Matkaideoita 3 vrk reissulle?

Siskoksetreissuun

Heippa!

Olisin kysellyt ideoita kolmen vuorokauden reissulle! Olemme siskoni kanssa ensimmäistä kertaa moneen vuoteen lomalla samaan aikaan (ilman lapsia!) ja olisinkin nyt kipeästi tarvinnut ideoita mitä voimme tehdä?

Kaikki ideat ja kokemukset ovat enemmän kuin tervetulleita, koska meidän päämme lyövät aivan tyhjää! :)

2

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onks aavistustakaan

Mitähän te odotatte lomalta? Paljonko se saa maksaa?
      Mikä ajankohta?

Suomesta on aika vaikea enää vuokrata mökkiä, mutta joku leirintäalueen mökki onnistuu. Vai haluatteko telttailla? Tai asua hotellissa.
      Ehtisitte käydä myös jossain Euroopassa kaupunkilomalla. Kesäkuumalla kaupunki ei ehkä ole paras, mutta Tukholmassa voisi yöpyä pari yötä.
      Menettekö jonkun kesäteatterin katsomaan Suomessa? Tai osuuko loma Lapinlaulujen festivaalin aikaan elokuulle? Tai sitten otatte teltan ja rinkat ja menette jonnekin luonnonpuistoon talllaamaan polkuja ja ihailemaan luontoa, valinnanvaraa riittää Repovedestä Patvinsuohon.
      Vai menettekö vihdoinkin siihen museoon, jossa lasten kärsivälllisyys ei riitä. Vai pidättekö tanssiloman kiertäen suvi-Suomen lavoja kolmen illan ajan peräkkäin.
      Kohteeksi voi ottaa myös eukonkannonkisat.

Mihin suuntaan kallistutte?

• reissumara

Katsokaa e-bookersin sivuilta kolmen vrk. matkoja, löytyy vaikka mitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe