Miten voi kertoa äidille että haluis rintsikat?? Meillä ei oo mikään paras äiti- tytär suhde joten asian kertominen on vaikeaa. Ja aina kun aletaan puhumaan jostain sellaisesta... niin muutun ihan punaiseksi? Ei olla koskaan puhuttu mistään murrosikään liittyvästä joten.... luulen että äiti olisi aika hämmästynyt jos vaan alkaisin höpöttää rintsikoista :-\ joten??? Miten sen voisi selittää?? Help!?!?!?
apua.....???
3
72
Vastaukset
- avuntarvitsija01
Murrosikä on siis jo alkanut ja ärsyttää kun kaikilla muilla meijän luokkalaisilla on rintsikat mutta mulla ei. Kaikista paidoista loistaa rinnat läpi joten joutuu pukeutumaan leveisiin hupparin ja toppeihin. Oon halunnu jo pari vuotta sanoa tämän asian mutta.... toivon ettei tulis semmosia "meet vaan rohkeasti puhumaan" kommentteja sillä ei vaan pokka riitä....
- avuntarvitsija01
Murrosikä on siis jo alkanut ja ärsyttää kun kaikilla muilla meijän luokkalaisilla on rintsikat mutta mulla ei. Kaikista paidoista loistaa rinnat läpi joten joutuu pukeutumaan leveisiin hupparin ja toppeihin. Oon halunnu jo pari vuotta sanoa tämän asian mutta.... toivon ettei tulis semmosia "meet vaan rohkeasti puhumaan" kommentteja sillä ei vaan pokka riitä....
- rintsikkatyttö 13v
Kirjoita äidille kirje ja jätä semmoseen paikkaan, että sun äiti löytää sen.
Sitten ainahan voi lähettää tekstarin, se on kans ihan hyvä tapa.
Rohkeutta sulle toivotan. Rintsikoitten eteen kannattaa vähän tehdäkkin töitä, niin kivat ne on ja tosimukava pitää, kun olo tuntuu niin naiselliselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.162121Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162011670Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1701624Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011389Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno391229Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1511029Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu501009- 84978
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.144889Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14861