan viime hetkellä väistettyä sen. Lyön kunnon oikealla ensin nyrkillä ja sitten kyynärpäällä miestä naamaan. Perään pyörähdän ja potkaisen häntä päähän toisen jalan pyörähtäen perässä maata pitkin kampittaakseen hänet. Mies kaatuu maahan hämmentyneenä. Hyppään häneen päälleen puukko sojossa ja täräytän puukon tämän pään viereen ja sanon:"Älä enää ikinä koske minuun." Samalla kun kiskon puukkoa lattiasta irti. Palaan tiskille samalla kun laitan puukkoa takasin paikalleen. "Niin mikä sinun nimesi olikaan?" Kysyn vieressäni kokoajan istuneelta mieheltä.

• emptyofficial._

"En ole varsinaisesti salamurhaaja vaikka olen toki murhannut ihmisiä mutta yritän pikemminkin vain selvitä...jos ymmärrät mitä tarkoitan. " sanoin ja tilasin lisää viskiä. Yhtäkkiä joku tulee koputtamaan olkapäähäni kysyen:"Luuletko olevasi kovakin?" Nousen ylös tuolistani ja vastaan kyseiseöle miekkoselle
      :" Älä enää ikinä koske minuun. Oletko nyt aivan varma että haluat saad..." Samalla mies ryntää minua päin mutta saan viime hetkellä väistettyä sen. Lyön kunnon oikealla ensin nyrkillä ja sitten kyynärpäällä miestä naamaan. Perään pyörähdän ja potkaisen häntä päähän toisen jalan pyörähtäen perässä maata pitkin kampittaakseen hänet. Mies kaatuu maahan hämmentyneenä. Hyppään häneen päälleen puukko sojossa ja täräytän puukon tämän pään viereen ja sanon:"Älä enää ikinä koske minuun." Samalla kun kiskon puukkoa lattiasta irti. Palaan tiskille samalla kun laitan puukkoa takasin paikalleen. "Niin mikä sinun nimesi olikaan?" Kysyn vieressäni kokoajan istuneelta mieheltä.

• emptyofficial._

Noh miks se nyt kaks kertaa tuli! >:D

• HeKeKee'd

"Mitä hittoa täällä hommataan? Miksi talon katto on rikkoutunut? Ei tämä mikään taverna ole! Vai onko? Harjoitetaanko täällä salaista viinakauppaa?" Samassa huomaan lattialla kristallipallon(?) "Jahas. Vai niin." Noukin kristallipallon maasta. "Kukas tämän omistaa?" Äskeisen ärjynnän jälkeen madallan ääntäni painostavaksi. "Kuka julkeaa harjoittaa noituutta kaupungissamme?"

• Neloth
        HeKeKee'd kirjoitti:

"Mitä hittoa täällä hommataan? Miksi talon katto on rikkoutunut? Ei tämä mikään taverna ole! Vai onko? Harjoitetaanko täällä salaista viinakauppaa?" Samassa huomaan lattialla kristallipallon(?) "Jahas. Vai niin." Noukin kristallipallon maasta. "Kukas tämän omistaa?" Äskeisen ärjynnän jälkeen madallan ääntäni painostavaksi. "Kuka julkeaa harjoittaa noituutta kaupungissamme?"

Huomenna teloitus, sitä ennen muutama vanki kiduttettavana. Ei helvetti. Kumpa olisin se köyhä puunhakkaaja joka olin vielä viisi vuotta sitten. Syljen kadunkulmaan ja astun sisään kapakan ovesta. Kävelen tiskille ja tilaan oluen.

• HeKeKee'd kirjoitti:

"Kuka tahansa näkee, että se on tavallinen koristepallo." Töksäytän. "Näyttänkö minä muka satavuotiaalta noidalta?"

• emptyofficial._

Nousen ylös, lähden kävelemään kohti kaupungin lähellä olevaa metsää. Kävelen vähän syrjemmämle metsään ja kiipeän puuhun nukkumaan

• emptyofficial._

No voi aasinkyrpä XD! unohtakaa muun viime viesti!!! Hitto vie!

• "Mikael on nimeni" sanon hämilläni. En osannut odottaa tuollaista ketteryyttä mieheltä, joka ylsi minua olalle.
      "Olet kyllä vaarallinen kokoiseksesi", huomautan ja tilaan lasillisen pirtelöä lisää. "Vai että olet murhannut monia..." mietiskelen itsekseni ja sanon: "Me olemme aika samankaltaisa vaikka ulkoa ei niin ajattelisi. Molemmat väheksytään sääntöjä ja ei pelätä kahakoita" Samalla sisään astuu likaisen oloinen mies. "Onko tuo jätekujan asukkaita?" Kysäisen nenääni nyrpistäen. "Muuten, haluatko auttaa minua eräässä tehtävässä?" kysyn. "Saat puolet palkkiostani" lisään.

(Tehdäänkö niin että ensi kerralla jos joku enää ryhtyy tappelemaan niin ratkaistaan kiista nopilla Myrskyn sankarit-roolipelin sääntöjen mukaan? Kysyn koska jos kaksi pelaajaa ottaa yhteen niin.... ymmärrätte varmaan ;))

• (Sovitaan että et lähde vielä)

• emptyofficial._

(Ei mul oo mitään sitä vastaan jos mul joku selittää toteutuksesta.:-))

"Vai on Mikael nimi...hmm enimmäkseen saadakseni mitä haluan tai itsepuolustukseksi. Hmm ja mimmoisestahan summasta mahtaa olla kyse?" Sanon ja hörppään viskistäni.

• "Kuule, et sinä noidalta näytä, et ollenkaan," huutelen lattialta arvellen, että se on paras keino hankkiutua ulos tilanteesta. Saatan yhtä hyvin olla väärässä. Yritän taas nousta ylös, mutta epäonnistun ja putoan kontilleni katonkappaleiden keskelle.

• "Siinäs kuulit." Sanon vartijalle.

• Siiliö/Faddikti

Olen hermostunut, koska paikalla on noitavainoihin hurahtanut kaupunginvartija ja joku mainitsi satavuotiuden. Enhän minäkään ihan sata ole, mutta näytän vanhemmaltakin. Päätän pitää turpani kiinni, jottei minua muistettaisi.

(Noppajutussa ei mitään valittamista, mutta se ei onnistu. Myrskyn sankarit on muuten pelimekaniikaltaan aika hyvä, mutta tarina valitsee täysin pelaajien tekemiset.)

• (Miksei noppa onnistu? Ja tarkoitin Myrskyn sankareiden sääntöjä, en tarinaa)

"No siis sinun osuutesi olisi 2500 taaleria. Mutta voinko luottaa sinuun? Nimittäin tehtävä on aika lailla hengenvaarallinen. Ja sano vielä kuka tuo verelle haiseva mies on?"
      Kulautan viimeisetkin kulaukset pirtelöstäni ja sanon vielä: "Tiedätkö yhtään hyvää majataloa jossa voi yöpyä rauhassa?"

(Vastaa tällä kertaa kaikkiin kysymyksiini, kiitos ;p)

• emptyofficial._

"Kyllä voit luottaa minuun. En minä vain tiedä mutta ei herätetä huomiota haiskahtaa vähän vartijalta. En sattumoisin tiedä hyvää majapaikkaa mutta itse yövyn Käytetyssä Kolikossa." (joku random majatalo nimi)

(Anteeksi viivästys, nettiyhteys kusi itsensä ulos pelistä :p)

• HeKeKee'd

"Vai että koristepallo" sanon jatutkailen esinettä käsissäni. "Oli tai ei, se lähtee mukaan. Ja joka ikinen teistä tulee selvittämään asian huomenna asemalle." Vilkuilen paikallaolijoita painaen heidän piirteitään muistiin. "Nimet?" Sanon kaivaessani muistion esiin.

• "Minun nimeni on Brishen Holland," sanon pyyhkiessäni likaa housuistani, olen nimittäin viimeinkin onnistunut pääsemään jaloilleni.
      "Mutta tuskin sinä sitä tietoa tarvitset, sillä olin juuri lähdössä tästä," jatkan älyten samalla sekunnilla, että olen jo kertonut nimeni hänelle.

• "No, jos suhun voi luottaa niin kerron tehtävän:
      Abaddonin suuraatelisten sukuun kuuluvan naisen kaukainen sukulainen mestataan huomenna. Ja minä en ole hyvä tappamaan salaisesti. Joten ajattelin että jos sinä jostain puskasta ampuisit pyövelin kun minä keräisin huomiota? Ja ainiin, teloitusta ei ole tarkoitus estää vaan aiheuttaa kaaosta mestauksessa" sanon vieläkin hiukan epävarmana siitä että teinkö oikein.

(Käykö että nää nukahti baariin? Koska majatalon etsiminen olisi ajanhukkaa)

• emptyofficial._

(Käy) "se on sitten selvä. Suo anteeksi minä lähden majatalooni." Nousen ylös ja kävelen ulos. Oikaisen parin muurin yli ja pian olenkin perillä.

(Miltä muute kuulostaa et jatkettais aina aamullla sitte vikasta viestistä.)

• Joskdsllsls

Liityn mukaan! Hahmoni on ES-Jonne, hän osaa juoda eeässän ykösellä ja keulia pyörällä.

Pyöräilen majataloon.

• Siiliö/Faddikti

(Nopat eivät onnistu, koska ensinnäkin: Mitkä ovat hahmojen ominaisuuspisteet. Minä en ala arpomaan pisteitä hahmolleni enkä etenkään Myrskyn sankareiden räkäisellä ja hahmoluokkia suosivalla systeemillä. Toisekseen.

"Mun hahmo lyö sun hahmoa ja osumaheitto... 20!"
      "Mun hahmo lyö takas ja osumaheitoks tuli 15."
      "Mun hahmo lyö taas ja taas kakskytä!"
      "Sä huijaat!!!"

Ni. Minä en pysty luottamaan kehenkään täysin edes täällä enkä aio odottaa, että kukaan muukaan pystyisi. Etenkin minun loistavaan noppatuuriini (True story) luottaminen olisi haaste. Ja entäs kun joku oikeasti huijaa? Jos esim. minä päätän huijata, niin te ette kyl huomaa sitä koskaan. Muista en tiedä. Eikä kaikilla taatusti ole kaksikymmentäsivuista noppaa kotona.)

Eipä nimien kertomisesta taida haittaakaan olla...
      "Alfred Harrison", sanon.

• kurpizza_

(Eikö Assasain ole mukana? Outoa...)

"Riley Moon." Töksäytän vartijalle. Pallo tosissaan on pelkkä koriste, mutta menisi ikuisuus hankkia rahat uuteen. Tosin... Voisin alkaa satuilemaan käsien rannuista ja naamarypyistä.

• kurpizza_ kirjoitti:

(Eikö Assasain ole mukana? Outoa...)

"Riley Moon." Töksäytän vartijalle. Pallo tosissaan on pelkkä koriste, mutta menisi ikuisuus hankkia rahat uuteen. Tosin... Voisin alkaa satuilemaan käsien rannuista ja naamarypyistä.

(En ole mukana, koska en keksi hahmoa. Kaikkea ritaria ja assassiinia on jo tarpeeksi eikä minulla tule mitään muitakaan ideoita mieleen...)

• assassin kirjoitti:

(En ole mukana, koska en keksi hahmoa. Kaikkea ritaria ja assassiinia on jo tarpeeksi eikä minulla tule mitään muitakaan ideoita mieleen...)

(Mitä se haittaa? Ei tarvi aina olla niin erikoinen... Outoa pelata, jos sinä et ole mukana... Varsinkin kun entisessä ropessa jouduttiin jaarittelemaan tylsyyteen asti... Voithan tehdä varkaankin?)

• halfelf

Minäkin lähden majatalooni.
      Törmään kadulla vartijaan ja moikkan sitä. Päätän kokeilla käytettyä kolikkoa.

(Okei, perustelusi oli vakuuttavia)

• RPG Damon

(sinisiipee ei näy. yliviivataan edelline viesti ja jatketaa siit mihi jäin.)
      Majassa kuuluu olevan joku inkvisition koira. Jos alkaa tappelu, tiedän kenen puolella seison, mutta päätän odottaa. Autan heitä jos tulee tarve. Mutta muuten en aio herättää huomiota. Ja sotilaan mentyä voinen kysellä täältä kaupungista.

• sinisiipinen

Herään säikähtäneenä. Missä olen? Kapealla kujalla nojaamassa seinään. Olinko todella nukahtanut tähän? Ei lainkaan minun tapaistani. Ilmeisesti minusta ei välitetty baarissa. Miksi välitettäisiin? Minua ei tunnistettaisi noidaksi. Olin naamioitunut hyvin. Minulla on vahva tunne että joku tarkkailee minua. En kuitenkaan näe ketään.

(Taisin vähän pudota kärryiltä noissa tapahtumissa nii en oikeen uskalla tehdä mitään erityisenpää xD)

• sinisiipinen kirjoitti:

Herään säikähtäneenä. Missä olen? Kapealla kujalla nojaamassa seinään. Olinko todella nukahtanut tähän? Ei lainkaan minun tapaistani. Ilmeisesti minusta ei välitetty baarissa. Miksi välitettäisiin? Minua ei tunnistettaisi noidaksi. Olin naamioitunut hyvin. Minulla on vahva tunne että joku tarkkailee minua. En kuitenkaan näe ketään.

(Taisin vähän pudota kärryiltä noissa tapahtumissa nii en oikeen uskalla tehdä mitään erityisenpää xD)

(Kannattaa järkätä niin, että "törmää" sattumalta johonkuhun, joskin silloin joudut riippuvaiseksi hänen paikallaolostaan.)

• emptyofficial._

Herään aamulla pedistäni käytetyssä kolikossa. Krapula ottaa jonkun verran valtaa.

• Herään olkisängystäni käytetyssä kolikossa. Mieleeni tulee eilinen tappelu motellin pääkokin kanssa. Mitäpä meni tekemään pilaantunutta muhennosta.
      Lähden motellista teloitukseen. "Toivotaan että Savaric tulee ajoissa", murahdan itsekseni. Tuntuu väärältä tappaa pyöveli mutta bisnes on bisnes.

(Kuule, ei niitä noppalukemia tarttee sanoa, kunhan sanoo osuiko ja aiheuttiko kriittisen ja tappoiko ym.)

• Sinisiipinen

Aukiolta kuuluu meteliä. Ihmiset huutavat. Kävelen lähemmäs ja huomaan että teloitus on alkamassa. Voi ei voi eieiei en halua nähdä enää yhtäkään teloitusta. Katson pyöveliä murhaavasti. Tiedän ettei ole reilua syyttää häntä mutta se on vain niin helppoa.. sitten säikähdän kun kuvittelen hänen katsovan takaisin ja säntään tulosuuntaani katsomatta eteeni. Törmään johonkin. Tai johonkuhun.Pitkä mies joka näyttää soturilta. Peräännyn osin pelästyneenä ja osin ärsyyntyneeltä. Muista ettei hän voi tunnistaa sinua, sanon itselleni ja mulkaisen häntä pahasti.

(Noudatin ohjetta siis kirjaimellisesti

)

• Emptyofficial._

Juoksen motellista täyttä vauhtia teloitukseen. Heitän kiipeilykoukun muurin päälle ja lähden kiipeämään. Oan hyvän asennon. Otan jousen ja nuolen selästäni ja tähtään...

• emptyofficial._

Lisään tähän vielä: ja jään odottamaan mikaelin merkkiä.

• Neloth
        emptyofficial._ kirjoitti:

Lisään tähän vielä: ja jään odottamaan mikaelin merkkiä.

(Eli siis minä taidan olla se mestaaja...?)
        Kävelen mestattavan luokse. Mestattavan pää on palkilla ja palkin vieressä on kori. Nostan kirveeni.

• Odotan pyövelin nostavan kirvettään. Isken Savaricille silmää ja vedän sormeni kaulan poikki merkiksi että nyt voi ampua ja samalla alan sekoilemaan. Huudan ja kiljun, riehun kuin pyörremyrsky. Ihmiset ovat kauhuissaan ja pakenevat minun tieltäni.
      Toivon hartaasti että pyövelin huomio kiinnittyisi minuun. Näen samalla pienen tytön juoksemassa kadulla.

• Neloth

Näen kun joku alkaa riehumaan ja lasken kirveeni. Päätän odottaa sen aikaa kun vartijat saavat taltutettua mielipuolen.

• Siiliö/Faddikti

Etsin poliisiasemaa. Olin nukkunut yön sivukujalla, eikä se ollut tehnyt hyvää vanhalle ja raihnaiselle keholleni. Joka paikkaa särki. Joku oli myös päättänyt ryöstää minut. Tuli vaan ja puukotti kylmäverisesti selkään. En halunnut aiheuttaa hämminkiä, joten olin esittänyt kuolevani ja antanut roiston viedä tavarani. Onneksi hän oli ilmeisesti luullut -sitä- rihkamaksi ja heittänyt pois. Oli siis helppoa vaan noukkia -se- takaisin ja jatkaa elämääni ilman pelkoa siitä, että joku tuhoaisi -sen- ja samassa sieluni.
      "Hyvä herra. Voisitteko neuvoa minut poliisiasemalle?" kysyin eräältä mieheltä, joka neuvoi minulle reitin. Löydettyäni poliisiasemalle, menin sisään.

• emptyofficial._

Viritän nopeasti jouseni ja ammun kohti mestaajaa. Nuoli lentää juuri sopivassa kaaressa...

• Näen, kuinka nuoli uppoaa mestaajan selkään. "Hmm, pyövelillä on mahdollisuus selvitä elossa." Ihmiset eivät huomaa salamurhausta. Juoksen nopeasti mestattavan luo, koppaan hänet syliini ja lähden pakoon. Tiedän olevani hidas, ja siksi osoitan Savaricia sormellani ja huudan: Murhaaja!". Muodostan huulillani sanan : Pakene! - ja pinkaisen juoksuun. Tovon hartaadti että savaric ei jää kiinni. Kaksi vartijaa on perässäni. Pysähdyn huohottaen, käännyn ja hyökkään vartijoiden kimppuun. Isken vasarallani toista vartijaa päähän kun samalla viillän kurkun auki toiselta vartijalta teräskynsilläni. Jatkan juoksemista kunnes saavun aatelisten palatsin edustalle. Koputan oveen ja huppupäinen nainen avaa oven. Viskaan pojan sisälle ja vaadin rahojani. Saan 6000 taaleria ja nainen sanoo "Olet ne ansainnut." En jää juttusille vaan lähden juoksemaan käytettyyn kolikkoon.

• Sinisiipinen

En ehdi kauaa ihmetellä kun alkaa tapahtua. Pyöveli kaatuu maahan nuoli selässään. Joku huomaa murhaajan ja ihmiset rynnivät hänen peräänsä. Pelkään liiskaantuvani joukon jalkoihin ja juoksen mukana, etummaisten joukossa. Näyttää kai siltä että minäkin jahtaisin murhaajaa mutta todellisuudessa yritän vain päästä pakoon vihaista ihnisjoukkoa.

• emptyofficial._

Pudottaudun noprasti alas muurilta ja ajattelen: "Tämä ei kuulunut sopimukseen. Hän saa luvan maksa 500 taaleria lisää." Juoksen kohti alakaupumgin syövereitä. Juoksen aivan kaupungin laidalla olevaan pikkupuotiin, joka näyttää tyhjältä. Etsin takahuoneesta epätoivoisesti salaluukkua kun huomaan ihmeellisiä esineitä hyllyillä. Seiniltä roikkuu paljon koruja ja riipuksia, hyllyllä on purnukoita joiden sisällöstä en halua tietää. Aivan perällä huoneessa on suuri arkku. Koitan avata arkkua mutta se on lukittu juuri silloin astuessani lattiasta kuulu ontto ääni. Löysin piiloluukun. Hamuilen lattiantasoa sormillani löytääkseni reunan. Kiskaisen luukun auki ja sisällä on aivan pimeää. Nappaan hyllyltä öljylampun ja täytän sen öljyllä. Sytytän sen ja se palaa täydellisesti. Hyppään alas huoneeseen vetäen luukun kiinni.

• Saavuttuani käytettyyn kolikkoon kysyn motellinomistajalta että onko hän tavannut savaricia. Omistaja pudistaa päätään. "Perkele!" Huudan epätoivoisena. Olisi pitänyt sopia kohtauspaikka. No, eipä tälle voi mitään. Lähden kuitenkin takaisin mestauspaikalle ja näen pyövelin lavalla. Ketään ei näemmä kiinnosta pyövelin tilanne. Mutta minua kiinnostaa. Lähden auttamaan pyöveliä. Teen parantavan loitsun, ja verenvuoto lakkaa. Sitten irrotan nuolen ja teen umpeutusloitsun. "Oletko kunnossa?" Kysyn pyöveliltä.

(Alkoi omaatuntoa kolkuttamaan toi tappohomma :p)

• Neloth

Yskäisen ja vastaan "Luulen niin." "Kuka sinä olet ja onko sinulla mitään hajua tapahtuneesta?" Kysyn.

• "Olen se, jonka takia sait nuolen selkääsi". "Tule niin selitän kaiken samalla kun lähdemme käytettyyn kolikkoon".

• Neloth

"Hyvä on" vastaan, ja lähden seuraamaan Mikaelia.

• "Sain siis tehtävän inkvisition kuningattaren sisarelta että minun tulisi pelastaa hänen kaukainen sukulaisensa teloituksen kynsistä. Tai oikeastaan, ei pelastaa vaan aiheuttaa kaaosta teloituksessa mutta piti pelastamistakin yrittää." Sylkäisen kadunkulmaan ja jatkan: "Näit minut baarissa, etkö nähnytkin? Ja kaveri, se hoikempi joka veti humalaisen turpaan, ampui sut mun pyynnöstäni muurin harjalta. Oikeastaan suunnitelmiini kuului myös sinun tappaminen mutta omaatuntoa alkoi kolkuttamaan. Sinähän vain ansaitset elantosi päitä pudottamalla.", naurahdan ja pidän pienen tauon. "Inkvisitio ei ole hyvä hallitus, nimittäin luulin että pääsisin sotilaista eroon mutta kuninkaallisten auttaminen ei avittanutkaan minua eroon rikosrekistereistä. Eli minä olen nyt etsitty rikollinen."

(Tuntuu kuin rpg-into alkaa muilla laantumaan

• Neloth

"En ole vihainen minun murhayrityksestä, teenhän lähes samoja hommia itsekin. Ja muutenkin, ilman sinun apua olisin todennäköisesti vuotanut kuiviin. Olen sinulle palveluksen velkaa." Sanon.

• "Et ole mitään velkaa. Ollanhan me molemmat ihmisiä. Mutta sen ainakin tiedän että inkvisitio saa tietää, millaista on muiden hyväksikäyttäminen. Jos olisin jäänyt kiinni, olisin varmasti seuraava 'asiakkaasi'", sanon vihaisena.

(Missä muut on? Kurpizza, emptyoffikal, faddikti ym?)

• (Minulla nyt jäi, sillä en jaksanut puhelimella vääntää kirjoitusta.)

Haukottelen herätessäni ja muistan, että meidän piti mennä poliisiasemalle. Hoffman nukkuu vielä lattialla ja päätän jollakin ilveellä raahata hänetkin mukaan. Nappaan maanviljelijää nilkoista kiinni (?) ja lähden kiskomaan häntä ulos (?).

• Herään, kun pääni kolahtaa kynnykseen ja huomaan, että joku raahaa minua jaloista.
      "Mitä pirua?!" protestoin, ja huomaan sitten, että tämähän on eilen tapaamani neiti... Rivé? Rayle? Riley. Se se oli.
      "Anteeksi, neiti... Riley," yritän kiinnittää hänen huomionsa.

• "Meidän piti mennä poliisiasemalle." sanon nuivasti ja jatkan raahaamista. "Haluan koristepalloni takaisin."

• kurpizza kirjoitti:

"Meidän piti mennä poliisiasemalle." sanon nuivasti ja jatkan raahaamista. "Haluan koristepalloni takaisin."

"Oletko varma, että tämä on mukavin tapa matkustaa?" kysyn kolauttaessani pääni jo toisen kerran.

• Siiliö/Faddikti

Olen olemassa, mutten keksi mitään. Lähinnä odottelen, että joku muukin löytäisi poliisiasemalle.

• "En." vastaan. "Hyvä kun sanoit." Pyörähdän ympäri, niin että olen selin kiskottavaan ja pinkaisen juoksuun. Onneksi poliisilaitos ei ole kaukana. Naapurin kyylä tuijottaa hivenen kummastuneena nenä lytyssä ikkunaa vasten.

• (Siis hetki, raahaatko minua yhä mukanasi?)

• icepicked kirjoitti:

(Siis hetki, raahaatko minua yhä mukanasi?)

(Juu. XD)

• kurpizza kirjoitti:

(Juu. XD)

(No siinä tapauksessa...)

"Älä nyt, vaatteetkin likaantuvat!" huudan hädissäni. Minne olimmekaan menossa, poliisiasemalle?
        "En minä putkaan halua!"

• icepicked kirjoitti:

(No siinä tapauksessa...)

"Älä nyt, vaatteetkin likaantuvat!" huudan hädissäni. Minne olimmekaan menossa, poliisiasemalle?
        "En minä putkaan halua!"

Pysähdyn.
        "Vartija käski meitä menemään poliisiasemalle. Käveletkö siis itse?" Päästään Hoffmanin nilkoista irti.

• kurpizza kirjoitti:

Pysähdyn.
        "Vartija käski meitä menemään poliisiasemalle. Käveletkö siis itse?" Päästään Hoffmanin nilkoista irti.

Ei kai tässä muu auta. Nainen näyttää siltä, että käy kimppuuni, jos kieltäydyn, joten näen parhaaksi lähteä hänen jäljessään poliisiasemalle.

• icepicked kirjoitti:

Ei kai tässä muu auta. Nainen näyttää siltä, että käy kimppuuni, jos kieltäydyn, joten näen parhaaksi lähteä hänen jäljessään poliisiasemalle.

Saavun poliisiasemalle ja löydän eilisen vanhuksen sieltä.
        "Huomenta." tervehdin.

• "Tirsk!". "Jos toi on sen miehen vaimo, on kylläkin vahvaa tekoa" sanon ja jatkan matkaa. "Sori muute, mikä sun nimes on?" Kysyn älyten että olen jutellut tuntemattoman kanssa koko matkan.

• Neloth

"Ulfric Greenwood." Vastaan. "Entä sinä?" Kysyn.

• emptyofficial._

(Valitan mutta ilman nettiä ei ole helppo kirjoitella tänne:p matka tukholmaan Etelä-Ruotsista ilman nettiä nääs. Ja kun sain netin harjoittelin sähkökitaran soittoa. Mutta täällä taas)

Kuuntelen tarkasti korva luukussa kiinni eikä mitään erikoista kuulu. Raotan luukkua, ei ketään missään. "Hyvä, nyt lunastamaan palkkiota." Ajattelen "mutta ensin avaan kyllä tuon arkun. Otan satunnaisen miekan hyllyltä ja väännän arkkua auki. Miekka katkeaa eikä arkku aukea. Potkaisen arkun lukkoa epätoivoisesti. Otan tikarini ja tiirikoin sillä lukkoa. Eka yritys ei auta ja kolmannella on jo hyvin turhautunut olo. "Noh olen aina sanonut että neljäs kerta toden sanoo." Tokaisen itsekseni. Arkun lukko tuntuu avautuneen, mutta saranat ovat pahasti ruostuneet. Tökin ruostetta tikarilla pois niin että se katkeaa. Raivostun ja heitän tikarin jämän pois ja ajattelen: "Täällä on parempi olla jotain arvokasta." Samalla kun revin arkun kantta auki. Kansi löystyy hieman mutta sen avaamiseen tarvitaan selvästi lisää lihasvoimaa."Hmm, paikka näyttää hylätyltä tuskin tänne kukaan tulee." Tuumin ja lähden hiipimään kohti Käytettyä Kolikkoa.

• Siiliö/Faddikti

Se eilinen ennustaja tulee sisään ja tervehtii minua.
      "Huomenta", vastaan.

• "Nimeni on Mikael Whitestar. Oletko sinä muuten nähnyt Savaricia, sitä hoikkaa kaveria joka istui mun vieressäni baarissa?" Kysyn mahdollisimman rauhallisesti.
      "Olen sille aika pahasti velkaa. Toivotaan että ei jää kiinni" sanon epätoivoisesti.

• Neloth

"Sitä joka ampui minua? Pelkäänpä että en ole." Sanon.

• "Oletko nähnyt sitä tyyppiä, jolle meidän piti ilmottautua. Ja anteeksi, taisin unohtaa nimenne." sanon vanhukselle. Tähyilen samalla Hoffmanin perään. Ei kai se saakelin idiootti jäänyt jonnekin?

• emptyofficial._

Juuri sillä hetkellä kävelen Käytettyyn kolikkoon ja huudan iloisesti: " Joku on minulle 3000 taaleria velkaa!"

• Sinisiipinen

Olen uupunut turhasta juoksemisesta ja todella nälkäinen. Alkaa sataa. Mahtavaa. Aivan kuin asiat eivät olisi jo tarpeeksi kehnosti. Joku myy hedelmiä ja vihanneksia torilla. Omenat näyttävät houkuttelevilta sateen huuhtomina. Myyjä riitelee keskittyneesti vanhan miehen kanssa. Kukaan ei huomaisi.. Nappaan omenan nopeasti ja piilotan sen taskuuni. Kävelen poispäin muina (öhh.. tyttöinä?) Luulen ettei kukaan ollut huomannut, mutta sitten kuulen juoksuaskeleita ja "Ottakaa varas kiinni! "-huudon. Säntään juoksuun. Sadepisaroita tipahtelee hiuksista ja kasvoista maahan. Mustina noesta. Hiukset. Voi ei, miksi tämä rankkasade juuri nyt!? Juoksen kapealle kujalle (rakastan kapeita kujia, onneksi niitä on paljon Abaddonissa!) Olen kahden jahtaajani kanssa. Lausun kirouksen. Hän pysähtyy ja tarraa silmiinsä. Hän on tilapäisesti sokea, mutta sitä ei kestäisi kauan. Juoksen karkuun. Uskon päässeeni pakoon. Lysähdän maahan huohottamaan. Olen siinä hyvän aikaa. Kun nousen ylös, joku tarttuu minua olkapäästä. "Mitä. Sinä. Teit. Hänelle.!?" Hän huutaa ja osoittaa miestä jota on raahannut mukanaan. Miestä jonka sokaisin. En vastaa. Ihmisiä kerääntyy ympärillemme. Joku tulee ja nykäisee päästäni hiustukon. "Auh! Tuo mies vain teeskentelee, kyllä hän oikeasti näkee! "Yritän koska olen varma että hänen näkönsä on jo palautunut. "Hiukset ovat punaiset ", sanoo hiuksiani tutkinut mies nietteliäänä. Väkijoukosta kuuluu kuiskintaa: "hän näyttää… se joka pakeni… punaiset hiukse.. Kirouksia… … osaako hän?… pää poikki!…. Mutta kuinka pyövelin kävi?.. Kuinka se kehtaa… ...entä jos.. Hän se on, kyllä minä tunnistan..
        Suljen silmäni. Painajaiseni ovat käyneet toteen. Ihmiset mulkoilevat minua. Näytän heille kieltäni. Minua aletaan raahaamaan johonkin , ja pohdin myrtyneenä kohtaloani.

• Sinisiipinen
        Sinisiipinen kirjoitti:

Olen uupunut turhasta juoksemisesta ja todella nälkäinen. Alkaa sataa. Mahtavaa. Aivan kuin asiat eivät olisi jo tarpeeksi kehnosti. Joku myy hedelmiä ja vihanneksia torilla. Omenat näyttävät houkuttelevilta sateen huuhtomina. Myyjä riitelee keskittyneesti vanhan miehen kanssa. Kukaan ei huomaisi.. Nappaan omenan nopeasti ja piilotan sen taskuuni. Kävelen poispäin muina (öhh.. tyttöinä?) Luulen ettei kukaan ollut huomannut, mutta sitten kuulen juoksuaskeleita ja "Ottakaa varas kiinni! "-huudon. Säntään juoksuun. Sadepisaroita tipahtelee hiuksista ja kasvoista maahan. Mustina noesta. Hiukset. Voi ei, miksi tämä rankkasade juuri nyt!? Juoksen kapealle kujalle (rakastan kapeita kujia, onneksi niitä on paljon Abaddonissa!) Olen kahden jahtaajani kanssa. Lausun kirouksen. Hän pysähtyy ja tarraa silmiinsä. Hän on tilapäisesti sokea, mutta sitä ei kestäisi kauan. Juoksen karkuun. Uskon päässeeni pakoon. Lysähdän maahan huohottamaan. Olen siinä hyvän aikaa. Kun nousen ylös, joku tarttuu minua olkapäästä. "Mitä. Sinä. Teit. Hänelle.!?" Hän huutaa ja osoittaa miestä jota on raahannut mukanaan. Miestä jonka sokaisin. En vastaa. Ihmisiä kerääntyy ympärillemme. Joku tulee ja nykäisee päästäni hiustukon. "Auh! Tuo mies vain teeskentelee, kyllä hän oikeasti näkee! "Yritän koska olen varma että hänen näkönsä on jo palautunut. "Hiukset ovat punaiset ", sanoo hiuksiani tutkinut mies nietteliäänä. Väkijoukosta kuuluu kuiskintaa: "hän näyttää… se joka pakeni… punaiset hiukse.. Kirouksia… … osaako hän?… pää poikki!…. Mutta kuinka pyövelin kävi?.. Kuinka se kehtaa… ...entä jos.. Hän se on, kyllä minä tunnistan..
        Suljen silmäni. Painajaiseni ovat käyneet toteen. Ihmiset mulkoilevat minua. Näytän heille kieltäni. Minua aletaan raahaamaan johonkin , ja pohdin myrtyneenä kohtaloani.

(Ohhoh. Kylläpäs minä nyt itseni soppaan keitin.

• emptyofficial._
        Sinisiipinen kirjoitti:

(Ohhoh. Kylläpäs minä nyt itseni soppaan keitin.

Kyllä. Onko nyt hyvä olo? >:D

• Sinisiipinen
        emptyofficial._ kirjoitti:

Kyllä. Onko nyt hyvä olo? >:D

Kyllää. :P:D

• Kävelen Ulfricin kanssa (toivottavasti siekii kävelet, neloth ;p) ja kuulen huutoja. Joku huutaa: "Ottakaa varas kiinni!" Ja käännyn katsomaan. En siedä rosvoja joten juoksen kohti miestä, ja ennen kuin ennätän miehen perään, hän kaatuu silmiään pidellen maahan. Menen kurkistamaan ja näen että pieni tyttö, jonka näin palatsin edustalla (jooko, sinisiipinen?) on saarrettu. (Neloth, sano jos tuut perääni) Katson että onko tyttöä vahingoitettu. Ei ole. Juuri kun olin kääntymäisilläni takaisin niin kuulen sanat: "kirous", "noita" ja "punatukkainen". Säokähdän pahasti sillä tiedän että noidat ovat vaarallisia -kokemuksesta- ja käännyn lähteäkseni. Mutta kun kuulen sanan "pyöveli" niin pinkaisen juoksuun. "Saatanan inkvisitio!" raivoan itsekseni. Lähden juoksemaan kohti käytettyä kolikkoa ja huudan Ulfricille: "Pidä kiirettä, tai muuten meidän käy kalpaten!" "Itse asiassa minun" mutisen itsekseni.

• Neloth

En ymmärrä mikä säikytti Mikaelin mutta lähden silti juoksemaan perään. "Mitä me pakenemme?" Kysyn.

• "Jos he näkevät meidät, minusta tulee seuraava 'asiakkaasi'", sanon hädissäni.
      Saavun käytettyyn kolikkoon ja näen Savaricin seinään nojanneena.

• Neloth

"Sehän tekisi asioista mielenkiintoisia." Sanon. "Onko tämä se sinun kaverisi?" Kysyn.

• "Vai että mielenkiintoista", murahdan. "Kyllä, tuo heppu on Savaric, se jolle olen velkaa". "Savaric, tässä on ne 3000 taaleria. Ja ota tämä tikari anteeksipyyntönä siitä että sain sut ongelmiin. Mutta minun oli pakko, muuten olisin nyt haudassa" sanon ja ojennan saman teräksisen tikarin, jonka olin ottanut kiinni baarissa. "Nyt minusta on tullut etsintäkuulutettu eikä asiat Abaddonissa mene muutenkaan hyvin. On näemmä noitia liikkeellä." "Ja tämä on Ulfric, pyöveli".

• (Huhuu? Missä muut pelaajat, joiden hahmo on samassa paikassa minun hahmoni kanssa?? Minä kyllä katson aina, kun tänne tulee uusi viesti...)

• (Itse asiassa minäkin katson uudet viestit roolipelissä vaikka en ole mukana! Ja kirjoitan sulkuihin myös, vaikka eihän minun edes tarvitsisi.)

• assassin kirjoitti:

(Itse asiassa minäkin katson uudet viestit roolipelissä vaikka en ole mukana! Ja kirjoitan sulkuihin myös, vaikka eihän minun edes tarvitsisi.)

(Outoa ropettaa... Kun Korppi ja sinä olette jossakin...)

• kurpizza kirjoitti:

(En kyllä tajua, että mikä on outoa siinä, että en ole mukana. Enhän minä edes ole ollut alusta alkaen. Korppia tämä rope kylläkin kaipaisi, joten siitä olen samaa mieltä.)

• kurpizza kirjoitti:

(Olen poliisiasemalla, mutta pelimme eteneminen on juuri nyt riippuvainen Hekekeestä, joten en voi tehdä mitään.)

• icepicked kirjoitti:

(Olen poliisiasemalla, mutta pelimme eteneminen on juuri nyt riippuvainen Hekekeestä, joten en voi tehdä mitään.)

(Assassin// Jäi päälle, kun jumittiin Keskimaassa... Korpin sääntörikkominen ärsytti, mutta oli myös aika hauskaa... Oikeastaan, suolistokin kaipaisi Korppia. Vastarannan kiiski...)

• emptyofficial._

"Minä voin auttaa sinut pakoon..... mikäli teet minulle palveluksen..." Sanon Mikaelille vakavan näköisenä.

• Siiliö/Faddikti

(Sorry! En ole kai käynyt tässä roolipelissä päivään tai pariin.)

"Ei. En ole nähnyt häntä. Ja nimeni on Alfred Harrison. Minä en tiedä, lienenkö edes kuullut sinun nimeäsi", vastaan naiselle.

• "Riley Moon. " (Kerrassaan typerä nimi! XD) vastaan. "Vartija vei koristepalloni ja tahdon sen takaisin."

• "Oikeastaan minä en aio pakoon vaan kostaa Abaddononille ja inkvisitiolle sen että he ilmiantoivat minut vaikka lähettivät itse minut pelastamaan sitä jätkää" vastaan vihaisena.
      "Mutta sano vain, mikä palvelus on?" Kysyn.

• emptyofficial._

"Noh tarvitsisin apuasi yhd- tule nyt vain mukaani." Sanon ja lähden tepastelemaan kohti alakaupunkia.

• "Seuraan hämilläni savaricia. Sanon kuitenkin Ulfricille: "Olet vapaa ihminen. Mene sinne minne haluat tai tule mukaani. Minulla on suunnitelmia invisition pään menoksi".

• Neloth

"Haluan auttaa sinua, sillä olen kyllästynyt "noitien" kiduttamiseen ja päiden katkomiseen." Sanon, ja lähden Mikaelin mukaan.

• netsohva

(Pääsenkö mukaan?)

• (Siitä vaan. Aloitusviestissä lukevat säännöt ja muu olennainen.. )

• netsohva
        kurpizza kirjoitti:

(Siitä vaan. Aloitusviestissä lukevat säännöt ja muu olennainen.. )

(Ok. En tule ihan heti.)

• netsohva
        netsohva kirjoitti:

(Ok. En tule ihan heti.)

Nimi: Anwar Poggio
        Ikä:34
        Ulkonäkö: laiha, lihaksikas, arpi naamassa, rikkinäiset vaatteet, siniset silmät, tummat, pitkät hiukset, ei kenkiä
        Kyvyt: Nopea, ketterä. Osaa "kadota" väkijoukkoon, hyvä varastamaan.
        Heikkoudet: Tyhmä, ei osaa uida
        Luonne: Säästeliäs, pelkää vettä koska ei osaa uida.
        Historia: Syntyi köyhään perheeseen. Vanhemmat kuolivat, kun Anwar oli 15. Sen jälkeen matkusti läheiseen kaupunkiin(tähän), ja etsi töitä. Kun töitä ei löytynyt köyhälle pojalle, joka ei osannut lähes mitään, hän päätti ryhtyä rosvoksi. Varastaa ruokaa pysyäkseen hengissä.

• netsohva
        netsohva kirjoitti:

Nimi: Anwar Poggio
        Ikä:34
        Ulkonäkö: laiha, lihaksikas, arpi naamassa, rikkinäiset vaatteet, siniset silmät, tummat, pitkät hiukset, ei kenkiä
        Kyvyt: Nopea, ketterä. Osaa "kadota" väkijoukkoon, hyvä varastamaan.
        Heikkoudet: Tyhmä, ei osaa uida
        Luonne: Säästeliäs, pelkää vettä koska ei osaa uida.
        Historia: Syntyi köyhään perheeseen. Vanhemmat kuolivat, kun Anwar oli 15. Sen jälkeen matkusti läheiseen kaupunkiin(tähän), ja etsi töitä. Kun töitä ei löytynyt köyhälle pojalle, joka ei osannut lähes mitään, hän päätti ryhtyä rosvoksi. Varastaa ruokaa pysyäkseen hengissä.

• netsohva

Olen alakaupungissa etsimässä varastettavaa. Huomaan jonkun jättäneen käsilaukun maahan. Vuoksen sitä kohti, ja nappaan käsilaukun. Kukaan ei huomaa. Katson laukkuun. Ei ruokaa. Jätän laukun maahan, ja katoan.
      (Joku voi reagoida)

• Seuraan Savaricia Ulfric kannoillani. "Kiitos tuesta" vastaan Ulfricille. Huomaan että Savaric johtaa meidät kohti alamaailmaa. "Mitäs peliä tämä on? Mitä me alamaailmasta haemme?" Kysyn oudokauen.

(Sinisiipinen, missä olet?)

• emptyofficial._

"Em..... näät sitten...." sanon hieman epämääräisesti ja kävelen pitkin sivukujia.

• Sinisiipinen

(Sori, en oo kirjottanu tänne vähään aikaan koska en yksinkertaisesti tiedä, miten jatkaisin... Todennäköisesti kökötän jossain sellissä odottamassa teloitustani/tuomiotani. Kyllä minä jotain keksin. Ihan varmasti.)

• (Jospa mä pelastan sut?)

• Sinisiipinen

(Kiitos tarjouksesta, mutta keksin juuri jotain, jotain tosi hullua ja epätodennäköistä mutta saa nyt kelvata xD)
        Kökötän sellini nurkassa ärsyyntyneenä ja pelokkaana. Vartijat juttelevat keskenään eivätkä kiinnitä minuun huomiota. Hivuttaudun lähemmäs jotta kuulisin heidän puheensa.
        "...vaimoni on kovin sairas, makaa vain vuoteessaan ja yskii, ja kasvoihin ja käsivarsiin on ilmestynyt valtavasti hyttysen puremaa muistuttavia paiseita.. "
        "Kuinka kamalaa.. Minun poikani taas.. "
        Lakkaan kuuntelemasta ja vaivun ajatuksiini. Kuulen isoäidin äänen mielessäni:
        "Nokkosyskä. Inhottava tauti. Saanut nimensä osin parannuskeinon takia ja osin nokkosen pistoja muistuttavien paiseiden takia. Ilman hoitoa voi olla erittäin pitkäkestoinen ja johtaa jopa kuolemaan. Hoitaminen kuitenkin on helppoa. Ryöpätään sopivasti nokkosia, murskataan ne hienonhienoksi soseeksi, sekoitetaan kuumaan veteen ja lisätään joukkoon reilusti hunajaa. Jos paiseet eivät laske, niihin voi hieroa vesiheinästä puserrettua nestettä. " (keksin taudin ja parannuksen omasta päästäni xD)
        Kerään rohkeutta ja huudan miehelle: "vaimollasi on nokkosyskä! Se voi johtaa kuolemaan ilman hoitoa! Minä tiedän kuinka se hoidetaan! " Mies tuijottaa minua ja avaa ja sulkee suutaan kuin kala. Toinen vartioista sähähtää: "Hiljaa, noidanpenikka! "
        Pysyttelen hiljaa. Omapahan on vikansa.
        Yritän keksiä kuinka selviän tästä, mutta pääni on tyhjä. Tällä kertaa en pääsisi pakoon. Tällä kertaa todella kuolisin. Olen väsynyt ja vaivun synkkään uneen.
        Myöhemmin kuitenkin herään siihen että joku ronklaa sellin lukkoa. Vartija. Hän katsoo minua hätääntyneenä ja sanoo: "Kerro minulle miten parannan vaimoni, kerrothan? Jos kerrot päästän sinut ulos! "
        Ja minä kerron. Sitten hän päästää minut ulos mutta käskee odottaa vielä hetken. Hän päästää viereisestä sellistä ulos vanhan hullun miehen joka ryntää oitis ulos. Kaikki vartijat lähtevät hänen peräänsä. Minut vapauttanut vartija toteaa minulle: "Reitti selvä" Ja ryntää itsekin hullun miehen perään.
        Minä kävelen ulos vaivihkaa, huppu päässäni, ja vasta kun olen tarpeeksi kaukana vankilasta , säntään juoksuun. Kohti alakaupunkia. Sinne olisi helpompi piiloutua.

• netsohva

Vankilalta päin kuuluu melua. Joku hullu juoksee edellä, jota vartijat seuraavat. Nyt on tilaisuuteni. Kävelen läheiselle hedelmäkojulle. "Katsokaa, vankikarkuri!" Kun kaikki kääntyvät katsomaan karkuria, otan nopeasti kojulta pari hedelmää. Juoksen pois kojulta. Syön toisen hedelmän, ja heitän raadot jonkun alle.

• "Saavumme alakaupunkiin ja Savaric johtaa minua johonkin luolantapaiseen (käykö?). Kuulen askelia ja sanon: "Joku juoksee meitä kohti! Askeleiden perusteella ei mikään raskasrakenteinen mutta silti joku!"

• emptyofficial._

(No se oli kyllä semmoinen hylätty hökkelö kaupungin laidalla että... jos ei...(?))
      "Mit-.." olen sanomassa ja lähden ryntäämän hökkelin perähuoneeseen.

• (Olkoot sitten hökkelö)
      Otan selästäni ylisuuren taisteluvasarani ja valmistaudun pahimpaan. Näen Savaricin pinkovan jonnekin nurkkahuoneeseen ja kuulen kuinka askeleet lähestyvät.

• Sinisiipinen

Juoksen vieläkin vaikka olen jo pitkällä alakaupungissa. Voimani alkavat loppua, minun täytyisi etsiä jokin piilopaikka. Juuri sopivasti huomaan hylätyn näköisen hökkelin lähellä minua. Juoksen suoraan hieman rikkinäisestä ovesta sisään ja kyyristyn lattialle huohottamaan.

• emptyofficial._

Sisään juokser pieni tyttö huolimattomalla nopeudella, kuitenkin hän näyttää vikkelältä.

• Hämmästyn kun näen että tulokas onkin pieni tyttö. Laitan vasarani selkääni ja kysyn ystävällisesti: "Oletko sinä se sama noita joka piiritettiin sivukujalla? Jos et ole noita, saat kylläkin todistaa sen".

• Sinisiipinen

Hätkähdän kun kuulen kysymyksen. En ollut huomannut että täällä oli muitakin. Punnitsen mahdollisuuksiani. Vilkaisen ovelle, mutta pakoon en ehtisi ,olin liian väsynyt. Teeskentelisinkö etten osaa puhua? Ei siitä ei tulisi mitään. Lopulta vastaan :"Kyllä olen se sama tyttö, mutta noita minä en ole. Mutta miten ajattelit todistaa sen? Aiotko hukuttaa minut?" Miehet katsovat minua epäluuloisina mutta eivät näytä olevan aikeissa vahingoittaa minua. Näytän heille silti hapanta naamaa ja laitan kädet puuskaan.

• Ihmettelen miten noin pieni tyttö voi olla noin rohkea. "En minä sinua halua vahingoittaa tyttönen, mutta ymmärrät kai että etsityn rikollisen täytyy aina olla varuillaan." "Selitäpäs, jos et kerrankaan ole noita, hiuksesi väri ei minulle sano mitään, mutta jos et ole noita, kuinka ihmeessä sait kirotuksi sen miehen? Älä valehtele vaan kerro minulle kaikki!" Komennan jo vähän vakavemmalla äänensävyllä. "Saat olla varma siitä että jos olet meille rehellinen, niin me olemme sinulle lempeitä, vai mitä kaverit?" Kysyn takanani seisovilta miehiltä. "Ai niin, sano vielä se että kuinka ihmeessä onnistuit pakenemaan vankilasta?" Kysyn ihmeissäni.
      (Missä muut on?)

• (Odotan HeKeKeetä... Seuraan kyllä...)

• Sinisiipinen

Emmin hetken mutta sitten päädyn siihen ettei minulla ole mitään menetettävää. "Jos osaan yhden kirouksen, tarkoittaako se että olen noita? ",kysyn haastavasti. Huokaisen ja kerron heille: "Minun nimeni on Evelyn Fox. Isoäitini oli parantaja. Hän opetti minulle monia asioita." Sitten kerron heille vankilapaostani. "Kirousta käytän vain itsepuolustukseen. Opettelin sen salaa yhdestä isoäidin kirjasta. Siinä oli myös joitakin loitsuja, mutta niitä en enää muista. Ja nyt on teidän vuoronne kertoa keitä olette! "
        Katson kolmikkoa (kai teitä oli kolme?) uteliaana ja tulen vasta nyt ajatelleeksi että he näyttävät siltä ettei heitä kannattaisi suututtaa.

• "Joo joo tutustaan myöhemmin." Sanon ja kävelen arkulle jatkaen: "Minä tulin avaamaan tämän." Ja koputan arkun kanteen. Katson mikaelia hieman kysyvästi mutta vakavasti

• Siiliö/Faddikti

Olisi kivaa jos HeKe kävisi täällä joskus...

• "Odota Evelyn" sanon ja lähden kävelemään arkun luo. Saavuttuani arkun luokse otan napakasti arkun reunoilta kiinni ja ponnistan. "On tämä aika pahasti juuttunut, mutta eiköhän tämä nyt aukea", sanon ja avaan lopultakin arkun. Arkku narisee ja sen saranat pettävät. "Noin!"
      "No niin neitonen, kerro vielä miten pääsit vankilasta? Abaddonin vankilat ei ole tehty pahvista.", kysyn Evelyniltä.

(Empty, päätä sie mitä on arkun sisällä)

• Sinisiipinen

Kurkin uteliaasti arkun sisältöä ja vastaan hajamielisesti: "Enkö minä kertonut jo? Eräs vartija päästi minut vapaaksi kun kerroin hänelle miten hän voi parantaa vaimonsa sairauden. Osittain hän kai myös sääli minua. Ajatteli ettei pieni tyttö voisi olla vaarallinen.. "

• Alan hullun kiilto silmissä kaivamaan arkkua. Arkussa on vanha viitta, pronssikoruja, pussillinen käteistä sekä iso paksu kirja. (Taikakirja)

• Neloth

Vilkaisen arkkua ja sitten ikkunaa hermostuneena. "Ota tavarat nopeasti, luulen että joku vielä hälyttää vartijat paikalle." Sanon Savaricille.

• Apep

Nimi: Apep Runihura
      Skp: mies
      Ikä: 42
      Ulkonäkö: terävät hampaat ja melkein posketon suu. Silmät kellertävät ja pää kalju. Lihaksikas ja kookas. Kämmenet kookkaat ja sormien väliin muodostunut kudosta, niinkuin jalkoihinkin. Iho alkanut suomuilla ja paksu nahka näyttää sillointällöin kuolleelta.
      Voimat: Eläimelliset taistelukyvyt. Puree mielellään ja raatelee viholliset. Kannibaali. Leukalihakset voittamattomat ja voi murskata luut vain puristamalla.
      Kyvyt: Mestariuimari. Pidättää hengitystään veden alla puolisen tuntia parhaimmillaan. Saanut voimia jo syntyessään epäjumalilta.
      Heikkoudet: Hänestä ei ole vastusta nopeille iskuille. Vihaa valoa sen kuivattaessa hänen ihonsa. Tarvitsee vettä jokapäivä, tai korvaa sen verellä. Ellei saa vettä, kuivuu ja kuolee.
      Muuta: Syntyi ja sai epäjumalilta siunauksen, mikä maksoi lapsuuden, sillä hänet hylättiin ulkonäkönsä vuoksi. Elänyt hylkiönä ja tappanut joitain ihmisiä kotipuolessaan etelässä. Sai nimensä kylän asukkailta murhien alettua. Lähtenyt etsimään uutta reviiriä vallattavaksi ihmisten loputtua.

Nousen pintaan nähdessäni rannan tuntumassa kaupungin, Abaddonin vai mikä sen nimi olikaan, ja sinne johtavan joen. Kaupunki on suurempi kuin edellinen ja keräämieni tietojen perusteella sen alla on luolia pesäksi. Näen joen päällä sillan, ja sen kaiteella istuskelevan miehen. Painun veden alle ja sukellan lähemmäs. Mies ei näe minua, joten otan vauhtia ja hyppään vedestä, tarraten hänestä kiinni ja vedän miehen veden alle. Puren kaulan auki ja alan ottamaan häneltä vaatteita. Mies oli hintelä ja vain housut menevät päälleni. Päästän ruumiin pintaan ja jatkan matkaa jokea pitkin syvemmälle Abaddoniin.

• (Sama kuin Kurpizzalla. Odotan, että voisin tehdä jotakin.)

• Jään odottamaan kunnes Savaric saa tarvitsemansa arkusta. "Mitä sanoitkaan, Ulfric? Että joku tulee... saattaa tullakin." "Vipinää kinttuihin, kaverit! Nyt lähdetään keräämään tietoa inkvisition seuraavasta siirrosta" sanon ja lähden hölkkäämään kohti Abaddonin päärakennusta. "Tai siis halukkaat voivat tulla mukaan" lisään. 'Eipä tässä kaupungissa parane kirkkoherrojen tahtoihin taipua', ajattelen ja jatkan matkaani. "Evelyn, jos et halua Ulfricin kirveen alle päätäsi, tule mukaani" huikkaan vielä hyvästiksi.

(Taitaa olla aktiivisuus kortilla hekhekeellä)

• Kerään arvotavarat arkusta ja lyön paksun kirjan mikaelin käteen ja sano: "Minulle ei mahdu ja tuo näyttää arvokkaalta. Ota se nyt mennään."

• Apep

Joki jatkuu ja se kiertää hieman kaupunkia. Joen keskellä on ohuempi puusilta, jonka alle päätän jäädä odottamaan uhreja; äskeisellä ei ollut muuta kuin vaatteet mukanaan. Joen toisella puolella näyttää olevan jonkin sortin hökkeli ja toisella alkaa kaupunki, jonne joki kaartaa seuraavasta mutkasta.

• (Ei helvetti, uskallakin yrittää syödä minua, Apeb)

(Otin jo kirjan ja sanoin okei)

"Tulette siis mukaani". "Hyvä, kiitos" sanon ja läksin kohti siltaa"

• Neloth

Lähden kävelemään Mikaelin mukana vilkuillen hermostuneena ympärilleni. "Vartijat! Murtovarkaita!" Joku alkaa huutamaan yhtäkkiä. Lähden juoksemaan miestä päin ja lävistän hänet miekallani. Lasken ruumiin maahan ja lähden juoksemaan. "Parempi juosta!" Huudan.

• Apep

Joku lähestyy siltaa. Menen veden alle ja valmistaudun ponkaisemaan sillan läpi miehen kävellessä sille. En pure heti, vaan päätän vain vetäistä hänet jokeen. Hökkelin luota näyttää tulevan muitakin.

• (Tämähän meni rajuksi)

• Sinisiipinen
        emptyoficiale._ kirjoitti:

(Tämähän meni rajuksi)

Kaikki tapahtuu kovin nopeasti ja olen harmissani sillä olisin halunnut tutkia arkun tavaroita tarkemmin.
        Päätän kuitenkin lähteä heidän mukaansa sillä en usko että siitä on mitään haittaa.
        Kun lähdemme vilkaisen nopeasti taakseni ja näen mustavalkoisen kissan. Olen nähnyt sen ennenkin. Aina kun olen ollut hengenvaarassa.

Äläs syö minua, tai usutan kimppuusi… öh... Kissan? XD No joo ,en ajatellu ihan loppuun asti miten se kissa voi hahmoani suojella mutta jotakin maagista siihen varmaankin liittyy.)

• (Hihii! Egyptiläinen kaaoksen ruummillistuma... Ja eipä ollutkaan vaan epäjumalan lapsi... X) )

• Näen kuinka Ulfric syöksyy (miehen?) kimppuun ja lävistää hänet miekallaan. "Kiitos, ja kyllä vaan, juostaan!" huudan ja kiihdytän vauhtia.(Kuka on edellä? Minä olen viimeinen nopeusrajoitukseni takia :p)
      Jään jälkeen mutta se ei minua haittaa. Kuulen vartijoiden hilparien kalinat ja -kauhukseni- kavioiden kopsetusta. "Ratsuväki saapuu!" Karjun ja hiljennän vauhtia. Hyppään puskaan piiloon ja jään vaanimaan hevosia. (Sori mutta joku muu saa joutua sen sekasikiön ruuaksi ;))

• Apep

(Pidä kissa mukana sinisiipi. Ja ei käy kuinkaan. Ohjailetko niitä?)

• Sinisiipinen

Katson hätääntyneenä ympärilleni, minun pitäisi päästä johonkin piiloon, olinhan juuri paennut vankilasta! Sitten saan ajatuksen. Jokea ylittävä silta on melko leveä, ehkäpä juuri sopiva että.. Kumarrun sillan alle ja tartun käsilläni toisessa reunassa olevaan parruun ja kiilaan jalkani toisella puolella olevaan samanlaiseen parruun. Kissa asettuu ohueelle maakaistaleelle sillan alla.
        (Toivottavasti tuo ei ollut liian uhkarohkeaa)

• Apep

Näen pikkuisen tytön kiipeävän sillan alle, kuin tarjottimelle. Nousen pintaan hitaasti, ettei hän pelästy ja raotan hampaitani. Sitten kuulen naukaisun, kun kissa tuijottaa minua. Kotipuolessa kunnioitettiin kissoja. Ne ovat kuin jumalia. Ja se näyttää seuraavan tätä tyttöä. Ehkei ole tarkoitus, että tapan hänet. Vilkaisen tyttöä, hän taisi nähdä minut.

• Sinisiipinen

Meinaan kiljaista, mutta onnistun hillitsemään itseni sillä tiedän että silloin minut saatettaisiin huomata. Mutta vedessä oli joku. Minä näin. Yritän vakuuttaa itselleni että ei siellä mitään ollut, tai jos oli, kissa kyllä hoitaisi sen.. Tarkkailin silti vedenpintaa hermostuneena.

• Näen piilostani että takaa-ajajamme ovat jo lähellä. 4 soturia hilpareineen päivineen ja yksi ratsusotilas etunenässä. Odotan kunnes ratsusotilas on riittävän lähellä, kuiskaan "Perheeni vuoksi" ja hyökkään rajusti kahden käden isomiekallani (siinä on puolen metrin kahva ja kahden metrin terä ;p) ratsastajan kimppuun. Hevonen korskahtaa kun katkaisen siltä etujalat ja lävistän ratsastajan kun se kaatuu eteenpäin. Juuri kun saan miekkani irti ratsastajasta, sotilaat ärjyvät: "Villimies!", ja hyökkäävät kimppuuni. Mestaan toisen sotilaista mutta tunnen selässäni kovan iskun. "Perkele!" karjun ja käännyn ottamaan vihhollistani päiviltä. Mutta silloin kaksi sotilasta, kuin yhteisestä sopimuksesta, työntävät miekkansa kohti minua. Hyppään pois viime hetkellä ja lyyhistyn maahan kivun turruttamana. Kaksi miekkamiestä pistävätkin minun sijastani minua vahingoittanutta sotilasta ja voitan aikaa. Heitän miekkani toista sotilasta kohti ja miekkani lävistää miehen rinnan. Hilparin isku luultavasti mursi oikean kylkeni, ajattelen. Toinen sotilas ehtii pois alta ja kävelee minua kohti. Hän osoittaa miekallaan minua ja sanoo: "Viimeiset hetkesi ovat käsillä! Näin käy niille, jotka niskuroivat inkvisitiolle!" Sotilas valmistautuu surmaniskuun ja nostaa miekkansa ilmaan...

(Apua!)

• Neloth

Näen kun sotilas meinaa tappaa Mikaelin. Heitän sotilasta kivellä ja hän horjahtaa pudottaen miekkansa. Juoksen lähemmäs sotilasta ja katkaisen hänen kaulan miekallani. "Tule" sanon Mikaelille ja juoksen sillan alle. Näen siellä sen noitatytön, ja sitten näen jonkun ruman otuksen joessa. "Mikä helvetti sinä olet" kysyn otukselta ja nostan miekkani.

• Apep

Tyttö näki minut. Varmasti. Hänessä on jotain erikoista. Nousen pinnan tuntumaan, jotta vain hahmoni näkyy pinnan läpi. "Bastet? Oletko Bastet?" Kysyn tytöltä.

• Sinisiipinen

(Öhh.. Siis puhutko nyt mulle? Kun jos oot veden alla? Vai onko toi vain joku ajatus?)
        Tällä kertaa minun on vaikea hillitä itseäni ja vinkaisen kuin mikäkin hiiri. Vedessä on mies. Raakalaismaisen näköinen mies. En tiedä mitä tekisin, en uskalla mennä vielä ylös mutta sillan alla alkaa olla karmivaa..

• Apep
        Sinisiipinen kirjoitti:

(Öhh.. Siis puhutko nyt mulle? Kun jos oot veden alla? Vai onko toi vain joku ajatus?)
        Tällä kertaa minun on vaikea hillitä itseäni ja vinkaisen kuin mikäkin hiiri. Vedessä on mies. Raakalaismaisen näköinen mies. En tiedä mitä tekisin, en uskalla mennä vielä ylös mutta sillan alla alkaa olla karmivaa..

Hän ei taida kuulla. Nappaan kädelläni sillan tukipuista kiinni ja nostan itseni ylös. "Oletko Bastet?" Toistan sihisten hampaitteni välistä ja vilkaisen kissaa. Sitten käännän katseeni takaisin tyttöön. "Tarvitsetko apua?"

• Katson taakseni ja näen ulfricin auttavan mikaelia ylös. Sitten huomaan sen pikkutytön sillan alla ja jonkun otuksen..... "Tyttö on pulassa." Sanon itsekseni. Viritän joustani ja vedän nuolta taaksepäin tähtään otuksen selkään. Ammun ja nuoli osuu muttei selvästikkään lävistä otusta. Hyvä jos edes tunsi sen. "Paskat! Mikael! Ulfric! Sillan alla!" Sanon ja lähden kiertämään siltaa kohti.

• ( Btw. Voit päättää ampua jotakin pelaajaa kohti, mutta et voi päättää osuuko se. Sen päättää se pelaaja, jota ammuit.)

• Apep

(Niinkuin assassin sanoi. Sääli ettei hän pelaa. Ja kumpaan pitäisi vastata. Neloth on sillalla.)Katselen pelokkaan näköistä tyttöä, kun mies ilmestyy sillan viereen ja tunnen jotain. Raavin selkääni ja katson miestä. "Teillä on täällä helvetin outoja paarmoja." Katkaisen nuolen ja nousen vedestä. "Pysy siellä Bastet." Sihahdan tytölle ja kävelen maalle miehen eteen hyökkäysvalmiudessa.

• Sinisiipinen

Pelkään kuollakseni mutta en voi enää jäädä paikoilleni. Pudottaudun jokeen ja räpiköin joen penkalle. Hökkelitalossa olleet miehet ja joesta noussut köriläs näyttävät siltä että aikovat ottaa yhteen minä hetkenä hyvänsä.
        "Lopettakaa! Tuo.. tuo mies näyttää vaaralliselta, mutta se ei riitä syyksi listiä häntä! Hän ei ole vahingoittanut ketään. Ainakaan vielä, lisään hiljaa niin etteivät muut kuule. Hän vain sekoitti minut johonkin toiseen. "
        Sitten käännyn joesta nousseen miehen puoleen ja yrittäen kuulostaa rohkealta sanon: "En ole etsimäsi Bastet, olen vain Evelyn. "

• "Kiitos Ulfric!", huokaisen, "Nyt olemme tasoissa". Kylkeni on edelleen murskana mutta muistan taikakirjan jonka sain Savaricilta. Otan kirjan esiin ja alan selaamaan kirjaa kuumeissani. Näen kun Savaric ampuu jotakin suohirviön varitaatiota ja otus nousee uhkaavasti vedestä. "Tässä, lohikäärmeen luusidokset", sihahdan. Kuulen kavioiden kopseita ja sotilaiden hälinöintiä. Lausun taian ja karjaisen kivusta kun luuni sulautuvat kiinni toisiinsa. Taitan kirjan sivun yläkulman ja laitan sen poveeni. Otan miekkani esiin, naksautan niskani ja alan hölkkäämään hirviön kimppuun. "Vangitkaa hänet, elävänä tahi kuolleena!" Sotilaskenraali huutaa täyttä kurkkua. "Evelyn, onko sinulla aseita?!", kysyn hädissäni huutaen. "Kirous, Evelyn, lausu kirous!", huudan Evelynille. 'Olen jäänyt väliin, enkä tiedä ketä vastaan taistella. Savaric parka' ajattelen suruissani. Olen jo 15 metrin päässä hirviöstä.

• Apep

Kauempaa saapuu sotilaita ja miehen ystävät lähestyvät. Bastet pysyköön suojassa. Lipaisun huuliani ja vilkaisen miehen olemusta. "En ole syönyt muutamaan päivään ja tämä taitaa olla ensimmäinen kunnon ateria." Totean miehelle. Hänen olettamani ystävät lähestyvät ja yritän tarttua mieheen kourallani.

• Neloth

Otus tarttuu minuun (ja varmaan yrittää alkaa vetää minua veden alle). Survaisen otusta miekalla(?).

• Apep
        Neloth kirjoitti:

Otus tarttuu minuun (ja varmaan yrittää alkaa vetää minua veden alle). Survaisen otusta miekalla(?).

Saan otteen ja vedän häntä puremaetäisyydelle. Mies kuitenkin upottaa miekkansa vatsaani ja heitän hänet maahan(?) Sitten tartun miekkaan ja väännän sen mutkalle.

• Saavun paikalle mutta liian myöhään. Otus mikä lie tarttuu ulfriciin mutta ulfric onnistuu vahingoittamaan (luulisin) olentoa. Tai ei sittenkään. Hirviö vääntää ulfricin miekan mutkalle ja lipoo huuliaan yhä kiivaammin. Pyöräytän miekkani ilmassa ja isken sen täysin voimin otuksen kaulaan.

(Mie kun luulin että Apepin tähtäimessä omi emptyoffical)

• Apep

Toinen mies hyökkää. Pudottaudun maahan miekan tieltä ja hyppään miehen vatsaan yrittäen kaataa hänet.

• Neloth
        Apep kirjoitti:

Toinen mies hyökkää. Pudottaudun maahan miekan tieltä ja hyppään miehen vatsaan yrittäen kaataa hänet.

Näen kun sotilaita on tulossa ja mietin ketä vastaan taistelisin. "Tehkää meille mitä tahdotte mutta tappakaa paholainen ensin!" Huudan sotilaille. Sotilaat näkevät otuksen ja ryntäävät keihäineen hänen kimppuun. "Lainaan näitä" sanon yhdelle sotilaista ja otan kilven ja tikarin hänen vyöltään. Lyön otusta kilvellä naamaan(?), ja lyön tikarilla häntä naamaan(?).

• Sinisiipinen
        Neloth kirjoitti:

Näen kun sotilaita on tulossa ja mietin ketä vastaan taistelisin. "Tehkää meille mitä tahdotte mutta tappakaa paholainen ensin!" Huudan sotilaille. Sotilaat näkevät otuksen ja ryntäävät keihäineen hänen kimppuun. "Lainaan näitä" sanon yhdelle sotilaista ja otan kilven ja tikarin hänen vyöltään. Lyön otusta kilvellä naamaan(?), ja lyön tikarilla häntä naamaan(?).

Tottakai. Ei kukaan kuuntele yhdeksänkesäistä tyttöä. Olen tottunut siihen ja mietin mitä seuraavaksi tekisin .. En haluaisi enää piileskellä, mutta minun on myönnettävä itselleni ettei minusta olisi taistelemaan.Kirouksestakaan ei olisi hyötyä, koska heitä on liian monta.
        Olen kompastua yhden sotilaan ruumiiseen ja hetken säälin häntä ja mietin mihin hän jo ehti kuolla.
        Sitten katseeni osuu hänen kädessään olevaan jouseen ja maahan pudonneeseen nuolikoteloon. Osaisinkohan käyttää tälläistä, ajattelen ja otan jousen ja viinen. Taistelutantereen laitamilla on tuuhea kuusi. Menen kuusen luo mahdollisimman huomaamattonasti, kaikki ovat keskittyneet "jokihirviöön". Kiipeän kuuseen ja irvistelen neulasten raapiessa ihoani.
        Oksat peittävät minut hyvin näkyvistä. Yritän ampua jousella, ensimmäinen nuoli ei lennä, toinen lentää mutta niin hiljaa ettei vahingoittaisi ketään. Kolmas nuoli lentää ja osuu yhtä sotilasta olkapäähän. Jähmetyn liikkumattomaksi, mutta haavoittamani sotilas ei havaitse minua eipä tietenkään.
        Jatkan ampumista välillä osuen, useasti epäonnistuen.

• Apep
        Neloth kirjoitti:

Kuulen sen ensimmäisen miehen ilmoittavan sotilaille minusta ja hän iskee naamaani kilvellä. "Paholainen? Kiitos kohteliaisuudesta." Pyyhin verta sieraimistani, jätän toisen miehen ja heilautan kouraani, yrittäen repäistä huutaneelta rintakehän auki.

• Ammun sotilaita kohti juosten ympäri sekamellakkaa. Huomaan jonkun muunkin ampuvan mutta nyt ei ole aikaa ihmettelyyn.

• Otus kumartuu viime hetkellä ja sotilaat tulevat avuksemme. Olento kaataa minut maahan ja joudun nousemaan maasta aika vaivalloisesti. Onni ettei miekka katkennut, ajattelen. "Kiitos kohteliaisuudesta", kuulen hirviön sanovan. "Osaatko sinä puhua?!", kysyn lähes säikähtäneenä. Sitten kun juuri olin tappamaisillani yhden sotilaista, se kaatuukin maahan nuoli olassa. Etsin katseillani Savaricia ja huomaan että hän on taistelemassa. Ulfric on myös taistelemassa, mutta ei näytä hyvin sujuvan. "Ulfric, ota tämä!", huudan ja heitän ulfricille kaatuneen sotilaan lyömämiekan. "Kuule otus mikä lie olet, jos sulla on nälkä niin nuo oranssipukuiset herrat jotka riehuvat (sotilaat) ovat parempaa saalista. Ja evelynin sinä unohdat tai muuten löydät pääsi vierestäsi!" Karjun mellakan yli olennolle. Sitten muistan evelynin. "Evelyn, oletko missä?!" "Evelyn?!" Evelyn?!", karjun ja etsin kuumeissani tyttöä. Laitan miekan selkääni ja taistelen sotavasarallani. Miehiä lentää ja veri roiskuu kun vasarani murskaa tieltäni kaikki jotka yrittävät olla edessäni. "Evelyn!", huudan vielä kerran. 'Jos hänelle käy jotakin, en anna itselleni koskaan anteeksi', ajattelen sillä mieleeni tulee evelynistä vuosi sitten kadonnut yhdeksänvuotias siskoni, josta en onnistunut kantamaan vastuuta. Tapan silmittömästi sotilaita ja lisää tulee koko ajan.

• emptyoficiale

Nuolen päättävät loppua joten pistän jouseni takaisin selkään ja lähden tikarilla viiltämään kurkkuja auki.

• Sinisiipinen

Kuulen jonkun huutavan minua, en kuitenkaan voi vastata sillä sotilaatkin voisivat huomata minut ja silloin menettäisin etulyöntiasemani..

• Elvytetäänkö?

• Apep

Odotan Nelothia

• Neloth

Mikael heittää minulle miekan. Otus yrittää repiä rintakehäni auki. Väisän, mutta otus tekee silti melko syvät haavat. Horjun pidemmälle joesta ja kaadun maahan.

• (En jaksanut vaihtaa tiliä, joten niin.)

Koska HeKeKee ei vaikuta olevan tulossa kovin äkkiä ja hahmoni on hänen kommentistaan riippuvainen, teen uuden hahmon, jolla pelaan. (Vanhaakin käytän, jos HeKe tulee.

Nimi: Kashmir (Mulla oli joskus sen niminen hahmo jossain muussa Roolipelissä.) Blood
      Ikä: 21
      Ulkonäkö: Pitkä nuori mies, jolla on mustat pitkät hiukset, joita hän pitää poninhännällä.
      Luonne: Kashmir tunnetaan kohteliaana, mutta hieman outona ja sulkeutuneena. Kashmir on myös hyvin älykäs tietyllä tavalla. Lisäksi hän pitää paljon musiikista.
      Kyvyt: Kashmir on saanut opetusta tappelemisesta aseilla ja ilman aseita. Päätyessään taisteluun hän saattaa kylmästi tappaa avuttomankin vastustajan julmasti ja piittaamatta juuri mistään.
      Historia: Kashmir syntyi rikkaaseen perheeseen, joka asui Abaddonissa. Hänen vanhempansa eivät juurikaan pitäneet hänestä. Kashmir oli perheen ainoa lapsi ja hänen vanhempansa vaativat häneltä paljon ja jopa liikaa. Yleensä häntä piestiin vähintään kerran päivässä melko tyhjänpäiväisistä syistä. Kerrankin hänen isänsä löi hänen päänsä seinään rangaistukseksi siitä, kun Kashmir oli ollut ostoksilla, mutta hänen rahansa oltiin ryöstetty. Lopulta Kashmir lähetettiin teininä opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Nyt Kashmir on palaamassa Abaddoniin. (Asiaan perehtyneet saattavat tajuta, miten tässä käy.)

Istun liikkuvissa vaunuissa. Vaunut lähestyvät entistä kotiani. Hymy nousee väkisin huulilleni. Jos joku näkisi minut tässä kulkemassa kotia kohti hymyillen, hän luulisi kai, että ikävöin kotiin. Kodissani ei ole mitään vikaa, mutta vanhempani... He saavat vielä nähdä, kenelle ovat ryppyilleet koko lapsuuteni. Hymyni näyttää taatusti normaalilta. Olenhan harjoitellut niin kovin.
      Vaunut pysähtyvät. Nousen vaunuista ja menen tapaamaan vanhempiani. Tämä yö tulee olemaan hauskin yöni aikoihin, ajattelen ja hymyni levenee. Hyvä niin.

• Eikö Siiliökin voisi tulla zombiropeen?

• (Mä oon tehny oman osani, siks oon hiljaa)

• Siiliö/Faddikti

Katotaan nyt, jos jaksan aloittaa siellä... On kuitenkin vissiin aika pitkälle jo pelattu, enkä millään jaksaisi lukea yli sataa viestiä, joista osa todennäköisesti romaaneja.

• Voin taas selittää pääkohdat, jos haluat.

• (Taas?)

• Juu. Olen muistaakseni selittänyt Siiliölle tai jollekkin muulle aiemmin tapahtunutta jossakin vanhemmassa roolipelissä.

• Ok. Ymmärsin :)

• Sinisiipinen

Minäkin voisin ehkä tulla mukaan siihen zombie-ropeen jos jaksan lukea koko ketjun... mutta olis kiva jos tämäkin etenis..

• Sinisiipinen kirjoitti:

Minäkin voisin ehkä tulla mukaan siihen zombie-ropeen jos jaksan lukea koko ketjun... mutta olis kiva jos tämäkin etenis..

No yksi rope kerrallaan on mielestäni parempi, mutta voittehan te jatkaa tätäkin. Kannattaa tosiaan tulla zombiropeen, sillä nyt se sujuu aika hyvin.

• Apep

Saan miehen kauemmaksi ja isken katseeni mieheen joka etsii tyttöä. "Älä koske häneen. Jumalaan ei saa ihmiskäsi kajota." Rykäisen ja juoksen miehen taakse. Painan käteni nyrkkiin ja yritän huitaista kaikilla voimillani miehen jokeen.

• "Aah!", huudan kun olento tönäisee minut jokeen. Tarraan otuksen kaulasta kiinni ja vedän sen mukanani veteen.

• Apep

"Typerys." Hymyilen ja vedän hänet pinnan alle. Uimakykyni ja hengenpidätykseni takaavat miehen hukkumisen.

• Sinisiipinen
        Apep kirjoitti:

"Typerys." Hymyilen ja vedän hänet pinnan alle. Uimakykyni ja hengenpidätykseni takaavat miehen hukkumisen.

Hätäännyn kun näen että jokihirviö ja Mikaeliksi kutsuttu mies putoavat jokeen ja vajoavat pinnan alle. Minulla on enää yksi nuoli jäljellä. Etsin sille kohteen ja ammun. Mies ehtii täpärästi väistää mutta putoaa sen seurauksena jokeen. Nuoli suhahtaa veteen juuri siinä kohtaa jossa jokihirviö ja Mikael vajosivat pinnan alle. "Typerys!" Haukun itseäni ja kapuan alas puusta ja lähden juoksemaan kohti jokea.

• Rimpuilen otuksen otteissa ja yritän päästä vapaaksi. Nostan käteni pintaan varmuuden vuoksi ja näytän typerää ilmettä hirviölle. Sitten näytän hirviölle kieltä ja isken silmää, yrittäen epätoivoisesti hämätä otusta, ja juuri kun olen pyörtymäisilläni, isken kolme teräskynttäni otuksen suusta sisään. Sitten pyörryn hapenpuutteeseen.

• Apep

Hän ei voi mitään. Ylhäältä putoaa joku muukin jokeen, mutta pitelen kiljukaulaa täällä vaikka kuunkierron. Juuri kun hän on pyörtymässä, mies iskee jotain terävää suuhuni. Se tekee viillot kurkkuni perälle ja potkaisen miehen kauemmas ettei terä ehdi syvemmälle. Se jää kuitenkin kiinni kurkkuun ja alan puristaa sitä katki hampaillani.

• Neloth

"Mikael" huudan ja menen vetämään häntä pois joesta. En osaa elvytyskeinoja joten pyydän jotain sivullista antamaan hänelle tekohengitystä. (Eiköhän tämänkin kahakan pitäisi loppua jossain vaiheessa?)

• Neloth kirjoitti:

"Mikael" huudan ja menen vetämään häntä pois joesta. En osaa elvytyskeinoja joten pyydän jotain sivullista antamaan hänelle tekohengitystä. (Eiköhän tämänkin kahakan pitäisi loppua jossain vaiheessa?)

(Olisikohan Nelothilla tai Apepilla yhtään intoa tulla zombieropeen?)

• Neloth
        assassin kirjoitti:

(Olisikohan Nelothilla tai Apepilla yhtään intoa tulla zombieropeen?)

(Olen kyllä miettinyt zombiropeen tulemista, saatan yrittää jossain vaiheessa.)

• (En ole edelleenkään tajuissani ja haarniska painaa minut pohjaan ja vielä kolme vuoroa niin kuolen. Joten APUA!)

• Apep

Katkaisen terän ja lähden uimaan pitkin jokea. Liikaa näkeviä silmiä. Liikaa ihmisiä. Ja lihaa saa helpomminkin. Löydän Abaddonin alakaupungin alta suurehkon luolan, jonne joki virtaa maanalaisia kuiluja pitkin. Tänne jään ja teen tästä uuden tukikohtani. Bastetin voin etsiä lähipäivinä. Kissat haisevat, eivätkä ne miehet ole tarpeeksi älykkäitä häntä kiinni saamaan.

• "Päästä irti, ötus, hömmömmöm...", mutisen puolipökerryksissä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      76
      2043
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1798
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      118
      1280
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      176
      769
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      426
      700
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe