Kaikkea samaa tavaraa saa halvemmalla kaupasta mitä baareissa on.
Siispä mitä varten ne varsinaisesti on?
Mitä varten baarit on?
6
198
Vastaukset
- rereww
no mitä luulisit?
- kaukaakiertäjä
Samaa tavaraa saa, mutta kalliimmalla. Jos käyt baarissa oluella, hyysäät rikkaita pikkuisen enemmän kuin jos otat oluet kotona.
Eli kannatat porvareita enemmän, jos käyt ryypyllä baarissa.- jdktoh
Eikö se baarialkoholi yleensä oo paljo kalliimpaa ku kaupassa? Halvimmillaankin.
- voldis
Suurin osa pariskunnista syntyy baareissa.
- yksin tai kaksin
ne on paikkoja jossa saa seuraa, viihdettä jne.
- Jean Gegauff
suomessa on kylmä ilmasto, siksi
ja siksi että suomalainen mentaliteetti ei ole ranskalainen mentaliteetti
minä tyydyn cappuchinnoon, mutta tossa rouvat naapurissa ovat ihan jo pytyllä
en ole tottunut
seurahuone on a'la sana de kaunis, mutta tyydymme suurimmaksi osaksi Iloinen Villisika ajanviettopaikkoihin.
Luin Päihteiden historiaa käsittelevää kirjallisuutta ja masennuin.
Se on pidempi kuin Cappuchinnon historia.
Mutta päihteetön tanssikahvila sulkeutuu klo 22.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816