Kyllä ihmetellä täytyy japanilaisten kestävyyttä? Mulla on ollut nyt 3v Micra KII -00 ja ajettu 240tkm, siis mitkään varoitusvalot tms eivät ole häirinneet koskaan ja katsastus on aina helppoa. Normaalit huollot olen tehnyt säännöllisesti, öljyt, suodattimet jne jarrupalat eteen ja kengät taakse, ja eteen laitoin n vuosi sitten ulomman vetonivelen, mitään muita ongelmia autossa ei kertakaikkiaan ole ilmennyt?? Tykkään ruuvata ja korjata ja Micrassa se ei tosiaankaan käy toteen :(...kai joku Rellu pitäis hankkia että sai ruuvata :))
Kaikenkaikkiaan täytyy todeta että kyllä Nissan Micra on todella vähävikainen ja luotettava pikkuauto!! En sitten tiedä onko tämä K12 enää yhtä luotettava kun valmistetaan joa aivan toisessa maassa kuin KII.
Tasaisen varma ja luotettava Nissan Micra KII
2
322
Vastaukset
- eiseniinhyväole
K11 Micra valmistettiin Britanniassa kuten myös K12. Nykyinen K13 valmistetaan Intiassa. Vain ensimmäinen K10 sukupolvi valmistettiin Japanissa, siis mitä Suomessa on myyty.
K12 Micrassa tosin alkaa olla Renaultin vaikutusta kun joskus 1999 tai 2000 Renault ja Nissan menivät vissiin yhteen.
Mullakin oli -01 Micra K11 mutta ei tuota voinut täydelliseksi kehua, aika heppoisia osia ja esim. maalia alkoi irtoilla takaluukun yläreunasta, ruostetta ei ollut mutta pohjamaali paljastui lohkeilleen maalin alta. - micraisti
Meidän suvussa on kaksi Micraa (Green vm. 2000 ajettu 96tkm), ja (Avec vm. 2000 ajettu 218tkm). Kumpikin auto on olleet luotettavia, ja ovat käynnistyneet kovimmillakin pakkasilla ilman ongelmia.. Myöskään katsastus ei ole tuottanut mitään ongelmaa, sillä yllättävän vähävikaisia autoja ovat, ja leiman saaminen ei ole yhtään ongelmana.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784