miksi maksamme veroa enää kun terveydenhuolto on mennyt amerikan malliin.
vain rikkaat saavat enää hoitoa,ainakin oulussa näin.
vaimollani olis leikkaus edessä niin lääkäri sano ettei leikata
julkisella puolella koska olet työtön ja toisen luokan kansalainen.
kehotti menemään yksityiselle leikkaamaan.
Niinkai se on tehtävä ja lähettää lasku kaupungille.
maksaa kuka maksaa.
jos menee ulosottoon niin mistään eivät voi viedä.
eli kaupunki maksaa kumminkin.
miksi
3
<50
Vastaukset
- ---
Keskisuomessa ihan sama tilanne, tosin työelämässä.
- Niin..
Olen jo 20 vuotta käyttänyt pelkästään yksityistä terveydenhuoltoa ja sairauksien varalle olen ottanut sairaanhoitovakuutuksen.
Eli juuri niinkuin Amerikassa.
Ne jotka eivät ole tajunneet asiaa ajoissa eivätkä ole ottaneet vakuutusta ovat suoraan sanottuna kusessa.
Minulta on kumpikin olkapää avarrettu, lonkan tekonivelleikkaus on edessä, ehkä kummallekkin puolelle.
Myös ac nivelet kipuilevat tosi pahasti joten voi tulla sinnekkin remontteja.
Näitä palveluja en todennäköisesti saisi kohtuuajassa julkiselta puolelta ja ilman vakuutusta yksityinen olisi liian kallis.- Kuka vaan
Sairauskuluvakuutus pitää ottaa jo lapsena ennen mitään sairauksia. Itselläni on jopa tapaturmavakuutuksessa rajattu pois nivelrikkopolvesta ja diabeteksestä aiheutuvat tapaturmat. Tekonivel on laitettu polveen vähän päälle satasella julkisella puolella ja hyvä tuli. Jonottaahan tietenkin joutuu, mutta nämähän on muutenkin vähitellen kehittyviä sairauksia. Akuuttihodonhan saa julkisellakin puolella nopeasti.
On aivan sama mikä puolue on "ohjaimissa", valtion rahapussi on aina tyhjä ja palveluja leikataan. Itsekin "muistelen" hautaan saakka kepun valtakaudella saamaani etujen rankkaa leikkausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311