Löysin netistä ilmoituksen,jossa laatutakuuketjuun kuuluva yrittäjä hakee siivoojaa. Onko kokemuksia laatutakuusta?
Laatutakuu työnantajana?
3
194
Vastaukset
- sininenjavalkoinen
No on ja pelkästään huonoa! Mainostavat "oma siivooja" jutskaa ja silti yrittäjät palkkaavat vähän väliä uusia "naamoja"! Siis konseptin alkuperäinen idea aina samasta "omasta siivoojasta" on ihan harhaanjohtava! Muutenkin tosi epäilytävä yritys... huijaavat omia franchising-yrittäjiään ihan huolella, rojaltimaksut on ihan taivaissa ja yrittäjät ihan pulassa töidensä kanssa. Viikonloppuja saati lomia ei vaan ole ikinä ja arkenakin nukkua ehtii maksimissaan muutaman tunnin, siis ihan tappohommaa....mutta jokainen innokas toki saa itse kokeilla...
Laatutakuuyrittäjää koskee samat työehtosopimukset kuin muitakin ko. yrittäjiä. Kyllä voit töihin mennä! Ovat yrittäjiä ja maksavat hyvin ja ylimääräistäkin, jos olet hyvä työntekijä. Niistä on pulaa ja hyvistä pidetään kiinni!
- Anonyymi
Hei!
Olen nostamassa ryhmäkannetta. Olen ollut itse laatutakuu yirttäjä ja kaikki meni alta . Joten kuinka montaa tähän on lähtemässä mukaan? Tämä pitää saada loppumaan jotta tulevaisuudessa muut eivät tule kärsimään kyseisestä huijauksesta!
Laita s postia osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839