Heippa!
Olisin kysellyt ideoita kolmen vuorokauden reissulle! Olemme siskoni kanssa ensimmäistä kertaa moneen vuoteen lomalla samaan aikaan (ilman lapsia!) ja olisinkin nyt kipeästi tarvinnut ideoita mitä voimme tehdä?
Kaikki ideat ja kokemukset ovat enemmän kuin tervetulleita, koska meidän päämme lyövät aivan tyhjää! :)
Matkaideoita 3 vrk reissulle?
2
103
Vastaukset
- onks aavistustakaan
Mitähän te odotatte lomalta? Paljonko se saa maksaa?
Mikä ajankohta?
Suomesta on aika vaikea enää vuokrata mökkiä, mutta joku leirintäalueen mökki onnistuu. Vai haluatteko telttailla? Tai asua hotellissa.
Ehtisitte käydä myös jossain Euroopassa kaupunkilomalla. Kesäkuumalla kaupunki ei ehkä ole paras, mutta Tukholmassa voisi yöpyä pari yötä.
Menettekö jonkun kesäteatterin katsomaan Suomessa? Tai osuuko loma Lapinlaulujen festivaalin aikaan elokuulle? Tai sitten otatte teltan ja rinkat ja menette jonnekin luonnonpuistoon talllaamaan polkuja ja ihailemaan luontoa, valinnanvaraa riittää Repovedestä Patvinsuohon.
Vai menettekö vihdoinkin siihen museoon, jossa lasten kärsivälllisyys ei riitä. Vai pidättekö tanssiloman kiertäen suvi-Suomen lavoja kolmen illan ajan peräkkäin.
Kohteeksi voi ottaa myös eukonkannonkisat.
Mihin suuntaan kallistutte? - reissumara
Katsokaa e-bookersin sivuilta kolmen vrk. matkoja, löytyy vaikka mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993