Pesue mellastaa välikatolla - miten näätä karkoitetaan?? Siis lopullisesti sillä melu ja haju on karmea. Verkotettu on mutta löytää aina reiän tiilikaton jostain välistä. Apua! Auttaako ulta-äänilaitteet tms. ? Ongelma jatkunut muutaman vuoden joten sinä joka oikeasti osaat metsästää näätiä - täällä majapaikka ja näädät :) valmiina kun metsästyskausi alkaa... Meillä kun on maallikkoina nyt konstit loppu ja katto jo kertaalleen purettu, verkotettu, radio on ollut päällä mutta ei auta! Yhteyden saat meihin ilmoittamalla sähköposti osoitteesi. Kiitos!
Näätä välikatolla
4
302
Vastaukset
- sissipäällikkö
haulikolla
- villahousupiipertäjä
No nyt sais ne viherhiipparit tulla piotynaamisine keinoineen avuksi.
- Ryynäsen Topi
Hei. Näätä on helppo pyytää hetitappavilla raudoilla pois. Syötiksi lihaa tai kananmunia. Itse pyydän laillisen ajan 1.11-31.3 vanhoista metsistä näätien kulku paikoilta näätiä ja syöttinä käytän hirvien ja peurojen rasvaa ja teuras roippeita.
Näätä vintillä ongelma on ikävä ja mökki naapuriltani pyydystin pari vuotta sitten ongelma näädän pois ko menetelmällä ja loukku kehikko sokkelin viereen näädän jäljille. Alle viikko niin otus oli raudoissa. Asun pirkanmaalla joten voisin vaikka jelppiä asian kanssa mutta en viitsi sposti osoitettani tänne laittaa joten tässä vähän vinkkiä ja raudoittajia löytyy varmasti lähi metsästys seurasta. Sinne vaan yhteyttä.- mökkiläinen hämeestä
Hei Ryynäsen Topi,
kiitos viestistä. OIisimme kiinnostuneita avustasi ja neuvoistasi - meihin saat yhteyden sähköpostilla [email protected]. Ultra-äänilaitteet on kokeiltu - ei toimi, hajusteet ei toimi, luvallisena aikana raudoitus tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa kun ei sitä osaa tai näätä on aina meitä ovelampi... Joten jäämme odottamaan yhteydenottoa - kiitos! Pirkanmaa on aivan tuossa vieressä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984