Mikä on paras sähköase/merkki 450€?
Paras sähköase max 450€
10
110
Vastaukset
- 6+5
GP m4 lonex m4 G&G m4/16 muut G&G asemallit samoin Gpn muut asemallit magbul kwa yms
- 20+20=39
Juuh, Lonex tai G&P hyviä valintoja, tosin virittämällä saa tuolla budjetilla jo aikamoisen tykin juuri niillä paloilla kuin haluat. Maksa jollekkin kokeneelle virittäjälle 100e ja anna loput 350e aseeseen niin eiköhän homman pitäisi alkaa luistamaan.
G&G, KA, G&P Uudemmat mallit, Lonex, SRC, ICS, ARES ja ohan noita viel lisääkin. Itse rakentaisin tuolla summalla aseen.
- Ghjjf
E&L
- marskin ritarn jälkeläin
M4 on ihan paska mulla oli g&p m4 josta hajos mäntä ja isoveljellä on lonex m4 jodta on paskana hoppi ja moottori tuumaa kärytä.
- fincoins
marskin ritarn jälkeläin kirjoitti:
M4 on ihan paska mulla oli g&p m4 josta hajos mäntä ja isoveljellä on lonex m4 jodta on paskana hoppi ja moottori tuumaa kärytä.
E&L ak74 on PARAS!!!!!
- Okkkk
No jos viritän jonku aseen ni voiks atomik viedä viritettäväks? Ja mikä ase? Ajattelin G&P m4 proosta
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_GP285.html - 7+5=11
Juu atomissa todella pätevä kaveri virittämässä. G&P:n coltit ovat todella hyviä virityspohjia, jos rahat riittää niit osta ehdottomasti G&P. Ja G&P on paljon kiinan pyssyjä parempi ja aika hyvä suoraan laatikosta eikä tarvitse heti (jos koskaan) virittää, riippuu omasta mieltymyksestä.
- suomi parempi ku america
Mut jos ei viritä ni hajoo aika helposti
- wallah
Mitä :D @suomi parempi ku america
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437