Onko tuloputkissa ollenkaan sulkuventtiilejä?? Ainakaan perinteisiä ruuvimeisselillä käännettäviä ei ole näkyvissä. Hana on Oras Nova ja pitäisi käyttöventtiili vaihtaa.
Älvsbytalo --> suihkuhana
4
474
Vastaukset
- Halpa hinta näkyy
Ei ole, ellei asukas ole itse sellaisia laittanut, mutta vesimittarin molemmin puolin on sulut sähkökaapin alla. Siitä saa vedet poikki, mutta kannattaa huomioida että vedet katkeaa sitten koko talosta.
- lsd
Taitaapahan tullapahan siltäpähän lämminvesivaraajastahan vieläpähän vähän vettäpähän. Eipähän paljoapahan, muttapahan vähänpähän.
- Halpa hinta näkyy
lsd kirjoitti:
Taitaapahan tullapahan siltäpähän lämminvesivaraajastahan vieläpähän vähän vettäpähän. Eipähän paljoapahan, muttapahan vähänpähän.
No ei meillä ainaakaan ole tullut. Vesimittarin sulut kiinni, hana auki, muutama pisara voi tulla kun vesijohtojen paineet laskee nollaan. Hanaa irroittaessa putkissa seisova vettä valuu desin.
Itse asentelin sulkuventtiilejä hanoille sitä mukaan kun on ollut tarvetta huoltaa hanoja. Kylppärin allashanassa ei ollut pillupuhelinta. Hana meni vaihtoon jo uutena. Älvsbytalon normi laatua, osta kaikki asennettuna, pura pois ja rakenna itse kunnolla.
- efewfwefef
eikös hanasulut ole pakolliset? ainakin siis uusissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577