Tasaisen varma ja luotettava Nissan Micra KII

Micra pisteet 5/5

Kyllä ihmetellä täytyy japanilaisten kestävyyttä? Mulla on ollut nyt 3v Micra KII -00 ja ajettu 240tkm, siis mitkään varoitusvalot tms eivät ole häirinneet koskaan ja katsastus on aina helppoa. Normaalit huollot olen tehnyt säännöllisesti, öljyt, suodattimet jne jarrupalat eteen ja kengät taakse, ja eteen laitoin n vuosi sitten ulomman vetonivelen, mitään muita ongelmia autossa ei kertakaikkiaan ole ilmennyt?? Tykkään ruuvata ja korjata ja Micrassa se ei tosiaankaan käy toteen :(...kai joku Rellu pitäis hankkia että sai ruuvata :))

Kaikenkaikkiaan täytyy todeta että kyllä Nissan Micra on todella vähävikainen ja luotettava pikkuauto!! En sitten tiedä onko tämä K12 enää yhtä luotettava kun valmistetaan joa aivan toisessa maassa kuin KII.

2

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiseniinhyväole

      K11 Micra valmistettiin Britanniassa kuten myös K12. Nykyinen K13 valmistetaan Intiassa. Vain ensimmäinen K10 sukupolvi valmistettiin Japanissa, siis mitä Suomessa on myyty.
      K12 Micrassa tosin alkaa olla Renaultin vaikutusta kun joskus 1999 tai 2000 Renault ja Nissan menivät vissiin yhteen.

      Mullakin oli -01 Micra K11 mutta ei tuota voinut täydelliseksi kehua, aika heppoisia osia ja esim. maalia alkoi irtoilla takaluukun yläreunasta, ruostetta ei ollut mutta pohjamaali paljastui lohkeilleen maalin alta.

    • micraisti

      Meidän suvussa on kaksi Micraa (Green vm. 2000 ajettu 96tkm), ja (Avec vm. 2000 ajettu 218tkm). Kumpikin auto on olleet luotettavia, ja ovat käynnistyneet kovimmillakin pakkasilla ilman ongelmia.. Myöskään katsastus ei ole tuottanut mitään ongelmaa, sillä yllättävän vähävikaisia autoja ovat, ja leiman saaminen ei ole yhtään ongelmana.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe