parhaat vihreä tee -valmisteet?

vihreä menninkäinen

Paljon puhuttu vihreä tee, joka on terveydelle monin tavoin hyödyllinen, pitäisi saada nyt käsiin. Joten kertokaahan, mistä vihreää teetä saa kaikkein helpoten ja edullisimmin? Tärkeää on helppo saatavuus ja edullisuus. Kaupan hyllyltä?

Olen jo kokeillut Herbalifen teetä ja se toimii hienosti, mutta on vähän tyyris jokapäiväiseen litkimiseen. (0,5 e / kupillinen (SV))

19

4464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teen lipittäjä

      Luulen että sitä on joka marketin hyllyssä. Ainakin meillä. Jos sitten haluaa nautiskella oikein haudutetusta teestä, kannattaa mennä johonkin suurempaan liikkeeseen, jossa myydään muutakin kuin pussiteetä.
      Turha rahojaan upottaa jonkin verkostomarkkinointifirman pohjattomaan pussiin.

      • Nita

        vihreästä teestä Höckerstedt puhui telkkarissa. Ei maksalle hyvä. Voi joutua maksansiirtoon!!


      • neito
        Nita kirjoitti:

        vihreästä teestä Höckerstedt puhui telkkarissa. Ei maksalle hyvä. Voi joutua maksansiirtoon!!

        Ai että mitä?


      • Nita
        neito kirjoitti:

        Ai että mitä?

        mitä kirjoitin. En tiedä sitten oliko joku määrätty vihreä tee tai kaikki.Mutta ainakin oli maksa vauriotunut niin paljon että joutui maksan siirtoon. Minä en sen telkkariohjelman jälkeen ole uskaltanut juoda vihreätä teetä.


      • Nita
        neito kirjoitti:

        Ai että mitä?

        lue alempana viesti "terveisiä maksansiirokkaille". Joku muukin oli nähnyt sen ohjelman. Siellä puhuttiin yleensäkin luontaistuotteista että voi olla vaarallisia. Minä kiinnitin huomiota tähän teejuttun koska olen teenjuoja. Nyt pysyn kyllä tavallisessa teessä.


      • neito
        Nita kirjoitti:

        lue alempana viesti "terveisiä maksansiirokkaille". Joku muukin oli nähnyt sen ohjelman. Siellä puhuttiin yleensäkin luontaistuotteista että voi olla vaarallisia. Minä kiinnitin huomiota tähän teejuttun koska olen teenjuoja. Nyt pysyn kyllä tavallisessa teessä.

        mitä sitten on "tavallinen" tee? Hyvin useassa "tavallisessa" teessä on myös vihreää teetä. Kaikenlaista sitä sanotaan ja tutkitaan. Minä kyllä meinaan jatkaa vihreän teen juomista. Tiedän moni ihmisiä jotka ovat sitä juoneet vuosikymmeniä ja ovat täysin kunnossa. Voihan esim. näkkileivästäkin tulla syöpää (ruotsalainen tutkimus) mutta onko se kuinka yleistä? Jos erilaiset lisäaineet yms. on aiheuttanut joillakin ihmisillä munuais- tai maksasairauksia ei sitäkään kannata yleistää. Toki kaikkessa rajansa, mutta en minä meinaa yhtä ainutta teetä hyllyttää jos se on jollekin aiheuttanut maksasairauksia. Eri asia on mm. tupakka, jossa todennäköisyys sairastua on hyvin suuri.


      • Nita
        neito kirjoitti:

        mitä sitten on "tavallinen" tee? Hyvin useassa "tavallisessa" teessä on myös vihreää teetä. Kaikenlaista sitä sanotaan ja tutkitaan. Minä kyllä meinaan jatkaa vihreän teen juomista. Tiedän moni ihmisiä jotka ovat sitä juoneet vuosikymmeniä ja ovat täysin kunnossa. Voihan esim. näkkileivästäkin tulla syöpää (ruotsalainen tutkimus) mutta onko se kuinka yleistä? Jos erilaiset lisäaineet yms. on aiheuttanut joillakin ihmisillä munuais- tai maksasairauksia ei sitäkään kannata yleistää. Toki kaikkessa rajansa, mutta en minä meinaa yhtä ainutta teetä hyllyttää jos se on jollekin aiheuttanut maksasairauksia. Eri asia on mm. tupakka, jossa todennäköisyys sairastua on hyvin suuri.

        mikä on tavallinen tee.. kai se on se musta tee. Katsoin sitä ohjelmaa niin toisella silmällä etten saannnut selville oliko joku määrätty vihreä tee joka aiheuttaa maksvaurioita,tai sitten kaikki vihreät teet. En pidä kyllä kauheasti vihreän teen mausta. Ainoastaan minttutee on mun mieleen.


      • ronja
        Nita kirjoitti:

        mikä on tavallinen tee.. kai se on se musta tee. Katsoin sitä ohjelmaa niin toisella silmällä etten saannnut selville oliko joku määrätty vihreä tee joka aiheuttaa maksvaurioita,tai sitten kaikki vihreät teet. En pidä kyllä kauheasti vihreän teen mausta. Ainoastaan minttutee on mun mieleen.

        Kysyin yleisradiosta tästä Höckerstedtin haastattelusta. Se oli 13.9. Siinä ohjelmassa puhuttiin pelkästään alkoholista. Sen käsikirjoitus on luettavissa tuolla

        http://194.252.88.3/motweb.nsf/sivut/ohjelma?opendocument&pageid=ContentB4079
        Vihreästä teestä on ollut muita juttuja. Osoitteessa
        http://www.yle.fi oikeassa ylänurkassa on hakupalkki, johon voi kirjoittaa vihreä tee (myös taivutusmuodoissa=, ja löytyy tuloksia. Kaikki löytämäni puhuivat pelkästään myönteistä. Olet nyt kuunnellut tosiaan puolella korvalla ja kuullut väärin tai jotenkin sekoittanut asioita. Sellaista sattuu.


    • neito

      Vihreää teetä löytyy lähes jokaisesta kaupasta ja myös luontaistuotekaupoista. Itse suosin luomu-tuotteita.

      Join itsekin herbalifen teetä, mutta lopetin korkean hinnan vuoksi. Nyt en vaihtaisi vihreää teetä mistään hinnasta edes herbalifeen. Pidän vihreää teetä puhtaanpana, halvempana ja ennen kaikkea tehokkaampana juomana.

    • KMan_

      Vihreää teetä myydään käytännössä joka paikassa missä mustaa teetäkin... Yleensä vielä lähes yhtä monina eri merkkeinä ja variaatioina.

    • oskari o.

      Joo meillä ainakin paikallisessa S-marketissa on useampia merkkejä. Miks pitäis maksaa jollekin verkostomarkkinoille hurjaa hintaa? Kyllä ihmisen pitää olla hintatietoinen. Ei meidän tarvitse maksaa amerikkalaisen hömppäfirman edustajien bemareita, kun voimme ostaa ne bemarit itsellemme.

      Tällä palstalla nimittäin erään H:lla alkavan firman myyjä mainosti miten paljon hänellä on omaisuutta ja hieno auto. Miettikää kenen lompakosta ne rahat on tullu. Eikö silloin viimeistään pitäisi ihmisten herätä?

      Eihän S-marketin myyjilläkään ole kalliita autoja. Tavallisilla toyotoilla ne ajaa. Eli välistävetäjiä riittää, jos joku haluaa maksaa.

      • vihreä menninkäinen

        Niin, kaupastahan sitä saa. Mutta aluksi epäillytti, onko se vain hyvää vai onko se oikeasti tehokasta jne. Pitää kokeilla


        "Miks pitäis maksaa jollekin verkostomarkkinoille hurjaa hintaa?"

        "Ei meidän tarvitse maksaa amerikkalaisen hömppäfirman edustajien bemareita"

        Painotat, että H:lla alkava firma on VERKOSTOMARKKINOIVA, HÖMPPÄFIRMA ja AMERIKKALAINEN. Mielestäni on kuitenkin turhaa käyttäytyä ennakkoluuloisesti, vaikka onkin Amerikasta lähtöisin ja verkostomarkkinoiva. Ihan hyviä tuotteet ovat, vaikka ovatkin tyyriitä. Mutta niinhän verkostomarkkinoidut tuotteet usein ovatkin.

        mutta pysytään mielummin aiheessa. Löytyykö siis kaupasta tuote nimeltä "Vihreä tee"?


      • neito
        vihreä menninkäinen kirjoitti:

        Niin, kaupastahan sitä saa. Mutta aluksi epäillytti, onko se vain hyvää vai onko se oikeasti tehokasta jne. Pitää kokeilla


        "Miks pitäis maksaa jollekin verkostomarkkinoille hurjaa hintaa?"

        "Ei meidän tarvitse maksaa amerikkalaisen hömppäfirman edustajien bemareita"

        Painotat, että H:lla alkava firma on VERKOSTOMARKKINOIVA, HÖMPPÄFIRMA ja AMERIKKALAINEN. Mielestäni on kuitenkin turhaa käyttäytyä ennakkoluuloisesti, vaikka onkin Amerikasta lähtöisin ja verkostomarkkinoiva. Ihan hyviä tuotteet ovat, vaikka ovatkin tyyriitä. Mutta niinhän verkostomarkkinoidut tuotteet usein ovatkin.

        mutta pysytään mielummin aiheessa. Löytyykö siis kaupasta tuote nimeltä "Vihreä tee"?

        *kaivaa Prismasta ostetun purkin esille*

        Tässä minun purkissani lukee Green Tea. Eli kyllä se siinä lukee joko suomeksi tai jenkkien tapaan purkin kyljessä. Tämä minun on Clipper:in valmistamaan (vihreä pyöreä purkki) ja olen ollut tyytyväinen. Tätäkin on olemassa luomuna ja ei-luomuna. Itse olen todennut ettei pussiteet ole niin hyviä, kuin tällainen haudutettava.

        Minä olen kaivannut joskus vähän vaihtelua vihreän teen makuun (sitä kun lipittää joka päivä n.5kuppia niin alkaa välillä kyllästyttämään). Hunajalla saa mukavasti makeutta. Olen joskus laittanut tee-pallooni vihreän teen lisäksi jotain toista yrttiteetä. Se antaa mukavasti vaihtelua.


    • .....

      Halusin vaan kysyä mihin tämä tieto vihreästä teestä ja maksasta perustuu? Itse netistä löydän vain tietoa hyvistä vaikutuksista maksan toimintaan jotka on tieteellisesti tutkittu. Joten olisi kiva löytää linkki mainitsemaasi aiheeseen. Toivottavasti vastailet! :)

      • Nita

        joka myös oli nähnyt kyseistä Tv-ohjelmaa, ja hän muisti että kyse oli ollut Herbalife tuotteista, ja yrttiteestä.


      • Ronja
        Nita kirjoitti:

        joka myös oli nähnyt kyseistä Tv-ohjelmaa, ja hän muisti että kyse oli ollut Herbalife tuotteista, ja yrttiteestä.

        Se saattaa pitää paikkansakin, sillä niissä on kuulemma kaikenlaisia lisäaineita, joista kukaan ei tiedä mitään.


    • Teenjuoja

      Olen itse kokeillut puolen tusinaa
      vihreää teetä ja tässä "testivoittaja":

      Hauduttamalla valmistettava Nordqvistin "Nippon
      Green", joka on vihreää japanilaista Sencha-teetä.
      Maustettu ohdakekukan terälehdillä, mansikan
      sitruunan ja vaniljan aromeilla. Mielestäni
      varsin hyvän makuinen. Löytyy 100g pussissa
      ainakin isompien markettien hyllystä.

      Vinkki: Vihreää teetä kannattaa hauduttaa ainakin
      2 minuuttia, jotta terveydelle hyödylliset
      ainesosat liukenevat veteen. Ensimmäisen
      puolen minuutin aikana liukenee lähinnä
      teen sisältämä kofeiini.

      P.S. Herbalife roskikseen.

      • kahvin lipittäjä

        Ohimennen, tuli noista hyödyllisistä ainesosista mieleen että eivätkö ne kuole kuumassa?

        P.S. Turha nyt Herbalifea parjaamaan.


      • Teefani terveellises

        Olen kanssasi samaa mieltä.
        Itse juon Kuumaa tanssia, pääsin eroon kahvista lähes kokonaan jota join puoliPANNUA enne ..nyt puolikuppia. Ja aloin lisäämään siihen ripauksen mustaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe