Media kiinnittää huomiota - aivan aiheellisesti - upeasti laihtumaan alkaneeseen ja tyyliään hioneeseen Glamourtähteemme:
"Tältä näyttää Tuksu nyt: ”Tässä teille seksikäs nainen!”
Kohukaunotar Johanna Tukiainen on päivittänyt tyyliään ja julkaissut itsestään uuden kuvan. Naisella on ollut jo jonkin aikaa punertava tukka, joka on tullut jäädäkseen.
- Ja tässä hyvät herrat on kunnon NAINEN! Johanna julistaa ja jatkaa:
- Suuret rinnat, naisellinen tyyli, näyttävä ja pitkä ja paksu tukka, minihame ja korkokengät.
Niinpä. Voisiko muuta enää lausua.
Kuvan voi katsoa täältä: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10422245_1432027957066613_3625671059025196526_n.jpg ”
Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/talta-nayttaa-tuksu-nyt-tassa-teille-seksikas-nainen
18.6. Tältä näyttää Tuksu nyt: ”Tässä teille seksikäs nainen!”
108
9041
Vastaukset
- Emänäätä
Tuksun mielikuva seksikkäästä on aika vääristynyt. Sinänsä isot rinnat ja iso tukka puree moniin miehiin, mutta ei tuolla tavalla ja tuolla tarjonnalla. Toisaalta en kai minä näätänaisena kaikkien miesten makua tiedä. Luulisin silti tähän ikään jo jonkin verran ymmärtäneeni yleisesti miehen mausta. Miksi ihmeessä Tuksu kuvittelee, että sotkuinen olemus, huulien omituinen muikistus ja teennäinen asento lyhyen pönäkässä kropassa olisi sitä seksikkyyttä?
Tuksu ihailee kovasti noita ulkomaalaisia povipommeja, joilla on hehtaaririnnat, täytettä huulissa, paljon tukkaa ja niukkaakin niukempia vaatteita. Samalla Tuksu ei tajua, ettei se naistyyppi ole todellakaan kaikkien makuun ja itse ei suoranaisesti "tärkeistä lähtökohdista" huolimatta ole samaa tyyliä. Liian pulska, liian sotkuinen ja liikaa päihteitä. Monista näistä julkkiksista tulee mielikuva, että elävät sekavasti, niin se ei voi olla koko totuus kuin nuorimpien kohdalla. Sen verran hyvässä kunnossa niillä on iho ja kroppa, että se vaatii paljon itsekuria ja hoitoa, eikä se onnistu, jos elämä on viinaa ja huumeita pelkästään.- Glamourilme
Sama kuva kirjoitti:
Sama kuva aijaa.comissa: http://aijaa.com/LAWcRQ
Tucs Facessa samantyyppisellä poseerauksella 6.6.14. ”Tämäkin usean Dolls-tanssijan päällä nähty asu on nyt myynnissä.” http://aijaa.com/Qeh1cg
- mops
Ei muikistele huulia. Niissä on täytteet, jotka lienee hieman vinksallaan.
- Karmea näky
Mitä tyyliä ja seksikkyyttä? Kuvassa kekkaloi irvokas olio.
- 1metallimuija
On kunnon nainen juu ? Naamasta sen jo näkee vuosikausia eletty klamuurielämä.
tosiaan ilman sarvia ja hampaiat mua naurattaa Tuksun nimittäminen kohukaunottareksi! Vaikka laihtuisikin on lyhyenläntä, suuripäinen ja persjalkainen savolainen ämmänkanttura.Halpa horatsulookki vielä korostaa Madamen tyylittömyyttä.
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta ei mun kirjoissani Tuksu ole seksikäs vaan vaatetusta myöten habitus sopii paremmin johonkin entisen Itä-Saksan bordelliin.
Do I need to say more!- Homssuinen
Aivan totta; Tuksu on homssuinen ja suttuinen kaikin puolin.
- äkliiii
Homssuinen kirjoitti:
Aivan totta; Tuksu on homssuinen ja suttuinen kaikin puolin.
OHHH NOOOOO
- lolololofgt
Joo-o. Maha kuin rekkakuskilla. Ei olenkaan edes sellaista läskiä mitä yleensä naisilla vaan tuo on miehinen pötsi. Nuo naurettavat rumat huulet ja paskaisen näköinen naama muka naisellisen seksikkäs. Mä en panisi Tuksua edes tuhannesta eurosta. ASivan järkyttävän näköinen akkahan toi on.
- Niinpäniinpääniin
Niukkaakin niukempia vaatteita tosiaan käyttävät Tufnunkin ihailemat povipommit. Tosin heillä ei ole pariakymmentä kiloa ylipainoa. Ja kroppakin tosiaan timmi, vaikka kellukkeet onkin pumpattu silikonia täyteen. Kun yhtälöön lisätään Tufnun tekoset ja viitteet luonteesta, voi tehdä johtopäätöksen, että...
- Surullinen näky
Olen ihmetellyt, mitä Johanna näkee peiliin katsoessaan. Pituudelleen kukaan ei voi mitään, eikä lyhyissä naisissa mitään vikaa ole. Ylipaino ei aina ole esteettistä, mutta jos osaa kantaa itsensä ja pukea itsensä sopiviin (!!!) vaatteisiin, on läskeistäkin saatavissa oikein kauniita naisia. Laihuus ja kauneus eivät aina kulje käsikädessä. Isot rinnat alkavat roikkua aina, etenkin luomuina. Ilmeisesti halvat silikonit ovat tuksulla alkaneet myös riipahtaa. Miten olisi rintaliivien käyttäminen kuvissa, niin ei tarvitsisi käsin kannatella?
Nyt kun kroppa-asiat on käsitelty, on aika siirtyä tuohon turvonneeseen palloon sen yläpuolella. Siinä mennään vikaan pahasti. Kasvoihin rajottuva "rusketus" eli tässä tapauksessa jokin hyvin kiiltävä meikki on sotkettu meikin pohjaksi, vaikka käsittääkseni tällaiset tuotteet on yleensä tarkoitettu korostamaan pieniä kohtia ihossa. Tämän vuoksi neidin iho sen alla on hyvin huono. Kuinkahan usein hän pesee meikkejä pois? Ne kun pitäisi pestä pois aina ennen nukkumaanmenoa.
Huultentäytteiden lisäksi koko naama on turvoksissa päivittäisen (?) viinanlipittelyn vuoksi. Kumpikaan ei näytä viehättävältä. Kulmakarvat on meikattu hutaisten, eivätkä ne ole edes suunnilleen toistensa peilikuvia. Alarajaukset silmissä eivät sovi kaikille, eikä Jossu kuulu niihin. Ei ole koskaan kuulunut. Hän toitottaa käyneensä jotain meikkikursseja. Miksi se ei hänen meikeissään koskaan näy? Tukkakin on iso ja takkuinen. Hiustenpidennyksistä tulisi pitää hyvä huoli, jotta ne näyttäisivät hyvältä.
On sääli, että 36-vuotias pukeutuu kuin 16-vuotias pikkulikka, mutta kasvot ovat kuin 50-vuotiaalla pubiruusulla. Johanna on joskus ollut kauniskin. En tiedä, muistavatko näädät, mutta häiden RAIKKAASSA koemeikissä (jossa hän kävi pukuja kokeilemassa) hän oli kaunis. Tämä raskas ja hutaistu överimeikki tekee hallaa hänelle.
Tämä ei ole seksikästä. Onko Jossun peili rikkinäinen?- joku roti
Stop! Mun tytär 16 eikä todellakaan pukeudu, kuin kadun halvin hu.ora. Kyllä nuoretkin ymmärtää mikä mautonta.
- xanadu4
Mikä mahtaakaan olla aringon oton mahdollisuus, punoittavissa kasvoissa,ilman meikkiä katsottaessa.
- Kupliva iho
Miksi iho "kuplii", siis joku ihosairaus ihan varmasti .
- Tartuntavaara 10 m
Oisko suttura saanut kokovartaloherppeksen.
- Hui kammotus. . . .
Tartuntavaara 10 m kirjoitti:
Oisko suttura saanut kokovartaloherppeksen.
Eikös se malaria sillä jo ole?
- Hiilihanko puuttuu
Tuksu alkaa näyttää enemmän ja enemmän paholaiselta. Otsasta alkaa jo sarven alut pullottaen läpi työntyä. Mustat kulmat kuin alakerran hiilivaraston herralla. Silmissä punainen ahne raivo. Nenä kuin pedon nokka. Suu laiskasti roikkuu, huulet kätkee mädän ja kaksiteräisen kielen.
- Klamouri
Tuksu näyttää kolkolta peilikuvassa: ”En ole narsisti, mutta tiedän olevani hyvännäköinen, joten mua on ihan turha haukkua! Oman kansan pitäisi pitää yhtä, ja oman maan naista pitäisi kehua ja nostattaa ylöspäin, mutta ilmeisesti Suomessa tämä ei toimi! Vaihdan tukkani syksyllä takaisin kirkkaan blondiksi! :)” Kuva: http://aijaa.com/M1UupN
- Hiushamppu
Tuksu pelikuvassa: ”Rusketus kaunistaa ihan jokaista ihmistä, se on tosiasia se! Olen ain pitänyt kaikesta kimaltavasta ja glamourista kuten Julia piti, joten tykkään myös meikistä, joissa on bling blingiä! :)” Kuva: http://aijaa.com/6wvB41
- Killerpimppa
Tuksu Facessa 17.6.14: “T-paita Miamista, minihame Lou Lou liikkeestä, kaulakoru Barbie Collection Tarina Tarantino, lettikampaus Juha Immonen (jota en todellakaan ole lyönyt, haloo!!!!!), neonpinkit kynnet, huulipuna Gaya, puanviini Amarone. Eiköhän siinä tarpeeksi infoa! :)”, “I Have Gotta Killer Pussy.” http://aijaa.com/HfHtOL
- Silmiä polttaa!
Huh,kun tuo naamaa kiiltää! Paha moka muka ammattilaiselta meikkaajalta jättää naama noin kiiltäväksi,vanhentaa ennestään vanhalta näyttävää nuorta naista! Tuksun täytyy elää huuruissa koko ajan,jos ei oikeasti tajua näyttävänsä suttuiselta katutytöltä!
- diplomaattikosmonaut
Tunkion naamavärkki on kyllästetty ns. aurinkopuuterilla.
Tyhmä ja ruma ei vaan ymmärrä, että sitä "nuubaa" saa myös ilman helmiäistä!
Helmiäispohjaiset luomivärit, meikkivoiteet, huulipunat jne on tarkoitettu piiiikkasen nuoremmille naisille kuin kohta nelikymppiselle, rupiselle, ryppyiselle, pöhöttyneelle rumuudelle.
Toi aurinkopuuteri taitaa olla Lumenen (suurin piirtein markkinoiden halvinta) helmiäispohjainen aurinkopuuteri. - Tuksun selitys
Tuksun selitys Facessa (miksi hänen naamansa kiiltelee): ”Kuvassa on Gaya nimistä aurinkopuuteria, joka kiiltää liikaa, se on mun mielestä ainoa vika koko kuvassa, jota nyt taas näytetään haukkuvan ympäri nettiä, ja ne arvostelijat eivät todellakaan itse ainakaan ole mitään ruusuja, mutta kukkiihan se perunakin!”
- Käki kukkuu
OMG OMG OMG, mun silmäni XD ... ei noin paljon, ei noin tökerösti....eikö hän osaa muotoilla kulmakarvojaan? Hän EI ole kaunis, mutta hänestä saisi kauniimman, jos ammattimeikkaaja sen meikin saisi tehdä. Yhtään hän ei ole laihtunut, jos niin väittää, katsokoon sen röökinvälitys kuvan, siinä maha pömpöttää paidan alta. Miksi oi miksi täytyy pitää kireitä ja ahtaita vaatteita? Ja miksi tuo nainen ( ? ) ei voi etsiä oikeita töitä?
- auts4
Kukahan hänet ottaisi töihin ja tekeen mitä? Osaisko siivota edes assan vessaa?
- Jokun pitäisi auttaa
Kyllähän tuollaista näkyä valosanaikaankin vähän pelkäisi. Hyvällä meikillä hänestä voisi saada lähes ikäisensä näköiseksi, mutta hän ei tosiaan taida osata edes meikkauksen alkeita? Miksi hän meikkaa itsensä vanhan näköiseksi?
- laardiperseet
Kyllä minun mielestä Johanna on näyttävän näköinen nainen. Ei minusta ainakaan saisi yhtä hyvää kuvaa. Ihan turhaa te Johannaa haukutte kun ette voisi antaa omaa kuvaa mihin voisi verrata. Epäilemättä teistä suurinosa on erittäin ylipainoisia,rasvalettejä jne. Laittakaa ihmeessä linkki omaan kuvaanne :-D
- Elä ja anna elää
laardiperseet kirjoitti:
Kyllä minun mielestä Johanna on näyttävän näköinen nainen. Ei minusta ainakaan saisi yhtä hyvää kuvaa. Ihan turhaa te Johannaa haukutte kun ette voisi antaa omaa kuvaa mihin voisi verrata. Epäilemättä teistä suurinosa on erittäin ylipainoisia,rasvalettejä jne. Laittakaa ihmeessä linkki omaan kuvaanne :-D
Ihan sievä, pikkasen vähempi
meikkiä ja masu pienemmäksi
niin jopa kaunis. On hänellä
ihan oma tunnistettava tyyli.
Samaa ei voi sanoa kaikista
meistä maijameikäläisistä...
Hyvää juhannusta kaikille :) - 6+20
laardiperseet kirjoitti:
Miksi ihmeessä tavallisen kansan pitäisi laittaa tänne kuviaan? Erona tavallisen kansan läskeihin ja rumiin naamoihin ja isolla osalla myös rumiin luonteisiin verrattuna Johannaan (joka päihdeongelmaisena ja persaukisena sinänsä kuuluu tähän tavan kansaan myös) on se, että tavan kansa ei tunge lärviään julkisuuteen hokien "mä oon niin kaunis, mä oon niin kaunis, te ette vaan ymmärrä mua, mä en kuulu tänne, mä muutan ulkomaille, mä oon niin kaunis, mun läheinen kuoli, mä oon niin kaunis".
Ymmärrätkö eron? Jokainen saa periaatteessa olla sen näköinen kuin on, mutta olemustaan ei tarvitse tunkea julkisuuteen ja yrittää vakuutella itselleen sitä kautta olevansa yhtä kaunis kuin oli 10-15v. sitten. Aika kuluu ja ihminen muuttuu. Jos ei tätä hyväksy niin tarvitsee, kyllä, kuten Tukiainen - terapiaa. - Jokun pitäisi auttaa
laardiperseet kirjoitti:
Osaan sentään meikata itseni niin, että meikki parantaa ulkonäköäni. Rasvalettiäkään ei ole, kun käyn suihkussa päivittän ja pesen siis hiuksianikin usein. Eikä minulla myöskään ole tekohamppua päässäni eikä laardia peffassa, kuten kai laardiperseet kirjoittajalla?.
Kuvissa olevasta naisesta saisi mielestäni vähemmän pelottavan näköisen jopa melkein kauniin, jos joku kädestä pitäen opettaisi hänelle, miten tehdään hyvä meikki. Meikki voisi olla tuollainen "ylimeikattu", mutta silti näyttävä ja kaunis. Nyt tuntuu, että hänellä oma aivan väärät meikit ihotyypilleen tai peilit niin likaiset, etttei hän tajua, miltä se lopputulos näyttää. - Pellehermannimeikki
Jokun pitäisi auttaa kirjoitti:
Osaan sentään meikata itseni niin, että meikki parantaa ulkonäköäni. Rasvalettiäkään ei ole, kun käyn suihkussa päivittän ja pesen siis hiuksianikin usein. Eikä minulla myöskään ole tekohamppua päässäni eikä laardia peffassa, kuten kai laardiperseet kirjoittajalla?.
Kuvissa olevasta naisesta saisi mielestäni vähemmän pelottavan näköisen jopa melkein kauniin, jos joku kädestä pitäen opettaisi hänelle, miten tehdään hyvä meikki. Meikki voisi olla tuollainen "ylimeikattu", mutta silti näyttävä ja kaunis. Nyt tuntuu, että hänellä oma aivan väärät meikit ihotyypilleen tai peilit niin likaiset, etttei hän tajua, miltä se lopputulos näyttää.Tuksu on käynyt Ritva Norreksen meikkauskurssin Espanjassa.
- ...
Pellehermannimeikki kirjoitti:
Tuksu on käynyt Ritva Norreksen meikkauskurssin Espanjassa.
Ritva Norrisin. Ei Norreksen.
- silmiin sattuu
... kirjoitti:
Ritva Norrisin. Ei Norreksen.
On sen täytynyt olla jonkun Norreksen kun katsoo tuota Tuksun meikkiä. Norrisin kursseilla ei taatusti tuollaista jälkeä opeteta.
- sasmurai pool
silmiin sattuu kirjoitti:
On sen täytynyt olla jonkun Norreksen kun katsoo tuota Tuksun meikkiä. Norrisin kursseilla ei taatusti tuollaista jälkeä opeteta.
Samurai opettaja, vaikka tappoi parisataa vihollista taistelussa ei tarkoita että oppilas tulee kykenemään tekemään sen saman. Liikaa sakea ja liikaa uskomusta, nuoruuden vimma voi olla kantava tai tuhoava.
- Hörselöitä
Tuksu pukeutuu ja meikkaa kuten kylähullut tekee. Ihan normaalia överityyliä mielenterveysongelmaisten keskuudessa. Vielä hullumpia ootte te, jotka ihan tosissanne arvostelette hänen sairaudesta kielivää tyyliään ketjusta toiseen.
- lyhyestä virsi kauni
Hörselöitä:
No nyt tuli kauniisti sanottua tosiasia!
Pääsit ytimeen ilman turhia alatyylisiä sanoja.
Hyvin kirjoitettu - Rehvelo
Tuo Tukseri on kyllä niin säälittävä ihmispolo.
- väärin meni......
Rehvelo kirjoitti:
Tuo Tukseri on kyllä niin säälittävä ihmispolo.
kyllä ne polot on siellä, missä tuksun nyrkki puhuu........
- battuvettu
väärin meni...... kirjoitti:
kyllä ne polot on siellä, missä tuksun nyrkki puhuu........
Kummallinen argumentti kun on julkkis=saa haukkua. Mitäs jos kaivautuisit takaks sinne poteroos.
- Takas maakuoppaan
battuvettu kirjoitti:
Kummallinen argumentti kun on julkkis=saa haukkua. Mitäs jos kaivautuisit takaks sinne poteroos.
Samaa mieltä!
- Pers' aukinen
Vilkas mielikuvitus,
on köyhän ainut huvitus. - kummitus
ompas siinä luonnonkaunis nainen,miten ihanat huulet.en oo oikeesti kyllä nähny ikinä mitään noin rumaa.hyi hitto!
- saatanan idiootti!
"Tässä teille seksikäs nainen!"
Aha No uskottavahan se on. En tiennytkään että saatanan ruma on yhtäkuin seksikäs.- Vesi muuttu viiniksi
Glamourin maailmassa asiat "heittävät häränpyllyä", ja mustakin on valkoinen.
- 13+6
Kyllä tuksu on ihku,saispa tuollasen kotiin voe,voe. Hakkaisin vaikka satakunta
hehtaaria mehtää. - Yököttää
Ihan kun Hampurin huora.
- james"&"
Minäpä kerron:
Tukiainen tarjoaa teille pällisteltävää, teille jotka jaksatte vuodesta toiseen ihmetellä hänen tempauksiaan ja ulkonäköään. Aivan kuin Tukiainen tarvitsee teitä kaapiakseen elantonsa seiskan sivuilta ynm toiminnasta, teidän mielenkiintonne häntä kohtaan tyydyttää oman tarpeenne, tuomita mielestänne sopimaton käytös, ulkonäkö, elämäntyyli. Elätte symbioosissa. Näin yksinkertaista se vai on.
Eli rakkaat Tuksun ihailijat, Tuksu ja vihaajat: te tarvitsette toisianne. Negatiivinen ja positiivinen huomio on aina jokin tarve, joka korostuu fanikulttuurissa. Joten kuka meistä ei pysty myöntämään tätä puolta itsestään? - Mene hullu hoitoon
Ei Tuksulla ole kuin kaksi ihailijaa. Kaksi hinttitransua. Diamond Vain ja Pissa-Penna.
Tunkki ei tarjoa mitään pällisteltävää vaan tyrkyttää sitä koko kansalle. Ei kukaan ihmettele sen tempauksia tai ulkonäköä vaan arvostelee ja nauraa paskaista naurua kuten minä. En muuten, mutta kyseessä on pahimman luokan narsisti ja rikollinen joten siksi sille saa nauraa.
Ai mielestämme sopimaton käytös. Tuolla lauseella sinun mielisairaan mielestäsi se käytös on sopivaa. Joten ihannoit sekakäyttäjiä ja rikollisia ym ym ym tapauksia.- Nampa
Diamond Vain, joka on ollut usein pyörimässä Jollashovissa, ja Ilona Ylinampa: http://i1229.photobucket.com/albums/ee475/ilonabella/october2012013.jpg
- huh huh huh huh
pahimman luokan narsisiti ja rikollinen ja siksi sille saa nauraa? kaivaudus esiin sieltä kannon alta ja kipase naureskelemaan sukevan kulmille, lähtee sultakin luulot,mitätön vajakki:-)
- Jollaksen ravustaja
Nampa kirjoitti:
Diamond Vain, joka on ollut usein pyörimässä Jollashovissa, ja Ilona Ylinampa: http://i1229.photobucket.com/albums/ee475/ilonabella/october2012013.jpg
Jotkut eivät todellakaan osaa valita seuraansa.
- James"&"
Jospa ajattelisit hieman pidemmälle kirjoittamaani: sinä päivänä kun pällistelijät, kauhistelijat ja solvaajat ei reagoi Tuksun juttuihin (tai ei osta seiskaa samaa roskaa etsiessään) aihe vain kuivuu kokoon. Aivan kuten palo, joka ei saa enää happea.
Kyseessä on edelleen kysynnön ja tarjonnan laki: Tuksu antaa teille sitä mitä kaipaatte, leipää ja sirkushuveja. Oletteko siis varmoja edelleen, ettei kirjoituksenne ja kommenttinne myös kerro teistä jotain? Eikö vain siitä "niin kauheasta Tuksusta"?
Myönnän toki, ettei tarjoamani näkökulma saa näin tasokkaassa keskustelussa osakseen kuin pilkkaa. Itse näen Johannassa tasapainonsa menettäneen ihmisen, jota roskamedia käyttää hyväkseen, myydäkseen lehtiään. En siksi lähde haukkumaan häntä, olkoonkin niin että hän on tehnyt rikoksia eikä näytä siltä miltä ilmeisesti kuvittelee.- 11+6
Miksi sitten minä, akateeminen loppututkinto ja kaikki, Olen valmis vaikka laittamaan vaikka 300 hehtaaria metsää nurin ,että saisin TUKSUN.
Tiedän ,että saisin muitakin, mikäli äiti antaisi luvan. Mitä sanotte ei niin köyhälle. - wordfun
11+6 kirjoitti:
Miksi sitten minä, akateeminen loppututkinto ja kaikki, Olen valmis vaikka laittamaan vaikka 300 hehtaaria metsää nurin ,että saisin TUKSUN.
Tiedän ,että saisin muitakin, mikäli äiti antaisi luvan. Mitä sanotte ei niin köyhälle.Höpsis.Minä olen nuoruudessani kokeillut näitä ihan tarpeesi.Tukka kuin tukka
naama kuin naama-laite kuin laite.Mikään ei muutu vuosikymmenien aikana.
Suomalaiset naiset ovat äitiensä kaltaisia. Käypä tutustumassa maailmaan...
- Mee pelle vittuun
Mitä sössötät. Pahin sovaaja on tunkeroinen itse. Eli solvaajaa saa ja pitääkin solvata.
Tunkki ei anna "meille" yhtään mitään. Tunkille me annamme sitä leipää, ei tunkki.
Ei hei toi sun kirjakielellä kirjoittamasi kyhäelmä tee sinustra fiksuu. Kun asiasisältösi on täällä luettu tuhat kertaa. Et kirjoita mitään uutta vaikka luulet pienissä aivoissasi jotain keksineesi.
Tunkki menetti tasapainonsa syntyessään..se on syntymästään asti ollut narsisti..narsistiksi ja sosiopaatiksi synnytään. - james"&"
Mukava että sinulla on aihe, josta saat mielihyvää. Aikanaan ehkä sitten ymmärrät, ettet voita ihmisten pilkkaamisella mitään. Ei sen toteaminen minusta tee sen fiksumpaa, olen toki otettu että tunnet alemmuutta vajaan ymmärryksesi rajoissa :)
En yllättynyt, ettet osaa nähdä käytösmalliasi. Vaikka Tukiainen olisi kuinka suuri hirviö ja pelle mielestänne, on näissä asioissa aina kaksi osapuolta. Ymmärtänet sen varmasti joskus. - Mene pelle hoitoon
En ymmärrä, ei kaltaisesti pöljöjen juttuja edes kuulu ymmärtää. Sähän voisit vaikka joutessasi ( koska olet päästäsi eläkkeellä) Mennä viemään sairaassa päässäsi kehittämääsi " flisofiaa" kaikkien rikollisten uhreille. Mene nyt jo pelle.
- näin sivusta..
Itseasiassa tuo James kirjoittaa ihan asiaa. Joillekin se on vain vaikeaa ymmärtää.
- bnt4nq341
Älä nyt James ole noin pelle, että vastaat itsellesi DD Näkee läpi.
Näin sivusta...Jos Tunkki osoittaisi katumusta ja lopettaisi rikollisen elämänsä, eläinrääkkäykset, ynnä muut ja ynnä muut, sekä kymmenet muut sairaat touhunsa niin ihmiset voisivat säälistä ymmärtää. Mutta kun ei niin ei.
Jameksen kaltaisten mielestä Jammu-Sedätkin on väärin ymmärrettyjä parkoja. - Aika huvittavaa...
Mulla on yksi sukulainen, joka pitää itseään fiksuja ja älykkäänä toistamalla lehdistä lukemiaan lauseita ominaan. Käyttää paljon kirjakieltä ja viljelee "sopivasti" sinne tänne sanakirjoista oppimiaan sivistyssanoja. Käyttää myös aikaansa kirjoittelemalla lehtiin ja nettiin provosoivia viestejä, joiden vastauksia lukee innosta täristen. Tämä kaveri kerää noita provojensa kommentteja kuin intiaanit päänahkoja voitonmerkiksi ja tunnusti myös vastanneensa omiin juttuihinsa. Ja naureskelee asialle ihan julkisesti. On tavallinen työläinen eikä mitenkään kouluja käynyt, mutta korottaa itsensä näillä kirjoitteluillaan muiden yläpuolelle, kun on niin sivistymätön ja mitätön tyyppi muuten.
Näilläkin sivuilla tuntuu kukkivan vastaavanlainen kirjoittelu.
Sori, Tuksustahan tässä oli kyse: Noh, se reppana elää niin kuin monet keski-ikää lähestyvät naiset, jotka haikailevat menetetyn nuoruuden ja kauneuden perään. Valitettavasti on mennyt vain liian pitkälle, olisipa pysynyt erossa viinasta.- näkevä ihminen
En ihmettele, että hän on sinun sukulaisesi. Minä olen oppinut sivistyssanat jo kotona, vanhempani olivat korkeasti koulutettuja ihmisiä ja käyttivät puhuessaan erittäin paljon sivistyssanoja.
Ihmiset, jotka opettelevat sivistyssanoja sanakirjoista, käyttävät niitä yleensä groteskisti väärin, koska eivät ymmärrä, mitä ne tarkoittavat.
Sama pätee muuten vieraisiin kieliinkin. Lyönpä vetoa, että palstalla osataan vain hikisesti englantia. Itse osaan useampia kieliä, koska olen lapsena asunut useassa eri maassa. Puhun ja ymmärrän niitä sujuvasti.
Tiedän, että taitoni herättävät kateutta monissa. - ....................
näkevä ihminen kirjoitti:
En ihmettele, että hän on sinun sukulaisesi. Minä olen oppinut sivistyssanat jo kotona, vanhempani olivat korkeasti koulutettuja ihmisiä ja käyttivät puhuessaan erittäin paljon sivistyssanoja.
Ihmiset, jotka opettelevat sivistyssanoja sanakirjoista, käyttävät niitä yleensä groteskisti väärin, koska eivät ymmärrä, mitä ne tarkoittavat.
Sama pätee muuten vieraisiin kieliinkin. Lyönpä vetoa, että palstalla osataan vain hikisesti englantia. Itse osaan useampia kieliä, koska olen lapsena asunut useassa eri maassa. Puhun ja ymmärrän niitä sujuvasti.
Tiedän, että taitoni herättävät kateutta monissa.Ja täällä yksi, joka nauraa teille... Kuunnelkaa nyt omia juttujanne oikeasti. Kateellinen kielten puhumisesta... Mitähän kadehdittavaa siinä on, ellet sitten pysty hyödyntämään sitä rahallisesti ammattisi kautta.
Sivistyssanoja saa käyttää kuka vaan ja joskus niitä tulee käytettyä, koska ovat erittäin kuvaavia ja osuvia, sekä lyhyen ytimekkäitä pitkään selvennykseen verrattuna.
Mitä tulee noihin lehtijuttuihin, niin ehkäpä ne aihealueet vain sattuvat kiinnostamaan häntä ja yrittää saada niistä keskustelua aikaiseksi.
Miksi tunnet itsesi tyhmäksi hänen rinnallaan ja kadehdit, sillä jos hän vain säälittäisi sinua, et sinä hänestä täällä puhuisi...
Btw, korkea koulutus ei suoraan tarkoita älykkyyttä, ei todellakaan. *nauraa* - ^..^
Toivottavasti tuo sukulaisesi ei luule, että olette läheisiäkin, kun tuollista paskaa hänestä ajattelet!
Annan sinulle yhden neuvon: "Älä oleta"!
Itse olet kyllä sivistymätön pelle ja varsin huvittava tapaus, kun edes mietit tuollaisia.
Älä oleta... - ^..^
^..^ kirjoitti:
Toivottavasti tuo sukulaisesi ei luule, että olette läheisiäkin, kun tuollista paskaa hänestä ajattelet!
Annan sinulle yhden neuvon: "Älä oleta"!
Itse olet kyllä sivistymätön pelle ja varsin huvittava tapaus, kun edes mietit tuollaisia.
Älä oleta...Jatkan vielä...
Mistäs sinä itse hänelle juttelit vai möllötitkö vain tuppisuuna. Helppohan se on toista arvostella, jos ei itse anna itsestään mitään! Mutta se onkin ala-arvoista peliä se...
Vai käytitkö kaikki puheenvuorosi vain ystäviesi ym. haukkumiseen ja hän yritti vaihtaa puheenaiheita hieman sivistyneempiin ja neutraalimpiin aiheisiin!?
Oletko niitä ihmisiä, jotka säälivät ja haukkuvat, kun toisella menee huonosti ja kadehtivat, kun menee hyvin! Että ikinä ei ole hyvä!!!
Miten voikin olla noin hapan ihminen! Ettei vain olisi sitä paljon puhuttua luonnehäiriötä sinullakin?
Ps. Etköhän tuota itsekkin ole aivan yhtä "mitätön". Tuskinpa vain olet itsekkään muuta kuin duunari... Ei sillä, että minulla olisi mitään duunareita vastaan, päinvastoin...
Toivottavasti et ole minun sukulaiseni! - ^..^
^..^ kirjoitti:
Jatkan vielä...
Mistäs sinä itse hänelle juttelit vai möllötitkö vain tuppisuuna. Helppohan se on toista arvostella, jos ei itse anna itsestään mitään! Mutta se onkin ala-arvoista peliä se...
Vai käytitkö kaikki puheenvuorosi vain ystäviesi ym. haukkumiseen ja hän yritti vaihtaa puheenaiheita hieman sivistyneempiin ja neutraalimpiin aiheisiin!?
Oletko niitä ihmisiä, jotka säälivät ja haukkuvat, kun toisella menee huonosti ja kadehtivat, kun menee hyvin! Että ikinä ei ole hyvä!!!
Miten voikin olla noin hapan ihminen! Ettei vain olisi sitä paljon puhuttua luonnehäiriötä sinullakin?
Ps. Etköhän tuota itsekkin ole aivan yhtä "mitätön". Tuskinpa vain olet itsekkään muuta kuin duunari... Ei sillä, että minulla olisi mitään duunareita vastaan, päinvastoin...
Toivottavasti et ole minun sukulaiseni!Ja pitäisikö jokaisen tiedon murusen perään, jonka sanot lisätä lähde, kuin opinnäytetyössä konsanaan tyyliin "tämä luki siinä ja siinä lehdessä".
Tuota, KAIKKI tieto on kyllä jostain opittua! Jos puhut vaikka jostain maasta, eihän sinun silloinkaan tarvitse kertoa mistä tuon maan tiedät: "Tämän asian opin maantiedon tunnilla vuonna"...
Eihän ihminen opi puhumaan tai lukemaankaan yksin, vaan se opetetaan hänelle/hän oppii sitä kirjoista.
Ymmärrätkö vai meneekö liian vaikeaksi... - So it goes
näkevä ihminen kirjoitti:
Tiedän, että taitoni herättävät kateutta monissa.Hahhahaa, siinä on yksi "sivistynyt" kansalainen. Omasta mielestään. Kuule, todella sivistynyt ihminen ei todellakaan enää aikuisena vetoa vanhempiinsa, tai taustaansa tuollaisessa tilanteessa kuin nyt sinä teet. Sinä todistat kaikille olevasi todellinen typerys. Kateutta et minussa herättänyt , ainoastaan myötähäpeää.
- (((())-'{][]>>$£¥=++
Että oikein "tunnusti" vastailevansa omiinkin viesteihinsä... Eiköhän tuo ihan vain huolettomasti kertoillut...
Kukin viettää vapaa-aikansa tyylillään ja se nyt on aivan sama, mitä tuubaa ja millä tavalla johonkin suoli24:een kirjoittelee, ei tee kesää ei talvea.
Vaikutat pikkusieluiselta idiootilta, jonka elämä on hyvin pientä, katsantokanta erittäin suppeaa ja ahdasmielistä, keskittyen pinnallisiin ja muutenkin täysin EPÄOLENNAISIIN asioihin!
Elämää on muuallakin, kuin suoli24:ssa...
Oletko milloin viimeksi käynyt edes ulkomailla, voisi avartaa! Ja ei, en leiki tässä nyt mitään "maailmankansalaista", kun noin sanoin. Minun ei näet tarvitse leikkiä yhtään mitään... - (((((())):;!**"?%&*(
(((())-'{][]>>$£¥=++ kirjoitti:
Että oikein "tunnusti" vastailevansa omiinkin viesteihinsä... Eiköhän tuo ihan vain huolettomasti kertoillut...
Kukin viettää vapaa-aikansa tyylillään ja se nyt on aivan sama, mitä tuubaa ja millä tavalla johonkin suoli24:een kirjoittelee, ei tee kesää ei talvea.
Vaikutat pikkusieluiselta idiootilta, jonka elämä on hyvin pientä, katsantokanta erittäin suppeaa ja ahdasmielistä, keskittyen pinnallisiin ja muutenkin täysin EPÄOLENNAISIIN asioihin!
Elämää on muuallakin, kuin suoli24:ssa...
Oletko milloin viimeksi käynyt edes ulkomailla, voisi avartaa! Ja ei, en leiki tässä nyt mitään "maailmankansalaista", kun noin sanoin. Minun ei näet tarvitse leikkiä yhtään mitään..."Mulla on"... Oletko nyt aivan varma, että tuo on sinun murrettasi... Jos ei, niin silloinhan itsekin syyllistyt aivan samaan mihin tuo sukulaisesi vastatessaan omiin provoihinsa...
- (((((()"'<}{]]}_~££$
(((((())):;!**"?%&*( kirjoitti:
"Mulla on"... Oletko nyt aivan varma, että tuo on sinun murrettasi... Jos ei, niin silloinhan itsekin syyllistyt aivan samaan mihin tuo sukulaisesi vastatessaan omiin provoihinsa...
Keksisitkö vielä lisää tapoja määritellä "mitätön" ihminen...
Ulkonäkö kenties, lol?
Ovatko mielestäsi kaikki, jotka eivät ole korkeasti koulutettuja "mitättömiä ihmisiä"...
Itse olet "paha ihminen".
- jani.malmberg
Tuksu oli nuorena oikeesti ihan nätti mimmi...mut miksi hemmetti pitää pilata itsensä näin?
- Inkkarimekossa
Tuksu joskus kauan sitten: http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/6/johanna_003_small.jpg
- näin vaan..
Kyllä tuosta Tuksusta on kauneus ja seksikkyys kaukana.
Niin pultsarin näköinen akka kun vaan voi olla. Ei kyllä uskois 34v ikäses. Katsois äkkiseltään yli 50v juopos.
Viini paranee vanhetessaan mutta juoppo ei.- Piinaava todellisuus
Glamourtodellisuus; Tuksu otti hörpyn viiniä huhtikuussa 2014 (varoitus: ao. henkilö on yläosattomissa): http://aijaa.com/QSGqZ6
- cfefce
Ei ole koskaan ollut minkään näköinen. Nuorempana pikkusievä naapurintyttö oikeilla meikeillä.
Tuon naaman näkeminen aiheuttaa pysyvän impotenssin,miten joku voi tunkea omaa lihaansa tuohon olentoon? Olemus kuin meduusalla,löysä lerppu.
- Käypä hoito
Pakottavan stondiksen käypä hoito:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537876_538368542864502_197189680_n.jpg
- James"&"
Tuntuu olevan hankala eräiden ymmärtää se, että ihmettelin Tukiasta seuraavien intoa etsiä kaikenlaista inhottavaa sanottavaa, onko se oma elämä parempaa kun on tällainen halveksunnan ja pilkan kohde? Erikoista vetää tähän Jammu- setää, pedofiliaa ynm, ja tottakai voin olla mielipiteineni mielestänne pelle, kouluja käymätön ja kirjoista siteerauksia lainaava, kirjoituksenne ei yllätä kun seuraa ulosantinne heikohkoa tasoa :)
Ilman muuta on halveksuttavaa ja naurettavaa kirjoittaa kirjakieltä, kun suurin osa näistä ringissä naurajista ei taitaisi edes etäisesti selvitä ylä-astetasoisesta äidinkielenkokeesta.
Päätän koko "väittelyn" siihen, että tukiainen ja te selvästi ansaitsette toisenne.
Ehkäpä pian löytyy taas koirankakka jostain valokuvasta, ja voitte taas joukolla kauhistella asiaa :) - emeliina
Vaikka Tuksun touhu nyt onkin överiä ja hänen luulot itsestään yltävät koomisiin mittoihin, ihmettelen silti sitä vimmaa, millä jotkut täällä jaksavat Tukiaista vihata ja haukkua. On eri asia todeta hyväntahtoisesti hymyillen, että nyt on nainen vähän sekaisin ja vähän suttuinen ja kuvittelee itsestään liikoja, kuin oikein järjestelmällisesti pilkata, seurata ja haukkua häntä jatkuvasti mitä ilkeimmillä sanoilla ja puolustaa sitä sillä, että hän ansaitsee sen.
Johanna on mielenterveysonelmainen ihminen, ja sen näkee jokainen joka ei satu olemaan ibmesilli. Jos mieleterveysongelmista tietää vähääkään, niin pitäisi tietää että nämä ihmiset usein menettävät elämänhallintansa ja joskus myös itsekontrollinsa. Päihteissä, psykoosissa, maniassa, syvässä masennuksessa ym. voi itse kukin sortua hallitsemattomiin tekoihin, kuten väkivaltaan tai muuhun sekoiluun. En sano, että se on hyväksyttävää, mutta ei tällaisen ihmisen haukkuminenkaan ole järkevää, koska sairauttaan ei kukaan valitse.
Lisäksi usein Tukiaisen "uhrit" ovat olleet itseasiassa niitä, jotka ovat itse hänelle huudelleet ja pilkanneet. En sano, että se oikeuttaa Tuksua lyömään, mutta sen sanon, että täytyy olla jollain tapaa todella tyhmä jos tieten tahtoen menee tunnetusti mielisairaalle ja väkivaltaiselle ihmiselle huutelemaan. Se on sama kuin menisi veetuilemaan nakkikioskin eniten kännissä olevalle, isokokoisimmalle ja tunnetusti väkivaltaiselle tyypille ja sitten itkisi, kun tulee turpaan. - Raakaa väkivaltaa
Koostevideo Johanna Tukiaisen harjoittamasta väkivallasta, kesto 5:42:
http://www.youtube.com/watch?v=TTsQSdJQUL0 - pieleen3
Minun mielestä Tuksun naama näyttää siltä että olidi mennyt kauneusleikkaus pieleen....Ihan muhkurainen on koko naama.
- persp_korj
Tossa alkuperäisessä kuvassa
http://aijaa.com/LAWcRQ
on ongelmana lyhyt polttoväli ja kameran suuri tilttaus alaspäin. Tästä aiheutuu voimakas perspektiivivirhe, joka näkyy pystylinjojen "kaatumisena".
Korjasin virhettä kääntämällä pystylinjoja yhdensuuntaiseksi, niin näin sain aikaiseksi enemmän todellisuutta vastaavan kuvan. Kuvan alaosa pitäisi vielä hivenen litistää, kun laajis pyrkii venyttämään näin kuvattua kohdetta.
http://aijaa.com/3aC2RW- Nakit viturallaan
Noita "Saarioisten nakkeja" ei taida saada oikenemaan mikään ohjelma.
- Immoska ja Tuksu
Hyytelöhuuliset Immoska ja Tuksu yhteiskuvassa kesäkuussa 2014:
http://photo1.ask.fm/378/610/764/1280003023-1rlo1r0-88nh5131jdkfbo5/preview/file.jpg - Nöf
Immoska ja Tuksu kirjoitti:
Hyytelöhuuliset Immoska ja Tuksu yhteiskuvassa kesäkuussa 2014:
http://photo1.ask.fm/378/610/764/1280003023-1rlo1r0-88nh5131jdkfbo5/preview/file.jpgHerraisä, tuo olkiksen suu näyttää ihan possun kärsältä...
- Vissiin vähän ihraa
On toi vähän lihava juu
- kaikkeakanssarwdqed
Siis oikeesti.. ootko joku fetissipervo?
Tuohan näyttää joltakin kääpiökansan maahisportolta.. yhyh- Persjalkainen
Pituus 160 cm, paino 80 kg.
- Kammarissa
Tuksu Joensuun Kammarissa 27.6.14 (kiitos kuvasta ”koiramiehelle”):
http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xpa1/t51.2885-15/10507922_666956216718506_370880699_n.jpg
- Kolmikko kova
Emelie Andersson, Manuel-hamsteri ja Johanna Tukiainen (30.6.):
”Minä ja ihana nainen joka oli myös Julian ystävä, hän lopetti vuosikausia sitten sekä alkoholin että tupakanpolton ja auttaa minua.” http://aijaa.com/33k1f6- Tucs-selfie
”Selfie minusta ja Emeliestä, olen saanut häneltä kaikki oikeudet näiden kuvien julkaisemiseen. Hän auttaa minua raitistumisessa.” http://aijaa.com/eogaYY
- Päivien laskeminen
Tuksu 30.6. ”Freshinä ollaan, neljäs päivä täysin juomatta. Tänään aloitin vihreä tee, granaattiomena, tonnikalasalaatti ja spirulina kuurin, tarvitsen tukea ystäviltäni jotta voin jatkaa näin kuukausia eteenpäin. Nyt päivä kerrallaan, terkut Ruukista! :)” http://aijaa.com/ev0BX6
- Tunkki taistelee!
Tuksu 30.6. ”Ruotsinpyhtään upeissa maisemissa, taistelen alkoholismia vastaan. Tässä seison rakkauden sillalla, oma kulta puuttuu vielä kainalostani.” http://aijaa.com/Wvu1nN
- Iso Matami
Tuksu 1.7.14. ”Tässä olen päässyt taas ihan omaan elementtiini! treffitarjoukset tositarkoituksella: johanna¤dollsdancers_fi. Sinne myös tiedustelut esim. myytävänä olevasta upeasta hääpuvustani!” http://aijaa.com/EVnvWz
- Keikkakuva 3
Raitistunut ja hoikistunut Tohmajärvellä (FB 30.6.14),
vertailukuva: http://aijaa.com/sW7XJm - Hei, me raitistutaan
1.7. ”Ihana Emelie Andersson auttaa mua raitistumaan!”
http://oi60.tinypic.com/selfrt.jpg - Vieroituspussaus
1.7. ”Ihana Emelie Andersson, samantyylinen kuin minä ja edesmennyt Julia!
Hän tykkää pinkistä huulipunasta ja kirkkaan blondista tukasta, karkkimaisesta tyylistä jne.” http://oi57.tinypic.com/2pyxdom.jpg- Tuksuaaninen aika
Tuksu 1.7. illalla: ”Ihanaa, olen tavannut edesmenneen Julian kautta täysin samanhenkisen naisen, kuin minä ja Julia oli!!!!! :) Hän on monen lapsen äiti, yli 4-kymppinen joka rakastaa pinkkiä huulipunaa, täysin valkoista pitkää tukkaa ja karkkimaista maailmaa! :) Hänellä on loistava huumorintaju ja auttaa minua vertaistukena.
Nyt olen ollut raittiina 7 päivää! :) Viinin iltainen tissuttelukin on nyt loppu! Haluan elää pitkän elämän ja saada edes yhden lapsen, jolle annan saman nimen, jonka Julia oli haaveillut omalle lapselleen. Hänen kunniakseen.”
-ggg-
Kommentti: ma 30.6. "raittiutta" oli kestänyt 4 päivää, ti 1.7. jo 7 päivää.
- vai että noin se on
ai tääkin on siis tällainen tapaus, ei hyvä heilu.
- Tuksu 2.7.14
Tuksu 2.7. ”Ihmiset haluavat jokapaikassa kuvaan kanssani, hyvä ilmapiiri, puhuttiin netissä sitten ihan mitä tahansa!” http://aijaa.com/x4HaA5
- Napapaita
Tuksu 2.7. ”Kesäteatteriporukan ja ravintoloitsijoiden kanssa, halusivat kuvan kanssani :)” http://aijaa.com/4G7Sy6
- Hopearisti
Tuksu Ilomantsissa 5.7.14: http://3.bp.blogspot.com/-04a4a6Op44Q/U7nLey2OiUI/AAAAAAAAA4E/4a22lZaKcdg/s1600/VIEROITUS 1 ilomantsi Pamit ja viina II.jpg
- Ilomantsin saunakuva
10.7. Pötkylä Johanna Tukiainen.
Kuva 1: http://aijaa.com/3nUqJJ
Kuva 2: http://aijaa.com/VrjjgL - Ilomantsissa
10.7. Tuksu Rukapirtillä:
Kuva 1: http://aijaa.com/T6bfK0
Kuva 2: http://aijaa.com/IsLoz7
Kuva 3: http://aijaa.com/ESQaMc - Junassa pe 11.7.
Tuksu ruokaili junassa paluumatkallaan Helsinkiin perjantaina illansuussa: http://aijaa.com/VEwFXm
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti376917Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312152Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori641693- 991518
Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141445Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741370- 531104
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2001048- 30991
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284958