Löysin netistä ilmoituksen,jossa laatutakuuketjuun kuuluva yrittäjä hakee siivoojaa. Onko kokemuksia laatutakuusta?
Laatutakuu työnantajana?
3
205
Vastaukset
- sininenjavalkoinen
No on ja pelkästään huonoa! Mainostavat "oma siivooja" jutskaa ja silti yrittäjät palkkaavat vähän väliä uusia "naamoja"! Siis konseptin alkuperäinen idea aina samasta "omasta siivoojasta" on ihan harhaanjohtava! Muutenkin tosi epäilytävä yritys... huijaavat omia franchising-yrittäjiään ihan huolella, rojaltimaksut on ihan taivaissa ja yrittäjät ihan pulassa töidensä kanssa. Viikonloppuja saati lomia ei vaan ole ikinä ja arkenakin nukkua ehtii maksimissaan muutaman tunnin, siis ihan tappohommaa....mutta jokainen innokas toki saa itse kokeilla...
Laatutakuuyrittäjää koskee samat työehtosopimukset kuin muitakin ko. yrittäjiä. Kyllä voit töihin mennä! Ovat yrittäjiä ja maksavat hyvin ja ylimääräistäkin, jos olet hyvä työntekijä. Niistä on pulaa ja hyvistä pidetään kiinni!
- Anonyymi
Hei!
Olen nostamassa ryhmäkannetta. Olen ollut itse laatutakuu yirttäjä ja kaikki meni alta . Joten kuinka montaa tähän on lähtemässä mukaan? Tämä pitää saada loppumaan jotta tulevaisuudessa muut eivät tule kärsimään kyseisestä huijauksesta!
Laita s postia osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185