Löysin netistä ilmoituksen,jossa laatutakuuketjuun kuuluva yrittäjä hakee siivoojaa. Onko kokemuksia laatutakuusta?
Laatutakuu työnantajana?
3
175
Vastaukset
- sininenjavalkoinen
No on ja pelkästään huonoa! Mainostavat "oma siivooja" jutskaa ja silti yrittäjät palkkaavat vähän väliä uusia "naamoja"! Siis konseptin alkuperäinen idea aina samasta "omasta siivoojasta" on ihan harhaanjohtava! Muutenkin tosi epäilytävä yritys... huijaavat omia franchising-yrittäjiään ihan huolella, rojaltimaksut on ihan taivaissa ja yrittäjät ihan pulassa töidensä kanssa. Viikonloppuja saati lomia ei vaan ole ikinä ja arkenakin nukkua ehtii maksimissaan muutaman tunnin, siis ihan tappohommaa....mutta jokainen innokas toki saa itse kokeilla...
Laatutakuuyrittäjää koskee samat työehtosopimukset kuin muitakin ko. yrittäjiä. Kyllä voit töihin mennä! Ovat yrittäjiä ja maksavat hyvin ja ylimääräistäkin, jos olet hyvä työntekijä. Niistä on pulaa ja hyvistä pidetään kiinni!
- Anonyymi
Hei!
Olen nostamassa ryhmäkannetta. Olen ollut itse laatutakuu yirttäjä ja kaikki meni alta . Joten kuinka montaa tähän on lähtemässä mukaan? Tämä pitää saada loppumaan jotta tulevaisuudessa muut eivät tule kärsimään kyseisestä huijauksesta!
Laita s postia osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086